Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #83692:
Podľa mňa by sa skôr malo jednať o nepresnosti v článku. Ale taktiež sa nechám prekvapiť.
Reakcia na: hoppusmark #83689:
Dlhé sú rok potom, z 2002. Prvých bolo 18: 2601 - 2618, v 2002om boli prichystané aj 2619 a 2620, ale tie začali jazdiť až v 2003. Ako prvá išla do riadnej premávky s vlkmi 2602 v auguste 02, niekedy potom do konca leta aj 2601. Na jeseň 2002 potom sprevádzkovavali aj ďalšie, v poradí: 2601, 2602, 2603, 2604, 2606, 2612...
Reakcia na: hoppusmark #83690:

To by zaujímalo aj mňa. Možno bude dôvod úplne iný ako nejaká cenzúra, iba dúfam že sa ho dozvieme.
Reakcia na: hoppusmark #83690:
tipujem to na cenzúru zo strany DPB...
ináč prečo zmizla tá novinka o Vrakosách ???? ?
Reakcia na: Mike #83686:
ináč ja som myslel dlhé vrakosy...
Tie krátke by som vyradil všetky bez ohľadu na rok rekonštrukcie... ?
Reakcia na: Mike #83686:
"No 3612, ex 3184, dnes 1716"

Tuším chce DPB tým sústavným prečíslovaním a-busov zakryť ich skutočný pôvod a hlavne vek ?
Reakcia na: hoppusmark #83685:
Takže asi aj bolo treba vyradiť, teda vždy si na to spomeniem, keď idem s tými vozmi na L53, 65, či 67 a to v budúcnosti možno aj L20 ? ...
Napr. 2714, ex. 3601, dnes priedelená na služobom spoji č.2 a večer vykonáva pravidelne L31 od 19.30... 6 rokov po GO ?
Reakcia na: hoppusmark #83685:
No 3612, ex 3184, dnes 1716 v marci - apríli 2001. Teda má 6 rokov po GO ? . Ale ináč je cez šk. rok (bola do odstavenia solarisov) pridelená na školsom spoji 371. ?
Do konca roka 2001 prešlo GO a prestavbou na CNG aj ďalších 12 vrakos B732, ktoré v decembri do konca r. 2001 spolu s 3184 dostali novú číselnú radu 3601 - 3613. (Dnes 2714 - 2724, 1716, 1711)
Reakcia na: Ike #83684:
Blbé je ale, že DPB s tými dlhými Karosami počíta ako s novými vozmi.. Aspoň mne sa tak zdá. A pritom rekonštrukcie by mali byť len polovicou obnovy vozového parku: teda prevažovať by mal nákup nových vozov... A to sa akosi nedeje..
A tie dlhé CNG karosy tiež nevydržia večnosť.
Veď kedy bola rekonštruovaná prvá karosa?
Nebolo by treba už tie skôr rekonštruované vyradiť? ?
Reakcia na: Själavrak #83683:
hej hej CNG karosy su relativne pekne a vyzeraju aj novo (keby mali iny nater + dajme tomu vymenene cela, tak nepoviem pol slova 😉 )... no kratase mi pripadaju tak ze ich akurat natreli a vratili spat... 🙂 staci si vsimnut tesnenia... zatial co na klbaku ti dvere tesnia 100%... na kratasoch lietaju za jazdy
Reakcia na: Ike #83678:
Keď porovnáš klbáky a kraťase, tak keď vojdem do prerobenej Karosy mám pocit,že som v novučičkom buse ale krátke tie nemajú ten glanc čo klbáky. U klbákov je obloženie pod oknami, kĺb, sedačky krásne čisté, nové. U kraťasov je to také, že aby sa nepovedalo, inak mám dojem, že neprežijú toho veľa.
Reakcia na: 810zssk #83680:
Zopár robilo DPB, ale od istého času už iba starko. Vlaňajšie všetky starko (1710, 2711 - 2713) a z r. 2005 1705 v DPB a 1706 - 1709 v Starku.
Z 2004 1701- 1704 všetky v starku.
Z 2003 2708 DPB, 2701 - 2707, 2709, 2710 Starko; 3633, 3635 - 3637 DPB, 3634, 3638 - 3641 Starko.
Z 2001 a 2002 ex. 3601 - 3632 veômi priblizne DPB : starko 50 na 50.
Reakcia na: 810zssk #83677:
A plynové motory im namiesto dieslových vymieňali, aspoň svojho času, v Trnave.
Reakcia na: Ike #83678:
Podla tunajsieho katalogu ich robi DPB.. namatkovo som vybral par Karos a tam bola plynofikacia v DPB.. ci som len nahodou trafil par ktore si robili "doma"?
Reakcia na: luky133 #83661:
Ale j som tam bol včera asi hodinu a ništ tam nebolo....ale bola tam jedna taka zvlaštnosť že každa druha L12 sa začala točiť v Karlovke ? ael inka myslim chodili eliny normalne..... ?
Reakcia na: 810zssk #83677:
Ale mylis... klbaky modernizuje Zliner a kratase Starko... ?

Zliner tu robotu robi o cosi lepsie
Reakcia na: 810zssk #83676:
Ak sa nemylim plynofikuje DPB sam..
Reakcia na: hoppusmark #83665:
Cena krasnanskej karosy sa vypocita vzorcom:

cena srotu - 90% (to je podiel hrdzaveho zeleza) + cena palubneho pocitaca + cena oznacovacov CL + (pri niektorych) cena BUSE transparentov 😛

Re #83670 havo: To nie je o firme, ale o tom ze mnohe B732 CNG su v Krasnanoch 😃
Reakcia na: Ike #83674:
A to dokonca na elektriku, ktorú vynašli pred viac ako 100 rokmi. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.