Cena električiek zo Šumperku prevyšuje 12 mil. Sk (neviem presne, ale údajne je to okolo 14 mil.). KT4 sú mnohonásobne lepšie, ako K2S. O K2Skách som získal záporné mienenie prednedávnom v Brne, keď som videl, v akom sú stave tamojšie K2R, čo je vlastne skoro to isté. Po čase sa bežne stáva, že napr. napojenie nového čela hrdzavie a odlupuje sa farba. Keď už rekonštrukcia "kačice", tak radšej také niečo, ako bude 7085, samozrejme, ak to nebude trvať 3 roky. V Brne si takéto rekonštrukcie robia sami a vyzerá to perfektne. Navyše je to aj omnoho lacnejšie, ako K2S, tak kde je problém - asi v schopnostiach pracovníkov ústredných dielní, inak to nevidím. Podľa môjho názoru pri kapacite dielní by sa mohlo chrliť minimálne 5 rekonštrukcii za rok (a to hovorím minimálne). Ide len o to, aby sa to rozhýbalo a pri súčasnom stave .......
Igorko
Po prvé - BA nemá a tak skoro nebude mať na nové vozy.
Po druhé - kotasie rekonštrukcie zo Šumperka sú nepomerne drahšie a veľa úžitku neprinesú.
Po tretie - za tú cenu je to zadarmo.
Po štvrté - KT4 má výzbroj TR37, KT4t má výzbroj TV3, obidve v DP poznajú veľmi dobre.
Obzvlášť veľké záchvaty smiechu vo mne vyvolali obavy z opotrebovanosti KT4. Naozaj je niekto schopný vážne si myslieť, že 10-ročná KT4 s nemeckou údržbou bude v horšom stave ako 25-ročný vlnitý plech s údržbou vozovne Krasňany? Máte predstavu, ako vyzerala údržba vo vozovni Krasňany pred 10 rokmi? A ako vyzerá vo vozovni Jurajov Dvor ešte dnes?