Možno vychádza zo zákona o pracovnom čase v doprave, kde sa započítvava za čas vedenia vozidla aj čas, kedy sa de facto nevedie, tuším ak ten čas nevedenia neprasahuje 10 minút. ?
Zdá sa, že toto tu ešte nikto nespomínal: Tento týždeň bol na TV Bratislava príspevok s bratislavskými revízormi. Snímali ich aj "v akcii" vo vozidlách. Na www.tvba.sk som to však nenašiel...
Ale teraz cez víkend to opakujú vždy hneď na začiatku relácie Metropolitný magazín - špeciál. Ten bude najbližšie dnes o: 18, 19, 21, 22, 23 hod. a zajtra (nedeľa 16. 9.) o 8, 9, 10, 18, 19, 21, 22, 23 hod. A v pondelok ešte o 8, 9, 10, 11 a 12 hod.
Re dispečerské fórum nikiliky príspevok č. 60650:
"A ešte žiadna reakcia ktoru som napísal:Vodič sa nema počas jazdy bavit s cestujucimi .Nezabudnite jazda začina s vychodzej zastavky a končí na konečnej zastavke."
Ja som to bral ako fór. Keď ide 61 z hl.st. na letisko a na Račku sa mu začne odniekiaľ dymiť, vodič to pôjde skontrolovať "počas jazdy"? ? Podľa môjho názoru "počas jazdy" = v čase, keď je vozidlo v pohybe. Alebo je vari to, čo si napísal, zakotvené v nejakom internom predpise DPB?
Asi tak ako v Žiline, keď má 16 teraz interval 10min a potom zrazu 20 v rannej špičke alebo podobné úkazy keď je z intervalu 20 zrazu 40 kvôli prekladu.
http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Bregionya&c=regionya_13_1
"Bratislavská viacúčelová hala, v ktorej by sa mali v roku 2011 odohrať rozhodujúce zápasy svetového hokejového šampionátu, by najnovšie mala stáť na Tehelnom poli, v bezprostrednej blízkosti starého Zimného štadióna Ondreja Nepelu na Ulici odbojárov.
Návrh, aby hlavné mesto ponúklo Slovenskému zväzu ľadového hokeja na výstavbu novej arény práve pozemky pod súčasným Cyklistickým štadiónom Vlastimila Ružičku, mieni už 4. októbra prerokovať mestské zastupiteľstvo."
...
„Z dopravného hľadiska toto riešenie naozaj nie je zlé," myslí si aj námestník primátora zodpovedný za dopravu Milan Cílek.
...
"Pre potreby budúcej arény však toto miesto považujem za nevyhovujúce," vyjadril sa marketingový manažér Martin Ryba. Poukázal najmä na „katastrofické" dopravné pomery, keďže okolité hlavné tepny Bajkalská a Trnavská, ako aj úzka prístupová Ulica odbojárov sú už dnes sústavne zahltené.
Kam sme to dospeli, keď nejaký markeťák hodnotí dopravnú situáciu lepšie než funkcionár, ktorý zodpovedá za dopravu v hlavnom meste...
fok, clovek pride raz za rok do BA a zrovna vtedy musi byt predpredaj DPB na hl.stanici zavrety "z dovodu statneho sviatku" nevie niekto, da sa 24h listok zohnat teraz aj inde? a ked uz sme pri pytani, plati mimoBA studentovi nejaka forma zlavy?
To si děláš srandu? Air Slovakia jako národní dopravce? Se dvěma letadly, které ještě pronajímají jiným společnostem? Jako charterový dopravce, který vozí turisty k moři? Jedinými národními aeroliniemi Slovenska byly Slovak airlines, které se prodaly v nejnevhodnější dobu nejnevhodnějšímu zájemci. Nesnaž se mi to tu, prosím, vyvracet.
Stejně tak mi prosím nevysvětluj co je to opce a co je to pevná objednávka. Opce nemusí hned znamenat, že se výrobek nenakoupí. Opce umožňuje v určitém časovém horizontu odebrat dalších 80 tramvají od výrobce Škoda, a to jakýkoliv typ. Má to výhodu, že se nemusí vypisovat nové výběrové řízení, při kterém se konkurence odvolá a dodávky se tak pouze protahují. Ať to dopadne jakkoliv, DPMB nejspíš do deseti let, 100 nových tramvají Škoda koupí. Jen to nejspíš nebudou 13T, ale třeba 15T. To ukáže čas.
Stát ztrátu právě krýt nemůže a ani nesmí. ČSA byly v červených číslech pouze dva roky po odchodu "geniálního" Tvrdíka. V současné chvíli jsou zase v černých číslech. A i kdyby náhodou ČSA byly v takové ztrátě, že by na ně věřitelé uvalili konkurz, tak správce konkurzní podstaty rozprodá majetek, který pokryje dluh.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Ad Re #85221 bwd: To vieš, keď je niekto lakomý zaplatiť o dve koruny viac za zachádzku...