heh, ale uz sa nevyrabaju! a aj v Kosiciach horela B941! ja by som bol za aj za kupu ojazdenych klbovych Karos, a dat ich zgeneralkovat, na plyn... nebolo by to najhorise, a bolo by to ovela lecnejsie ako kupit nove. to je len moj nazor.....
Ak viem tak tie sa už nedajú obiednať kvôli zákonu od EU ,že motory Busov a kamiónov musia mať minimálne EURO 4 a tento druh má EURO3... Ak viem tak ich už len dovyrábajú pre tých čo si ich predtým objednali... ?
Tak, no... sme si s S499 mysleli, ze to bola zanedbana udrzba... teraz to vypada na chybu vyrobcu - podla mna to bude daco medzitym. Pochybujem, ze to Poliaci vzmu nazad a vratia prachy. Odstrania chyby a Solarisy budu u nas premavat dalej.
Ovsem buducnost vozoveho parku ja osobne tiez vidim v SORoch.
novy most mal podla prapovodnych projektov ozaj hned zaist do tunelu. cela staromestka mala byt prekryta. a vobec to malo vyzerat uplne inak. respektive od mierka to malo byt v tunely az po most ale soudruzi setrili
k solarisom enem tolko, ze "zlate slovenske" rucicky.
inak osobne som zvedavy, kedy sa MHD v BA ozaj zbalkanizuje
preco nie? ten klbovy nebol zly co skusali.. No za tie SOR-ky som za aj ja, ale mohli by kupit aj klasicke, dlhsie ako B9,5. Ja som len za znacku SOR a Karosa. Este ten Tedom neviem aky je, ako skoncil tu v Bratislave.
ktovie ci budu plynove, asi hej. urcite su lepsie ako Solarisy, ja som ich nemal rad od zaciatku. Mohli by kupit aj Karosa Citelis ? to by som privital
Je to zákon o verejnom obstarávní.?
Re #78297 SDX: No len mám dojem, že linky vhodné pre SORy sa už pomaly míňajú. Alebo ich nasadíme na nejake nové (ako to kedysi bolo s L 30) a vyrobíme ďalšie SOR linky? ?
Však toľko stojí cca. aj Zürišská Cobra. Mimochodom, dočítal som sa na nejakom Švajčiarskom šotofóre, že vraj aj Cobrám praskal rám podobne ako u Kombín od zímensu a museli to vyvárať.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023