Reakcia na: kampo #83010:
No fajn, dalšie deckovševedko.Je niekoľko dôvodov, nemam veľa času, tak spomeniem len pár, iný ktorý budu mať potom ešte nervy tak ti napišu viac:
1.) na metro by si potreboval cca 100 miliard, len na stavbu ak nie viac, pri "tvojom" návrhu by ho využívalo malé percento ľudí, ak vôbec dakto, takže navratnosť by bola nulová
2.) ako si myslíš že by sa ľudia dostali k tým pár zastávkam metra? Potrebovali by rozšíriť viac pozemnú dopravu.
3.) tie trasy čo si napísal tak sú takmer identické s trasami dnešných električiek, z ktorých by sa mal stať nosný systém, samozrejme ešte treba popracovať
atď atď pytam sa už sám seba, prečo som vôbec reagoval....
tr3mp
- Drotárska - Matúšova
- Hroboňova - Pražská
predpokladajme ešte realizáciu tratí:
- Vlárska
- Vojenská nemocnica - Patrónka
Potom to môžeme spraviť nasledovne:
44 (alias upravená a predĺžená 203): Vojenská nemocnica - Patrónka - Valašská - Lovinského - Búdková - Mudroňova - Palisády - Hodžovo nám. - Nám. 1. mája - Nám. slobody - Žilinská - Karpatská - Podkolibská - Hlavná - Jeséniova - Vlárska - Limbová - Záhorácka - Patrónka - Vojenská nemocnica
144 (alebo ako to správne nazvať v novom systéme): protismerná 44
47 (spojená 41 a 207): Ružová dolina - Hodžovo nám. - Mudroňova - Drotárska - Matúškova - Hroboňova - Pražská - Hlavná stanica
výhoda: obsluha Drotárskej a Mudroňovej z oboch strán (aj od Pražskej aj od Palisád)