Reakcia na: Martin Fundárek #85485:
Ten kto ide z Petržalky, tak nejde L12 ale L83. Presviedčal som x-ľudí aby šli elinou, čiže L95+L12, a nakoniec som to vyskúšal sám aby som zistil, že časovo to je prepadák. L83 je rýchlejšia a to o dosť. Tá jedna jediná nosná linka z Dúbravky by šla určite cez tunel tak by ľudia na ňu chodili na Kapucínskej, z L80/L93/L94.Mimo môjho záderu, keď sa uvažuje nad odklonom linky 83 do Ovsišťa, tak to znamená, že L83 už nebude stáť na Starohájskej a Dostižke ? čo tam potom bude premávať? Mňa osobne napadá len to, že by mohli L83 od zastávky Jungmannova odkloniť po trase L99 do Ovsišťa a L99 poslať na Dostižku od Jungmannovej po aktuálnej trase L83 a zmeniť interval na 6/10/6//12, a ponechať obsluhu sólo autobusmi (tým nemyslím nové SOR ktoré majú dojsť, to si radšej postojím vo Vrakose ? )
Martin Fundárek
ad 2) Síce neviem, z čoho vychádzaš, ale takto z voleja (NB18 som sa ešte neviezol) by som aj ja preferoval SORy, pretože myslím, že v takom srabe, v akom je DPB, treba nahradiť skôr, než sa stane nejaký parádny prúser, čo najviac starých šrotov novými vozidlami bez ohľadu na dizajn vonkajšku či palubnej dosky. Až bude mať DPB vozidlá staršie než 12 rokov len ako historičáky, potom môžeme meditovať o Citarách a pod.
ad 3) Solaris urobil zo seba debilov sám. Za to, že nefungovali ventily, ho viniť nemožno, problémy so súčiastkami má z času na čas každý výrobca. Ale keď je každé vozidlo inak zakáblované, to je jednoducho šlendriánstvo.