No ja som mal minule nejaké neuveriteľné šťastie v poobedňajšej špičke, keď som cestoval v 92-ke. Na Slávičom chytil zelenú, Mlynská dolina bola nezvyčajne prázdna a zelenú chytil aj na Patrónke, takže len preletel Mlynskou dolinou a na Patrónku prišiel +2. To som už dlho nezažil...
Ak si pamätáš, kde sedel moderátor z TA3 tak hneď vedľa neho ? posledna rada vpravo. Inak uznávam, že mi to skôr ako diskusiu pripomínalo platený a vopred organizovaný zájazd domova dôchodcov v Ovsišti ? ktorý o doprave mali minimálne potuchy ale sťažovali ako 3 krat prestupujú ako chodia na stanicu z DD, ako sa neustále menia čísla liniek, ale asi najväčší problém bol pre nich jedno prestúpenie, lebo potom si už nesadne, keďže z Ovsišta majú ešte linky prádzne.
čo takto kúpiť licenciu a obnoviť výroku TAM BUS Slovakia? Samozrejme licenciu na nejaký novší typ - nízkopodlažný kĺbak by sa hodil... Pri vlastnej výrobe by bola nižšia cena vozidla a tým pádom by bolo viac vozov. Otázna by však bola kvalita, keby sa toho ujali naši dielenskí majstri sveta ?
Ked sme pri revízoroch dopočul som sa zaujímavú hypotézu ktora je naozaj lako zneužitelna:
1.Chytí ma revizor dam mu OP zapíše si všetko čo potrebuje , zaplatím vybavené
2. ale čo ak revizor použije moje údaje napr cca o 3 mesiace neskôr a vymyslí si že ma chytil opäť - ako dokážem že ma skutočne nechytil ? nedá sa to, čiže je to lahko zneužitelne !!!
podla mna by bolo naj keby ze karosa vyraba okrem arway aj ine 15m vozidla napr. citelis to by bolo lepšie než solahnisi
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
klasIK