Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: El Sergio #81094:
A teda som zabudol dodať, že by som sa im ani nečudoval... ?
Reakcia na: Martin Fundárek #81083:
Jazdiť budú všetci ako doteraz - čiže načierno. ?
Reakcia na: Solider #81090:
Aj včera večer pred ôsmou.
Reakcia na: david1 #81002:
Tak, tak. Nebolo by od veci mať X5 v 5-minútovom intervale, aby každý druhý spoj nadväzoval na X11. Intervaly 6-10-3x15, resp. 6-10-3x20 dosť okrádajú o čas na prestupoch. (O tom, že by bolo v CP vyznačené, ktorý spoj X5 má prípoj a ktorý nie, sa neoddá ani snívať. Rozhodne by však mali byť vyznačené v CP prípoje N53 a N55 na linku N56, keďže sú raz tak a raz onak.)
Reakcia na: Solider #81007:
Ja som na linke 11 videl včera (bohužiaľ) len jednu súpravu, ostatné boli K2S. Prvý raz po rokoch som zažil, že sa (bez mimoriadností v doprave) do 11-ky nedostali všetci cestujúci poobede v smere z mesta. (Samozrejme to isté aj ráno v smere do mesta, ale to sa dalo predpokladať.) Ľudia zareagovali bleskovo a dnes už boli električky voľnejšie - zato ranná zápcha áut pred Gaštaňákom narástla až po Černockého, čo sa inak stávalo iba pri nehodách.
Reakcia na: Martin Fundárek #81089:
Túto linku si pozoroval v rannej špičke?
Reakcia na: Solider #81007:
Nemám dojem, že by moje oči videli X11 medzi Vinohradmi a vozovňou úplne prázdne. Veľa ľudí sa síce presúva peši, ale aj o bus je záujem, a to až taký, že dosť pasažierov stojí.
Reakcia na: Martin Fundárek #81083:
Asi tak.. Najprv nech si všetky vraky zoberú domov na záhradu a nahradia ich novými vozidlami a potom sa môžeme baviť o nejakých 40-60 Sk.. ?
Reakcia na: 810zssk #81008:
Sóla??? Kedy si naposledy bol v Rači v čase rannej špičky? To Ti nestačí, že z pôvodnej prázdninovej kapacity zobrali tretinu? Tie kačice v 6-minútovom intervale sú tak-tak únosné. (Ja som cestoval do Rače včera o cca 19.50 a v kačici boli slušne zaplnené aj miesta na státie. Nie, že by sa ľudia tlačili, ale prílišný nadbytok miesta nebol.)
Reakcia na: Själavrak #81085:
Nezrušili, ešte len stihnú zrušiť... ? ?
Reakcia na: Dopravák #81038:
To kedy stihli zrušiť?
Reakcia na: 810zssk #81040:
Snaha sa cení u školopovinných detičiek, firmy by sa mali správať profesionálne.
Ten dotazník ma šokoval. Z otázky vyplýva, že vrchnosť uvažuje o tom, že cena bude 40-60 Sk, čiže dvoj- až trojnásobok bežného cestovného. Nuž, pri takýchto cenách môžu vcelku vydarené nové linkovanie spláchnuť do klozetu, pretože pri počte cestujúcich, ktorí budú ochotní takéto cestovné zaplatiť, budú stačiť tak 4 linky a ešte k tomu so SORmi.
Reakcia na: S499.1023 #81075:
Nie aby boli radi, že konečne máme dobrú nočnú MHD, ešte sa rozčuľujú. ?
Reakcia na: bwd #80916:
Čím je bratislavská tarifikácia "jazdného" (si taxikár alebo čo ? ?) vo svete nezvyčajná? Kde ešte si vo svete okrem Prahy a Viedne bol?
Reakcia na: bwd #80914:
Čím sa líši tarifikácia v BA od pražskej, tĺčik premúdrelý?
Reakcia na: Papyr #80858:
Nie. Duobus može mať kľudne aj elektrický prenos výkonu. Podstatným kritériom je, že duobus má približne rovnaké jazdné vlastnosti pri oboch druhoch pohonu. Takže keby mala 25Tr agregát o výkone 200 kW, tak by to bol duobus. Základnou nevýhodou pravého duobusu je, že to stojí takmer toľko ako jeden trolejbus a jeden autobus, pričom ale máš stále len jedno vozidlo ? .
Reakcia na: S499.1023 #81075:
Ty stále prekypuješ humorom ?
Reakcia na: Mike #80734:
6228, ak ešte nikto neodpovedal. Mala byť klasická VP ale po odstrojení sa zistilo, že stupeň plesnivosti prekročil únosnú mieru.
Reakcia na: 810zssk #81066:
A na ZP skončíš alebo budeš pokračovať ďalej???

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.