Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tak a je to...dalsia nehoda dvoch busov SAD, zrazili sa ?
Nevie mi niekto povedať, kde by som našiel grafikony všetkých liniek z roku 1997? Najlepšie by bolo skôr z 1994.
Reakcia na: 810zssk #85295:
vyznáš sa v prevádzkových nákladov vozidiel MHD? myslím T-Busy,A-busy,Tram a Metro.
Niekde som zapocul, ze vraj v roku 2009, nebudu moct premavat autobusz starsie ako 16 rokov t.j. vsetko vyrobene do 1993, sa musi zosrotovat. Ak to tak naozaj bude a bude to platit aj pre MHD tak Vrakosy skoncia..vlastne neskoncia, lebo sa rozpadnu ? Ak DPB nekupi do 5 rokov nove vozidla a razantne neobnovi park, tak nebude mat na com jazdit ? ?
Reakcia na: Emo #85304:
Jurák zasa môže prevziať linky, ktoré doteraz robia Krasňany a zostanú tam Karosy (napr. 20, 80).
Reakcia na: Peon #85261:
Aj 37 tam stála a bola to obojsmerná zastávka. ?
Reakcia na: Dopravák #85257:
Áno? Lebo ja som tu raz čítal, že pôjdu na všetky krasňanské linky a Ty tam máš, ako vidím, aj jurácke a trnávkové. ?
Reakcia na: Själavrak #85302:
myslim ze PB ma vzhladom na pocet obyvatelov a velkost mesta slusnu MHD
Reakcia na: 810zssk #85292:
Je vôbec niekde lepšia MHD na Slovensku ako v Prešove?
Reakcia na: intony #85285:
No ráno ide 6x do hodiny čo by aj šlo (aspoň myslím) ale pooobede je tých 15minút bieda, to isté hovorím aj o jej sedlovom a víkendovom intervale. Ak chce teda DPB konkurovať IAD tak by nemala pozerať na to,že od IKEA po Letisko neni 61 narvaná stále ale aj na to,že aj tých "zopár" cestujúcich potrebuje luxus, tým myslím, že v sedle 15minút a poobede aspoň 10min.
Reakcia na: pazrocha #85288:
Čo mi to hovoríš? ? Ja som iba podotkol, že to už nahraté v každej z liniek. Mimochodom, za čiarkami sa dáva medzera...
Niečo z dispečingu sem do diskusie...

Stažnosti na vodičov...

Nechápem prečo to podnik tak nerobí a dúfam, že si to tam hore prečítajú a zamyslia sa...

Každá sťažnosť, ktorá príde, by mala byť doložená priloženým platným cestovným lístkom z tohto konkretného spoja /kto má kartu tak číslo karty /električenky, či ako sa to volá/, podnik si vie zistiť, či mal kredit platný/ a potom to riešiť ďalej... Pretože tú sťažnosť kludne môže napísať "čierny pasažier "zákazník" /čo v živote nemal lístok/... TO by ma zaujmalo, ako sa toto rieši???
? ? ?
Prečo zmizol moj prispevok (mam novu prezyvku lebo sa mi zrusil ucet) nwm prečo
Reakcia na: Själavrak #85283:
ak na 67 budú SORy pri súčasných intervaloch, bude tam dosť plno ? 67 býva plná aj s karosami aj s i415, hlavne v niektorých úsekoch
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=3233 - na co je toto dobre, ked si firma moze robit kontroly sama?
Reakcia na: Vladimír #85293:
A ide o to ze ak sa tym ziska niekto novy kto by si aj tak nezaplatil tak strata sa nezvacsi, ale cesty sa trochu vycistia.
Reakcia na: Vladimír #85293:
Je moznost vyhrat predplatny cestovny listok zdarma 🙂
Reakcia na: 810zssk #85292:
Ale veď v Prešove sa nebude cestovať zadarmo?

Mimochodom, ako môže byť cestovné zdarma bez nákladov? Veď to musí niekto sakra dobre zadotovať 😉
Opat jeden pekny priklad z Presova: "http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5039" - hlavne to cestovanie zdarma by bolo fajn na pritiahnutie ludi do MHD a bolo by to prakticky bez nakladov..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.