Ja to beriem a je konecne dobre ze nocne spoje chodia hustejsie.
!!! Ja som len poukazal na fakt, ze na zastavke nie je ziaden oznam o tom, ze nocny spoj premava jednosmerne cez DNV a ze sa treba ist postavit na druhu stranu cesty !!!
Predstav si, ze by si v noci stal na zastavke v DNV a cakal na nocny spoj do mesta (501 mala tusim odchod z DNV cca okolo 0:30) a cakas a nic nejde, pomyslis si ze dobre meska, potom uvidis ze ide opacne tak si povies ze za chvilu pojde naspat, ale on nie lebo ma jednosmernu jazdu (o ktorej ty nevies) a ty teraz nevies co mas robit ?!
Ano ta stara isla 3x za noc, ale tato nova, pokial si nevedel ze si sa mal postavit na druhu stranu cesty, ti nesla ani raz.
Navyse ja som sa nevyjadroval k hustote premavky nocnych spojov ale o informovanosti verejnosti.
Na imhd sú tie cesťáky dobre. Tie zastávkové sú generované z iného softwéeu, tam môže byť chyba, ale reálne je tam pravidelný 15 min. interval v oboch prípadoch, takže tie časy na zast. CP ber ako preklepy.
Ja som rano stal na zastavke smerom do mesta (pre denne linky) takze tam je spravne ze chybal, len ma to zarazilo. (a hlavne ta informovanost na tuto skutocnost)
Ak bol tento projekt schvaleny na poslednu chivlu (skvela praca poslancov magistratatu) tak ho mohli spustit cca o 2.tyzdne neskour a poriadne o tom informovat.
Ano je pravda, clanok "# Zmena trás liniek 20, 22, 30, 37, 38, 63, 92, N21 a N37 počas júla a augusta 2007 :: 25.6.2007" som necital.
Ale zase, je fajn ze DPB informoval o tejto skutocnosti na zastavkach a vo vozidlach DPH?!
DPB sa viac krat chvalil ze sprehladnoval harmonogramy. Napr. ked sa menil hramonogram L91 cez vikendy (stary interval bol 22min, novy je 20min, ten 22min sa fakt nedal zapametat). Alebo ked menil harmonogram L29 (este pred zmenou L28/29, vtedy bol vselijaky interval na L29- 30,35,25min a vselijako sa striedal, potom ho DPB nahradil 30min.)
A navyse doteraz bol na L21 v sedle prac.dni v pohode interval 15min takze neviem co to ma znamenat ta anomalia 25min/5min na prelome 10h/11h a tusim 13h/14h.
"3. Magistrat alebo kto to vymyslel to uzasne odbocovanie k Tescu Lamac z dialnice??? Defakto to ubera 1 jazdny pruh a budu sa tam od septembra tvorit zapchy ako pred otvorenim tunela Sitina. Myslim si, ze vodici k tescu lamac kludne mohli nadalej chodit cez Lamac."
Tebou spomínané riešenie vyplýva zo skutočnosti, že bolo potrebné zabezpečiť prístup do Tesca Lamač zo smeru Lamač, Dúbravka a DNV. Doterajší prístup je znemožnený kvôli jej celkovej uzávere a rekonštrukcii v úseku pred Tescom Lamač (v mieste, kde sa doteraz zbiehala do jedného jazdného pruhu) = NIE JE možné využiť doterajší prístup. Rekonštrukcia bude prebiehať v mesiacoch júl a august (v tomto zmysle je aj novinka na imhd) a teda na situáciu v septembri vplyv mať nebude. Tým sa stáva Tvoj príspevok bezpredmetný ?
3.) Keby si čítal aj správy na titulnej stránke imhd, zistil by si, oparvujú vozovku Lamačskej cesty pri Tescu Lamač a linky sú presmerované cez diaľnicu, vrátane zachádzajúcich k Tescu. Ako by sa tam teda autobusy a automobily dostali?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
derik
Navyse ja som sa nevyjadroval k hustote premavky nocnych spojov ale o informovanosti verejnosti.