Súhlasím, je to úplná demencia. Lenže pusti k tomu čistého ekonóma. Inak nič proti nim ale makroekonomika a mikroekonomika sa predsa len správajú dosť odlišne.
Úžasne mimobežná argumentácia, pán člen Mládeže SDKÚ. Tak mali p. Záhradníkovi prideliť auto bez klimatizácie. Idiotská argumentácia tvojho typu tú MHD zlikviduje ešte rýchlejšie, než je nutné.
Myslim ze niektorych ludi by mali povinne ubytvat cez leto na intraky do mlynskej. Potom len uvidia co je to kvalita cestovania a taketo veci ze bude cakat 2 alebo 3 minuty im vadit nebudu ?
"Andrej Ďurkovský: „Verejnú dopravu chceme zatraktívniť našim obyvateľom najmä modernizáciou vozového parku MHD.”
Áno ale že kĺbaky potrebujeme ako soľ a posledné nové došli v roku 1998, škoda reči, to už je notoricky známe...
"hlavné mesto sa pokúsi do troch rokov znížiť používanie áut v dennej premávke o 7 percent oproti dnešnému stavu."
hahahahahahahahahahahahahahahaha
Včera zverejnila Pravda veľký inzerát, v ktorom sa vydavatelia ohradzujú proti kradnutiu článkov spoločnosťami, ktoré poskytujú rešerše a prehľady tlače za prachy bez dohody s vydavateľmi: http://www.vydavatelia.sk/
Nie sú tam podpísaní aj vydavatelia, ktorí si občas "vypomôžu" materiálmi odtiaľto? Ja som už jedného našiel.
Len tak pre zaujímavosť vlakový OT, v areáli Istrochemu sa nachádzajú Holandské jednotky Plan U eč 193 a 125, (doraziť by mali ďalšie 4) z rokov 1960 - 1963 Vlastníkom je BRKS, a.s.
K tej rekonštrukcii: skôr, či neskôr sa bude musieť urobiť, len si neviem predstaviť, ako by boli nahradené linky tam premávajúce. NAD by sa asi zaviesť nedala, lebo obratisko Hlavná Stanica je už teraz dosť preplnené
...a dokonca som mu obe kombinácie (95+13 a 98+93) aj presne vypočítal, ale asi pre neho výraz "zapadnúť do seba" znamená niečo iné, než pre nás... asi konštantný prestupový čas 2 minúty počas celého dňa je...ja neviem... veľa...málo...asi oboje naraz, každopádne mu to zrejme "nezapadá" do jeho konceptu.
Ty hovoríš o nezapadaní do seba pri 7,5min. intervale. Toš, moja argumentácia tu s vyrazeným dychom skončila.
Na záver len zhrniem, že spojenie Technopol - Hlavná stanica zaisťuje kombinácia 98 (15min. int.) + 93 (7,5min. int.). A to je podľa mňa akurát na to, že sa to dá "dosť ľahko" absolvovať.
Ano, lenze je to vypracovane, aby to do seba zasadalo. ale my sme nic. mozno malé mestecko. podla mna by nemalo byt zas tak, ze z kazdej zast. na kazdu zast., ale aby za pomerne lahko dostalo z kazdej MC do kazdej MČ
Ani s ohľadom na starých a chorých mesto rozmerov Bratislavy NEMÔŽE mať linky odvšadiaľ všade, toto myslenie je jednoducho choré. Pri istom počte obyvateľov a istej priestorovej rozlohe sa proste treba zmieriť s tým, že prestupovať je nevyhnutnosť, aby bola zabezpečená adekvátna kvalita dopravy pre VŠETKÝCH, nielen pre mňa.
Aj v Prahe sú starí ľudia, a tých tamojší dopravca dokonca núti chodiť desiatky až stovky metrov od zastávky nadzemnej MHD k zastávke metra, fárať do podzemia, prechádzať sa pozdĺž 80-metrových súprav k východu, zasa sa z neho vynárať na povrch, a nakoniec ešte prestupovať na ďalší spoj nadzemnej MHD, v optimálnom prípade len jeden. Aká to trúfalosť a bezohľadnosť voči starým ľuďom...
A ak mi prestupovanie robí fakt veľké a neprekonateľné problémy, tak mi robí problémy už samotné nastupovanie a vystupovanie, a to sme zasa už niekde úplne inde. Či totiž za jednu cestu nastúpim+vystúpim raz alebo dvakrát, nie je žiaden strašný rozdiel.
Tak to potom buďme radi, že ozaj nie sme v Prahe, lebo ešte len tam by sa ľudia naučili, čo je to prestupovať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus