Počíta sa jednak s tým, že električky stiahnu aj značnú časť cestujúcich z liniek 93, resp. 94, jednak s ďalším rozvojom v Petržalke, Rusovciach atď.; pri investíciách na desiatky rokov treba pracovať nielen s dnešnými údajmi, ale aj s odhadom ich budúceho vývoja.
Pokiaľ ide o Šafko - kde je napísané, že sa Starý most pre IGK uzavrie? Najmä BSK tlačil, aby to tak nebolo. A pokiaľ ide o priepustnosť: v súčasnosti máš 4 kolízne smery: 1. z DJ rovno a doľava, súčasne zo SM doprava; 2. z DJ rovno, z VN rovno a doprava; 3. zo Štúrovej IAD; 4. z VN električka, zo SM rovno bus a zo Štúrovej bus. Po uzavretí mosta budú stále štyri: 1. z DJ a VN rovno; 2. zo Štúrovej a SM električka; 3. zo Štúrovej IAD; 4. z VN električka. Bolo by treba uzavrieť pre IAD aj Štúrovu.
Ešte jedna vec. Študenti EUBA nechodia výlučne linkou 84, ale aj 88, keby museli raz prestúpiť na 83 zlúčenú s 84 chodiacu po starej trase 83 nič by sa im nestalo, okrem toho aj tak by mala zastávku 200metrov ďalej - Bulíkova, stačí prejsť pomedzi domy na Mamateyovu.
Akože sťažujú si na interval či na kapacitu? Ak chcú lepší interval tak nech rátajú s krátkymi vozmi. Okrem toho by som prehodil trasy 87 a 70, tak by aspoň bola náhrada 70 za 71 kompletná a myslím,že 87 s tým intervalom by K ŽST Podunajské Biskupice zapadla, len víkend by som posilnil na 20min.
Tlčúsa tu dohromady dva názory !!! Najprv sa pretláča názor,že 83 sa nemôže zlúčiť s 84 kvôli EUBA ale to,že 181 a 193 obsluhovali STU - SvF a ešte na Vazovovej fakultu, gympel Vazovova, učilište a SGeŠ tak to už bolo všetkým jedno ale úplne. Všetky tamtie školy bojovali za tie linky a majú čo - nič.
Zaujímalo by ma, prečo sa všade oháňajú intervalom 90 sekúnd.. A čo ak tých 90 sekúnd vôbec nebude treba?
Pretože teraz má 95 interval 3 min. Pričom autobus je dlhý 18 metrov, električka cca 30. Takže električke by stačil väčší interval, aby odviezla rovnaké množstvo ľudí ako autobus..
Okrem toho ak sa uzavrie Starý most pre IGK, tak bude Šafko ešte priepustnejšie...
Takže v tomto problém naozaj nevidím..
Inak.
Každá linka v BA má svoje hluché miesta. V mnohých prápadoch sa to rieši sedlom. A že to tak v niektorých prípadoch nie je ? Noooo. A nebavíme sa už o inej veci ? Nahoď ten interval na 12 metrovú výpravu na L 70 a nahanobíš každej 10 minútové meškanie na každom špičkovom kole.
A nebudem sa s Tebou hádať o tom, že by to tak nebolo.
Keby si prišiel s nejakým rozumnejším prelinkovaním, možno pochopím. Inak starostovi PB sa za tie roky nazbieralo pekných pár listov od občanov sťažujúcich sa na nedostatočné spojenie starej obce MHD.
Ešte šťastie, že Tvoje nápady budú len cez mŕtvoly realizovateľné.
Howgh, viac nemám k tomu čo povedať.
Ešte raz, nie a basta ☺
no ja byvam pri zastavke Romanova a tam my chodi 68,95 ktore maju dobry interval..prejdem kusok pesi a tam mi codi 98 alebo idem na 99 a tam na 93 alebo 94 ked idem do mesta a este u mna codi 92, 96, a tie linky vyuzivam tiez napr. 96 do skoly a 92 ked idem von..cize u mna je to celkom dobre..
To stanovisko na stránkach ZDS (mimochodom, je už rok staré) je celkovo príšerná zlátanina a je pod ním podpísaná samospráva jediného domu plus Trubíniovej "ochranári", ale kľúčové slabiny projektu vystihli dosť presne:
1. električka je prezentovaná ako dočasné riešenie - a v tom, že míňať miliardy na provizórium je hlúposť, majú pravdu;
2. vedenie električkových liniek, ako je navrhnuté, by nedávalo záruku, že na rýchlodráhe budú jadziť iba nové električky;
3. kapacita križovatky na Šafárikovom námestí pre prejazd električiek v intervale 90 sekúnd je tiež otázna a návrh NDS ju dostatočne nerieši.
Neviem posudiť ako u teba ale ja som si zratal odchody pred a po a vyšlo mi zaporne aj ked teraz mam intreval lepši na 95 .
Ad ostatný :hoppusmark, LUK ...
NESŤAŽUJM SA ! NEVADÍ MI TO ! NELAMENTUJEM S 95 SOM UPLNE SPOKOJNÝ! LEN POUKAZUJEM NA FAKT AKO SA TU PREKRUCA SKUTOČNOSŤ SKORO PRI KAĎJ REDUKCIÍ A ABY SA SKRYLI NEDOSTATKY DPB
zabúdaš na jeden podstatný fakt - škralo by sa tak či tak, ibaže bez zmeny linkovania by tie škrty mali v konečnom dôsledku oveľa horší dopad... takto sa miestami podarilo prepravnú kapacitu aj zvýšiť!
Už tu prestaň lamentovať nad starým linkovaním a zrušením linky 181 pred x rokmi...
Radšej tu vypisuj o vybudovaní obratiska pre 83 pri Technopole (budeš mať tak priame spojenie do centra, ak tam teda bývaš, čo usudzujem podľa tvojho nicku)... A ešte je možné zlepšiť spojenie Ovsišťa s centrom. Ale nič viac...
Tie blbosti o linkách 81 a neviem ešte akých tu už moc ľudí nezaujímajú...
zaspomínam si aj na niečo take ked sa rušila L 181. SPolu s 81 mali interval 10+10 teda 5 minut. Ked rušili L 181 tak sa obhajovalo zahustením odchodov L81 (bolo to na 8 minut) takže miesto 12 odchodov za hodinu to bolo 8
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
Pokiaľ ide o Šafko - kde je napísané, že sa Starý most pre IGK uzavrie? Najmä BSK tlačil, aby to tak nebolo. A pokiaľ ide o priepustnosť: v súčasnosti máš 4 kolízne smery: 1. z DJ rovno a doľava, súčasne zo SM doprava; 2. z DJ rovno, z VN rovno a doprava; 3. zo Štúrovej IAD; 4. z VN električka, zo SM rovno bus a zo Štúrovej bus. Po uzavretí mosta budú stále štyri: 1. z DJ a VN rovno; 2. zo Štúrovej a SM električka; 3. zo Štúrovej IAD; 4. z VN električka. Bolo by treba uzavrieť pre IAD aj Štúrovu.