Pridávam sa aj ja k otázke: to skresanie intervalov na linkách 20, 22, 23, 29, 41 je z akého dôvodu? Nedostatok vodičov?
Od septembra sa to vráti do pôvodného stavu? Prečo zrovna IV. bratislavský obbvod padol za obeť? To nemohli niečo zobrať z 93-ky, ale hlavne 94-ky, ktoré aj tak chodia dosť často a majú súbeh?
OSVETLENIE V BRATISLAVSKÝCH TUNELOCH
Všimol som si, že pred niekoľkými týždňami (či mesiacmi?) v železničnom tuneli pri Hlavnej stanici nainštalovali svetlá na bokoch, každých pár metrov je (tuším na oboch stranách) jedno, celkom dobre to vyzerá.
Aj Tunel Sitina je pekne osvetlený, len električkový tunel už niekoľko rokov akoby bol od macochy... ?
Od septembra sa to vráti do pôvodného stavu? Prečo zrovna IV. bratislavský obbvod padol za obeť? To nemohli niečo zobrať z 93-ky, ale hlavne 94-ky, ktoré aj tak chodia dosť často a majú súbeh?
OSVETLENIE V BRATISLAVSKÝCH TUNELOCH
Všimol som si, že pred niekoľkými týždňami (či mesiacmi?) v železničnom tuneli pri Hlavnej stanici nainštalovali svetlá na bokoch, každých pár metrov je (tuším na oboch stranách) jedno, celkom dobre to vyzerá.
Aj Tunel Sitina je pekne osvetlený, len električkový tunel už niekoľko rokov akoby bol od macochy... ?
810zssk
Po Viedni sa 90-kou neprehanam
1. lebo sa tam otrasne parkuje a preto chodim vlakom
2. lebo neviem kde tam meraju
Rychlsot vplyva, ale je rozdiel medzi rychlym a nebezpecnym jazdenim. Vacsi problem je to druhe (maly odstup, strkanie sa aj ked nema prednost a pod.)