Keď už sme na poli sci-fi, tak by sa to dalo elegantne vyriešiť dočasne aj bez výstavby okruhu cez Vlársku, len s pomocou spojky Hroboňova - Pražská:
207 tak ako je
203 z Búdkovej cez Drotársku, Hroboňovu a Pražskú na hlavnú stanicu, čo by malo rovnaký efekt ako Tvoj návrh, a tiež by sa mohla zrušiť 41
To, či v konečnej verzii poslať 44 (203) k Vojenskej a 47 (207) cez Drotársku na HlSt, alebo naopak, nechávam na väčších odborníkov, neviem čo je z prepravného hľadiska efektívnejšie.
Problém je v tom, že tu neustále presadzuješ dementné teórie o technike jazdy s IGK, o financovaní MHD, o stavbe a údržbe pevných trakčných zariadení a neviem o čom všetkom ešte, hoci žiadnej z týchto tém nerozumieš ani za mak.
Nikdy som sa nehral na odbornika na stavbu (a cenu) trati. Logicky som vsak predpokladal ze naklady budu vyssie (co aj budu, aj ked zanedbatelne) a ako mozno zistis neskor som uznal ze ked je to zanedbatelne tak je to v pohode. Tak laskavo si najprv precitaj celu diskusiu a potom rip. A davaj to do jedneho prispevku.
Re 810zssk: no keď predajú v takej atraktívnej lokalite, tak by im mohlo vyjsť na nejakú búdu - trebárs v areáli JD, nech to majú blízko. Ale nech sa odtiaľ zbalia hneď a zatiaľ si niečo prenajmú. Vnútri som ešte nebol, ale zvonku to ...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus
207 tak ako je
203 z Búdkovej cez Drotársku, Hroboňovu a Pražskú na hlavnú stanicu, čo by malo rovnaký efekt ako Tvoj návrh, a tiež by sa mohla zrušiť 41
To, či v konečnej verzii poslať 44 (203) k Vojenskej a 47 (207) cez Drotársku na HlSt, alebo naopak, nechávam na väčších odborníkov, neviem čo je z prepravného hľadiska efektívnejšie.