Reakcia na: m@rtin #85107:
KDE SPOMÍNAM AUTÁ??? ? ? ? Vidíš to čo chceš! ? A ja nie som šotouš, ja som dopravopat! ?
Je to debilné riešenie a nič s tým nenarobíš.
Môže mať otočné podovzky, pravda je tá, že aktívne natáčanie skrine ostalo slepou uličkou vo vývoji tramvají. Ale technicky to mať môže. Nevysvtluj mi banálne základy, je to všetko veľmi dobre viem.
Ja som písal za seba, za nikoho iného. Neobviňuj ma z niečoho, čo som nerobil.
Jaký výkres? Písal si že Schadefabrika mi vie dodat 06T v 100% NP. Tak keď ju má, tak nech mi ukáže výkres. A prečo by DPB išiel s požiadavkou na 5-článkovú 100% NP tramvaj s pevnými podvozkami práve za Schadefabrikou, keď Schadefabrika takéto vozidlo ešte nevyrobilo ani nevyvýja? Radšej pôjde za Siemensom, Bombardierom a inými. Myslým že pre Schadefabriku by to bol problém vyrobiť, nakoľko ich súčasné technológie a postupy výroby sú pre úplne odlišnú koncpeciu podvozkov, hoc pevných ( napr. umiestnenie trakčáku medzi kolesami dvojkolia - Siemens alebo Bombardier ich majú úplne inak).
fobust
Fíha, tuším sa to začína podobať na môj šotonávrh, pod kĺby som dal tiež podvozky o dvoch otočných čapoch umiestnených 30 cm za sebou. A tiež je plne NP. Teda bez schodov. Iba so šikmým nábehom. ?