A ešte neprešlo 30 dní... len štyri. Čiže ešte mám 26 dní na rozmyslenie a odpoveď bude pravdepodobne negatívna. Nie pretože by som sa bál, ale nechcem mať ešte nejaké problémy.
Ibaže linka 31 jazdí na časti trasy linky 39, takže tam sa to dá bez problémov. Podobne bezproblémový by bol preklad liniek 1 a 12, keď ešte linka 1 jazdila cez Šafko. Ale na linkách, ktoré zo spoločného úseku idú každá inam, takýto model použiteľný nie je (resp. jeho použitie je, mierne povedané, nerozumné).
Neviete niekto, ako je to s pracovnou dobou revízorov? Majú určený normálny osemhodinový pracovný čas odvtedy - dovtedy? Pretože ešte nikdy som nevidel revízora po šiestej hodine (raz, ale to bolo v Brne). A ako sa človek može stať revízorom? Nechcem to nijako zneužiť, ja mám električenku, len ma to zaujíma. ?
Nerozumiem otázke s telefonovaním.
Mimochodom, TELEFONOVAŤ počas jazdy nie je zakázané. Zakázené je: "počas vedenia vozidla obsluhovať telefónny prístroj alebo vykonávať inú obdobnú činnosť, ktorá nesúvisí s vedením vozidla".
Keď som nad tým tak rozmýšľal, tak som prišiel na to, že doplnkový predaj by sa zaviesť mal všade (samozrejme, že lístok u vodiča by bol o niečo drahší a vodič by nemal povinnosť vydávať). Za týchto okolností nemám s čím nesúhlasiť.
Mimochodom, telefonovanie za jazdy je zakázané... a čo handsfree?
Konecne som si precital tie clanky o problemoch na letisku a novych nocnych linkach. No neskutocne som sa bavil.
Ing. Horcikova (dalej len MgVI) keca take dristy, ze sa clovek ani nastvat nemoze. Pod Plzenskou dopravnou spolocnostou ma na müsli co, Plzenske mestske dopravne podniky, alebo CSAD-Autobusy, a.s. Plzen?
Dalej, 20-30 tisic eur nie je suma, nad ktorej vyskou nalezi hlasno lamentovat. Ked ludia v Presove su schopni za jeden kazdy mesiac nahadzat do automatu na zastavke na Sidlisku III-centrum MILION slovenskych korun v drobnych, tak to zvladnu aj v BA. A to je cena automatu 30 kEUR az smiesne rychlo navratna.
MgVI sa nadalej strachuje, ze ci bude moct automat akceptovat aj papierove "kilo", blakota cosi o software a nominaloch a ani vo sne jej nedojde, ze predsa nezacnu nahle vsetci naraz nakupovat listky za bankovky a teda ze v automate spravidla bude dost minci na vydavky. Konecne, vedla stojaci kavomat, ktory sa vobec nezdraha prijat kilo za kavicku a pekne vydat 90 Sk, je toho dokazom. Nanajvys, ak automat nema drobne na vydaj, co brani nainstalovat LED diodu s napisom "platte presnym obnosom/exact change only", kt. by sa v takych pripadoch rozsvietila?
MgVI, ktora takto krasne priznala, ze jej podnik na svojich chlebodarcov-zakaznikov zvysoka (nedba), este na zaver vyplodila par chlacholivych fraz typu Verime...v co najkratsom case...k maximalnej spokojnosti... a odplavala naspat do celozavodneho a celorocneho zimneho spanku. A nadalej sa bude konat velke nikoliv.
V druhom clanku ma potesilo, ze medzi velke a slavne metropoly Europy, oznacujuce nocaky pismenom N, ako je napriklad Presov a Plzen, konecne pribudne aj Bratislava. Vitajte v klube ?
To vobec nie je pravda. Veď keby sa predávali len polhodinové celé a polovičné povedzme s dvojkorunovým navýšením, tak by to využívali fakt len tí, ktorí si nemohli kúpiť lístok v automate lebo buď nestihli alebo tam nebol. Tu v Brne to normálne funguje a lístok u vodiča si kúpi možno jeden cestujúci za 5 jázd na jednej linke. Tak nerobme z komára somára, pretože je to blbosť. ?
Ja by som to videl skor tak, že začať tým letiskom (tam by sa predávali povedzme aj hodinové) a postupne to zaviesť do celého mesta formou tých polhodinových. ?
Automat v električke je ekvivalent doplnkového predaja, pokiaľ bude papať Banknoten. S metrom prosím neporovnávať, v metre je NEdoplnkový predaj u dozorcu stanice. A nerobiť z električky akúsi modlu "suplujúcu metro". Električka je električka.
No ja by som s doplnkovym predajom CL suhlasil len u autobusov a trolejbusov. U elektriciek v ziadnom pripade nie, pretoze u nas ma elektricka suplovat metro a v metre sa tiez nepredavaju listky u vodica... Ale na vsetkych zastavkach elektriciek by boli automaty, pripadne by mohli byt automaty priamo v elektrickach.
Je nikomu neprikazujem predavat CL s prirazkou 10 Sk. Ja to len chcem umoznit, t.j. liberalizovat trh. Len sa bojim, ze DPB ma nejake dovody, preco to nechce. Lenze potom je jeho povinnnostou a zaroben bremenom uspokojit dopyt napr. aj vecer na letisku. Viem že aj napr. poštove znamky sa musia predavat bez vysokohorskej prirazky, lenze pošta je štátny monopol. Ale napriklad letenky sa predavaju za inu cenu cez internet ako cez cestovku. Mozno je problem, ze na CL je vyrazena cena.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk