Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
:)) heh... no neda mi nezareagovat na ohlasy na KT4 pre BA. "Perfektne udrziavane", "iba o 30 cm uzsia"... Hmmm.... no podla mna Bratislava by nemala byt odkazana na nakup ojazdenych elin, lebo nech uz nam nemci tvrdia, ze akokolvek super udrziavane, podla mna na nich bude vidno opotrebovanost. A co sa tej sirky tyka - no dakujem pekne aby bola o 30 cm uzsia. ;)) To podla mna nie je zanedbatelne cislo ! Ved v nasich elinach je dobry kazdy jeden centimetrik ! 😉
Nie pani... dufam, ze tie KT4 z nemecka sa kupovat nebudu. Bratislava potrebuje NOVE a VELKOKAPACITNE vozne. A ked uz nie je na trebars Astry prachov, tak miesto nakupu KT4 si radsej davajme robit K2S a T3Sky. Myslim ze to stoji za to.
to Meno(nick)::)/Môj milý.Čo sa týka KT4, o ktoré ide, nechápem ťa.Čo prosím rozumieš pod ojazdené!!!
Ide o ponuku perfektne udržiavaných a zrekonštruovaných KT4, ktoré majú pre Bratislavu jednu obrovskú výhodu!!!Dajú sa zapojiť do dvojice a tak pri dodržaní našich predpisov môžu ponúknuť cestujúcim vhodnú kapacitu(napr.linka 5,9...) a pokial ide o šírku tak sa pridávam ku Spectre.
V Košiciach začal jazdiť JEDNOTA BUS NA TRATI ŽEL.ST-HYPERMARKET JEDNOTA
Spectre:
tak dobre, bude aspon sranda, ak ku kasni primontuju drevene dosky pod dverami (vid Wien - U6).
Dnes som pred cca 1 hodinou videl v DNV nakladny vlak na ktorom bola nalozena jedna KT-8-D5ka. neviem ci ich bolo na vlaku viac, videl som iba koniec. mala klasicky cerveno-kremovy nater a vyzerala jazdyschopne. zeby kosice predavali nejake do brna??? vie niekto o tom viac? napiste.
Prečo, vezmi si, že medzi 2200 a 2500 je po stranách rozdiel len 15 cm, čo je zanedbateľné. Stále je to lepšie, ako v Tatrách, kde musia prerábať nástupištia 🙂
Color: pokial si pamatam, tak som uviedol ze islo o ikarus 280 ev.c. 1919. kedze nenavstevujem internet denne (rozumej:nesom na nom zavisly napriek tomu ze ho mam doma a za rozumnu cenu), nereagoval som skor.
A ESTE NIECO:
naaaahodou som isiel tou ospevovanou 7109 dokonca po racianskej. ked som isiel do mesta a zistil som ze akuat vychadza toto spominane vozidielko na trat ako linka 14 tak som teda nastupil a cakal som ako pojde. vobec sa mi nezda ze by isla nejak tichsie, mozno troooosicku a to pri rychlositi pod 35kmh. nevadi aspon som s nou konecne isiel.
A ESTE TOTO:
dufam, ze to nemyslia vazne s nakupom tych ojazdenych KT4 alebo aj KT-NF-8. to radsej nech vlozia nizkopodlaznu cast do K2. (neviem si predstavit vozidla o sirke 2200mm v blave, !!! A vobec to cele by malo byt v rubrike clanky-sci-fi)
Dnes poobede som videl ist cez Kramare dalsi novy trolejbus 15TrM este bez cisla, "nerozbaleny" a s papiermi na sklach...
Presne tak v Halle KT4 vobec nejazdili.
Inak Spectre ta prestavba KT4 nie je jedna, lebo viem este o jednej. Mam to v nejakych papieroch, ktore nemozem najst.
Pre upresnenie infa ohladne električiek typu KT4D z mesta Erfurt(nie Halle)!!!
DPB dostal ponuku na zakúpenie modernizovaných vozidiel viacerých ročníkov od konca 70.rokov po 90.roky.Všetky sú modernizované a vybavené informačným systémom použitelným aj u nás.
Ich cena je (v prepočte na sk) od 500 000-1000 000, samozrejme záleží na roku výroby.Rokovania sa majú uskutočniť v priebehu 3/2001.
ALL: Informácie o KTNF-4 v kocke:
- údajne ide o cca 10 ks tohto druhu električky
- rok výroby 1990-92
- cena v USD 42.000,- (podľa kurzu USD/SKK k 3.3.01)
- prevádzkovateľ mesto Halle NSR (bývalé DDR)
- výzbroj ako u T6 A5
- v NSR prevádzkované väčšinou v súpravách
- v Bratislave by mali byť deponované v DTPE Krasňany

P.S.: "a niektoré kačice (rozumej K2) si môžu spievať - SKONČILI SME JASNÁ SPRÁVA ... ?!"
TeBeCe> Rozumiem tvojim obavam, na tamojsej praxi som pochopil co to je, ale aj ked Milanko V. nebude moc nadseny, pri tom celkovom pocte je +/- jeden typ zanedbatelny.
Juro> "Nizkopodlazne" KT 4 jazdia vo viacerych mestach, vola sa to cele KT-NF-8. Celkom pekne je to popisane na baf.cz/tramvaje (je to aj v linkoch).

All> Nevie niekto, ako to je s tymi okienkami nad dverami v KT4? Mam doma jednu fotku, kde to KT4ka ma, ale na fotkach z toho katalogu, ktory poslali nemci do Dpb su uz bez tychto okienok.
Heh...dnes som videl v premavke obidve skolske elektricky (K2 aj T3)....uz dlho sa nestalo ze by som niektoru videl mimo vozovne a nieto este obe naraz 🙂
TulenIQue: Nedavaj si do mailovej adresy nadavky. Poprve - svedci to o tvojom IQue tulena a po druhe znizujes uroven stranky (ked sa ti uz tak pacia...)
Bez obav, ja som to pochopil spravne. Podla mna to tiez nie je to prave orechove a ani tomu moc neverim.
juro: ja som to myslel ironicky...vies co to je mat tolko druhov elektriciek ?? ved v krasnanoch uz su elektricky s vyzbrojami TV1, TV3, TV8, TV14, TV PROGRESS, stare K2 so zrychlovacom... a ti ludia tam sa v tom vsetkom musia vyznat aby to mohli opravovat...a ked im pribudnu nejake stare KT4-ky, ktore urcite nebudu bezporuchove, tak sa fakt velmi "potesia"...
Co chlapci v dielni? Ale ja s fotakom!

Sudruh primator a radnica urcite poda prehlasenie,ze kupili nove eliny a ze aky su borci.
uz vidim ako budu chlapi v dielni skakat od radosti ze maju dalsi typ elektricky... 🙂
Nejake KT4 su tu http://mercurio.iet.unipi.it/pix/de/trams/Cottbus/pix.html Inak na mercuriu (European Railway Picture Gallery) je ich hodne staci si vybrat mesto http://mercurio.iet.unipi.it/pix/de/trams/pix.html

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.