Reakcia na: _ERIC #85366:
Ďakujem za Tvoj príspevok za seba ako aj za kolegov. Chcela som sa stať vodičkou autobusu, ešte keď som nastúpila na strednú školu. Splnilo sa mi to až po tridsiatke, v období, keď pre podnik začalo jedno z najhorších období (mám na mysli vozový park, antipreferencia etc, etc...). Napriek tomu som vždy chcela, aby sa ľudia a ľudia vzájomne priblížili, aj keď jeden je obsluha a druhý zákazník. Teraz je obdobie ešte ťažšie a ja som sa prirodzeným vývojom situácie dostala do pozície, kedy sa musím zabezpečiť ako zákazník, s vedomím, že viem, prečo veci nefungujú, prečo spolukolegovia mnohokrát reagujú, ako reagujú ...a tak donekonečna. Ale vždy sa dá prispieť - a i keď som momentálne ex-vodič, ak napríklad idem autobusom a čakám na zastávke a vidím, že niekto má problém sa zorientovať vo výlepoch, ponúknem pomoc, ak nejde ZV, vysvetlím, že nemôže stíhať hradiť všetko a pod. A väčšinou je to prijaté s porozumením. ? Je pravda, že pokým sa určité veci (preferencia, prestárle vozy, vynechávanie spojov kvoli nedostatku vodičov - prečo je, som popísala v inom príspevku) nevyriešia, ako pracujúci človek sa musím zabezpečiť aj inak.Preto bicykel, preto chodenie pešo, hoci aj dva-tri kilometre. A napriek celej situácii som hrdá, že som si svoje trate mohla odjazdiť. ?
zakaznik