Neviete niekto ako je v tych nasich uzasnych duobusoch vyriesene vetranie? Nemala by tam byt nejaka ventilacia? Lebo tie tri okienka co tam su pochybujum ze nieco vyriesia. ?
Vo Viedni či v Aténach evidentne silne chýba návšteva nejakého špičkového odborníka z DPB (napríklad Ing. h. c. Záhradkára, príp. Cng. ThDr. h. c. Zachara), ktorý by im vysvetlil, že klimatizácia priestoru pre cestujúcich nefunguje ? ? ? .
To je čisto detail, ale z Apolla sa dá ísť doprava na Einsteinovu a znej potom tzv. "uchom" doprava okolo toho lesíka a opäť doprava rampou pred Artmediou na Janátrovu (pokračovanie St. Mosta) a tak výjdeš pri TPD-čku ☺
Chlapče, neuveriteľné momotiny trieskaš. Bez ohľadu na to, že ja som veľký priaznivec trate po Štefánikovej (býval som tam), musíme objektívne uznať, že vybudovaním ****j osi sa koľajové spojenie vajnorskej, ružinovskej a račianskej radiály na hlavnú stanicu výrazne ZRÝCHLILO. Ku zhoršeniu došlo jedine pre centrum a západnú časť mesta. Trať po Štefánikovej sa mala zachovať súčasne s priečnou osou, každá z tých tratí plní úplne iné úlohy.
ano, lenze to je v prahe a my sme v bratislave. A i ked som rodeny bratislavcan, myslim si, ze BA=vacsia dedina. cize nemozme sa porovnavat s velkomestom.
Na jednej strane pochopiteľné. No zas zober si, že v Prahe sa chystajú obnoviť premávku elín na Václaváku. Sú trate, ktoré sa rušili a zas obnovovali lebo ich zrušenie sa preukázalo ako nelogické a nepraktické. Napr. zrušená trať na Pražskej do vozovne na Hroboňovej, teraz by sa im ako zišla pri šetrení na vzkm. ?
Neviem. Eliny na Stefanikovej by sposobili chaos v MHD. Najskor by museli vyriesit auta, napr. Zakaz vjazdu aut do urcitych ulic okrem obyvatelov, kt. by mali "papierik za sklom". Ale ked sme uz nieco zrusili a dali sme to inde, nech to uz tam zostane. To je cisto moj nazor.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike