Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #85549:
No nechám sa prekvapiť... ale radšej Slintehnis, ako toto čudo... ?
Reakcia na: ufo #85550:
zaujimave, ze len vcera isla z UDJD ?
"V najbližších dňoch by sa mala zaradiť do premávky zaradiť električka K2S #7104, ktorá sa podrobila prehliadke v Ústrednych dielňach." - už jazdí, pred cca týždňom som v nej šiel.
Reakcia na: Solider #85547:
je to prototyp klboveho SORu, kabina tam nie je najdolezitejsia. v seriovej vyrobe sa moze kabina zmenit podla poziadaviek zakaznika. myslim, ze keby bol zaujem, tak vyrobia aj velku kabinu s prednymi dverami len pre vodica...
Reakcia na: Själavrak #85543:
Ak by bola jedna nosná linka pre Dúbravku, nemohla by to byť linka 12. Musela by to byť linka buď po nábreží do Rače, alebo cez tunel a Obchodnú do Ružinova.
Tá kabína kolbásovej sorky je návrat do stredoveku... otrasné ?
Reakcia na: Martin Fundárek #85545:
... a ešte k tomu dvoma linkami?
Reakcia na: Själavrak #85542:
Omyl. Viem si za určitých okolností predstaviť jednu nosnú linku v Dúbravke, Rači, Ružinove. Tie okolnosti sú stavebného charakteru (= za súčasného stavu siete NIE!). Neviem si predstaviť jedinú linku v KV a už vôbec nie polovičný interval na hlavnú stanicu - čo by si tam, preboha, chcel voziť každé dve minúty?
Reakcia na: Själavrak #85542:
pocuj, ale preco riesis eliny? ? ved linkovanie elin je na podmienky DPB viac ako vynikajuce
Reakcia na: Martin Fundárek #85535:
Ide o to kam by Dúbravčanom viac vyhovovala priama linka? Či by im stačila 12 a prestupy v KV na elinu na Obchodnú a Trnavské mýto alebo by brali predĺženú 9?
Reakcia na: Martin Fundárek #85535:
Čiže ale pripúšťaš,teda,že by systém s jednou linkou pre Raču, Dúbravku, Ružinov, KV by bol ok? plus dve pre Hl. st s polovičným intervalom a jedna na ZP ŽSTNM. ?
Reakcia na: Martin Fundárek #85535:
Tak dedukujem, kedže cez tunel idú 3 linky a po nábreží 2 plus jedna posilová. Cez tunel je prevaha liniek z Dúbravky a po nábreží z KV.
Reakcia na: Ike #85537:
"Zochovú" ???
Videl som dnes ten zázrak L94 v Petržalke na zastávke ŽST z protijazdiaceho busu a zdalo sa mi, že mu nejako visí zadok. Bol poloprázdny, teda nebol preplnený.
Reakcia na: AAA #85536:
Podla novej gramtiky "Zochovú"
Reakcia na: Martin Fundárek #85535:
Preto, aby mal Dunčo ďalší argument, prečo mu treba linku na Zochovu. ?
Reakcia na: Själavrak #85493:
Kde je napísané, že nosná linka z Dúbravky musí ísť just cez tunel?
Taaakze, recenzia SORu:
Celkom fajn vozitko pre BA urcite super voz 🙂 Ma zopar nedostatkov ako:
- naozaj sa mozno nohou dostat pod "harmoniku" (foto na poziadanie) - na druhej strane ocenujem ze sa v nej da stat 🙂
- opat DVERE... kym sa ZACNU otvarat tak to trva tak 1,5 sekundy (ak to nebolo pomalym reakcnym casom vodica :D), aspon rychlost je uz dobra 🙂

Obe veci su riesitelne takze pre mna je toto najlepsi kandidat pre obnovu vozoveho parku v BA 🙂
Reakcia na: TeBeCe #85516:
Celkom by ma zaujimal preco sa prve dvere nepouzivaju.. mozno preto ze by cestujuci 5 otvorenych dveri nepochopili.. co sa tyka blokovania rozjazdu, skor to tipujem na iniciativnych pracovnikov s heslom "Nikdy sa to tak nerobilo"

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement