V SE boli 12.09.2007 zabavené technické preukazy dvom autobusom SAD TT za tech. stav. Už sa nemôžem dočkať kedy sa začnú kontroly v BA, dúfam, že čoskoro.
Ďakujem za Tvoj príspevok za seba ako aj za kolegov. Chcela som sa stať vodičkou autobusu, ešte keď som nastúpila na strednú školu. Splnilo sa mi to až po tridsiatke, v období, keď pre podnik začalo jedno z najhorších období (mám na mysli vozový park, antipreferencia etc, etc...). Napriek tomu som vždy chcela, aby sa ľudia a ľudia vzájomne priblížili, aj keď jeden je obsluha a druhý zákazník. Teraz je obdobie ešte ťažšie a ja som sa prirodzeným vývojom situácie dostala do pozície, kedy sa musím zabezpečiť ako zákazník, s vedomím, že viem, prečo veci nefungujú, prečo spolukolegovia mnohokrát reagujú, ako reagujú ...a tak donekonečna. Ale vždy sa dá prispieť - a i keď som momentálne ex-vodič, ak napríklad idem autobusom a čakám na zastávke a vidím, že niekto má problém sa zorientovať vo výlepoch, ponúknem pomoc, ak nejde ZV, vysvetlím, že nemôže stíhať hradiť všetko a pod. A väčšinou je to prijaté s porozumením. ?
Je pravda, že pokým sa určité veci (preferencia, prestárle vozy, vynechávanie spojov kvoli nedostatku vodičov - prečo je, som popísala v inom príspevku) nevyriešia, ako pracujúci človek sa musím zabezpečiť aj inak.Preto bicykel, preto chodenie pešo, hoci aj dva-tri kilometre. A napriek celej situácii som hrdá, že som si svoje trate mohla odjazdiť. ?
Obávam sa, že by to aj tak tak dopadlo, mesto by súčasnú dotáciu znížilo, bo "pre DP sme vytvorili vlastný zdroj peňazí"... A bola by to zbytočná byrokracia, nič by sa nevyriešilo, DPB by nedostal viac, nekupovali by sa vozidlá, etc. etc...
Ono sa to pri tom prerozdelovaní ale "stráca"... Ja viem, ak by všetko fungovalo tak ako má, netreba nič vymýšlať, lenže ono to tak vôbec nefunguje. A odráža sa to napr. aj v priemernom veku vozidiel.
Nie. Ale aj napriek tomu som ZÁSADNE proti akejkoľvek Ficoidnej prerozdeľovacej metóde. Prerozdeľuje sa dosť na to, aby sa nemusel vyberať ešte akýsi koncesionársky poplatok.
No keby mesto začalo vyberať poplatky na chod socky a zároveň znížilo dotácie zo súčasných zdrojov, tak by to nič alebo málo riešilo. Zo súčasných príjmov mesta sa vyčleňuje istá časť na MHD. Ak by sa po zavedení koncesie znížila, tak by sa celá koncesia minula účinku. Prepravca by nenávyšil (alebo len slabo pri porovnaní so súčasným stavom) príjmy a potom by sa znižovanie ceny električeniek pre ľudí ktorí by platili koncesiu nemuselo podariť. Samozrejme, nemám to vypočítané, je to len odhad.
ja konc. poplatok za stv chápem tak, že je to preto, aby bola stv akože nezávislá od poslancov schvaľujúcich ŠR. Na to aby som si domyslel, že administratívne náklady na zavedenie takého poplatku nie sú 0sk. Prečo nezvýšiť normálne dane
Samozrejme by mesto súčasnú dotáciu na MHD s vybraných daní nechalo rovnakú, iba by k nej pribudli "koncesionárske poplatky". Tak som to myslel a všetko iné by bol podvod.
Mike Ti to tu presne napísal, tak mrkviku si asi stále nejedol... ?
Cez vikend bude na ZV pod mostom... A v nedeľu to bude zároven aj posledná jazda s istým nemenovaným dlhoročným zamestnancom... ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Ono sa to pri tom prerozdelovaní ale "stráca"... Ja viem, ak by všetko fungovalo tak ako má, netreba nič vymýšlať, lenže ono to tak vôbec nefunguje. A odráža sa to napr. aj v priemernom veku vozidiel.