marian 555 a co je natom??tak aspon jedna linka alebo dve..nic natom nieje zle..vyuzio by sa..len tato sprosta blava nic nehce...sak jasne ked sme chudaaci...ani len klimatizovbane busy nemame..a to praha ma dokonca klimatizovane aj stare busy ako mi mame...bleee
810zssk
Co sa tyka Drotarskej, ak je zvysenie nakladov zanedbatelne (nevtvrdim ze nie je, do trati /stavby/ sa moc nevyznam) tak potom je to OK.. ale treba brat ohlad aj na rychle spojenie z Valasskej a Lovinskeho (nakolko cez Drotarsku by sa ta doprava predlzila). Ja by som navrhoval varianty:
1) 203 cez Drotarsku, potom na Valassku.
2) 203 cez Drotarsku, vybudovanie obratiska pri Amfiku (pripadne zabezpecenie otacania vo vozovni) - zbavenie sa zbytocnych vzkm na Valassku.
3) 207 cez Drotarsku - len kazdy druhy spoj (mozno privelke soto - moznost rozdelenia na dve linky)
Vsetky varianty rataju so zrusenim 41. Mozno by sa mohol raz za hodku zabezpecit spoj L204 na Safranovu (ak by sa tam zabezpecilo obratisko) v pripade potreby spojenia na Kramare.