No ved ja nehovorím že je to zle, ved všetko je ok len si skus dať dokopy počet odchodov za hodinu špička pred 68 80 81 85 86 92 95 96 97 a po 68,92,95,96 (99) z romanovej ich neviem a uvidiš či sa ti hod kapacita zväčšila či nie
Povedal by som, že od cca roku 1992 sa v podstate každá väčšia zmena rovná škrtanie, lenže DPB riadia politici (mesto) a tí všetko prekrúcajú. Teda tak ako Jahnátek nazýva uplácanie netradičnou formou predaja, tak magistrát nazýva rušenie a škrtanie slovami racionalizácia, optimalizácia, v prípade Petržalky dokonca zlepšenie.
A zas sme pri tom. JA som sa ohradzoval voči "ze to bolo zlepsenie pre petrzalku" a "To linkovanie bolo ZLEPSENIE. "
Ja to za zlepšenie nepovažujem.Bral by som formulaciu: Vzhľadom na nedostatok vozov a šoferov muselo prísť k zmene trasovania, ktoré na niektorých miestach dopravu zlepšilo na niektorých zhoršilo. Ale aby sme sa chapali ja nekritizujem to čo je teraz, mne len vadí INTERPRETÁCIA a hlavne slovíčko zlepšila(Ak sa myslí na celu Petržalku)
Len si zabudol na "malý" detail a to, že Horský park je intrák EU BA, ale Petržalka nie je intrák tebou menovaných škôl. ?
Re #82828 Martin Fundárek: Alebo sa môže stať to, že DPB sa bude zmenami organizácie dopravy snažiť "motivovať" ľudí, aby cestovali elektrčikou, aj keď to pre nich veľmi výhodné nebude.
Lenže kvôli takejto blbosti nechceš aby sa postavila električka? Alebo ako to mám chápať...
Ak to bude za nejaký čas tak veľmi zlé, tak sa môže vybudovať podjazd pre autá v križovaní s električkovou traťou. Alebo sa bude musieť električka v centre zakopať pod zem..
Re #82788 S499 1023: Ja si myslím, že to s tým nedostatkom vodičov cez školský rok nebude až také horúce. Ono teraz cez prázdniny má veľa ľudí dovolenky, vodičov MHD nevynímajúc. ?
Počíta sa jednak s tým, že električky stiahnu aj značnú časť cestujúcich z liniek 93, resp. 94, jednak s ďalším rozvojom v Petržalke, Rusovciach atď.; pri investíciách na desiatky rokov treba pracovať nielen s dnešnými údajmi, ale aj s odhadom ich budúceho vývoja.
Pokiaľ ide o Šafko - kde je napísané, že sa Starý most pre IGK uzavrie? Najmä BSK tlačil, aby to tak nebolo. A pokiaľ ide o priepustnosť: v súčasnosti máš 4 kolízne smery: 1. z DJ rovno a doľava, súčasne zo SM doprava; 2. z DJ rovno, z VN rovno a doprava; 3. zo Štúrovej IAD; 4. z VN električka, zo SM rovno bus a zo Štúrovej bus. Po uzavretí mosta budú stále štyri: 1. z DJ a VN rovno; 2. zo Štúrovej a SM električka; 3. zo Štúrovej IAD; 4. z VN električka. Bolo by treba uzavrieť pre IAD aj Štúrovu.
Ešte jedna vec. Študenti EUBA nechodia výlučne linkou 84, ale aj 88, keby museli raz prestúpiť na 83 zlúčenú s 84 chodiacu po starej trase 83 nič by sa im nestalo, okrem toho aj tak by mala zastávku 200metrov ďalej - Bulíkova, stačí prejsť pomedzi domy na Mamateyovu.
Akože sťažujú si na interval či na kapacitu? Ak chcú lepší interval tak nech rátajú s krátkymi vozmi. Okrem toho by som prehodil trasy 87 a 70, tak by aspoň bola náhrada 70 za 71 kompletná a myslím,že 87 s tým intervalom by K ŽST Podunajské Biskupice zapadla, len víkend by som posilnil na 20min.
Tlčúsa tu dohromady dva názory !!! Najprv sa pretláča názor,že 83 sa nemôže zlúčiť s 84 kvôli EUBA ale to,že 181 a 193 obsluhovali STU - SvF a ešte na Vazovovej fakultu, gympel Vazovova, učilište a SGeŠ tak to už bolo všetkým jedno ale úplne. Všetky tamtie školy bojovali za tie linky a majú čo - nič.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Själavrak