? podľa toho čo som čítal, tak rozvoj trolejbusových tratí bol prázdny sľub. Prostý občan sa musí asi na ďaľších aspoň 10rokov uspokojiť s tým,že sa vystavia trať do Petržalky (tešiť sa z toho bude musieť celé mesto,aj ľudia v DNV,Lamači,ktorým to neprinesia nič,čo im ostane iné), po ktorej bude premávať tých 35 ks nakúpených električiek za 200 000 000 ?
Vazeni preco mam pocit ze nas "milovany" dopravny podnik ide do takych sraciek ze to nie je ani mozne. Co sa v tomto meste deje je normalne ze sci-fi ? ?
Musím uznať, že plyňak ma kvalitnejšie spaľovanie... ?
Pri KE požiaroch zabudli pripomenúť, ako sa tu prilieval olej do ohňa.
3511 a 3520 boli z jednej série, práve tej v ktorej bol sústavný problém s olejom do servoriadenia. Olej (červený) vytláčalo z nádobky umiestnenej nad motorom, hlavne za tepla po odstavení motora... a hlavne po údržbe, kde sa olej štedro dolieval...
Motor v tej sérii bol od prvého dňa kvalitne nabalený sajrajtom, najmä v spodnej časti, kde bol štartér...
Podla mojho nazoru to ze by boli vysokopodlazne nie je az take zavazne. Len podla nejakej normy sa uz nemozu vyrabat vysokopodlazne. Ale ja osobne nemam problem s tymi schodikmi, ak by ich mohlo byt viac ako nizkopodlaznych.
Nové autobusy mohli nakúpiť už dávno a bez ohľadu na to, čo bude so solarismi.. A nie 18 ale 180 autobusov. Debili....
A aj tak pochybujem že to bude konštrukčná chyba...
Neviem či sa to tu už písalo lebo to tu už dobre dávno nesledujem ,ale práve na TA3 hovorili ,že ak sa potvrdí konštrukčná chyba tak Solarisy tie ,ktoré sú v BA navždy odstavia... A nakúpia 18 Citelisov... No asi Citelisov lebo povedali ,že nakúpia potom autobusy d českého výrobu ,ale český je aj SOR... Tak neviem... ?
So Solarismi su spokojní v sedemnástich rôznych krajinách, ani jeden Solaris im nevyhorel. Iba na Slovensku tri... čím to je? Zlou údržbou v oboch DP, kde zhoreli Solarisy.
Hej, francúzske časopisy neodoberám, bo na francúzske automobily a na francúzsku objektivitu mám ustálený, rokmi potvrdený názor. Naftové motory majú dobré, design krásny (okrem nových Keltošových), zvyšok auta fuj.
Ale anglické časopisy sa plus mínus zhodujú s nemeckými.
Riaditeľ divízie Autobusy Karol Kálay vydal príkaz pre zamestnancov , ktorým im zakazuje komunikovať s médiami a kto tento príkaz poruší, bude sa to kvalifikovať ako hrubé porušenie pracovnej disciplíny. Čoho sa v súvislosti z horiacim Solarisom obáva DPB, že by pravdy, ktorú by mohli poskytnúť mediam vodiči, aké to DPB nekúpil poruchové tragače, ktorých údržba je finančne veľmi nákladná, sú vysoko nehospodárne ako aj všetky vrakosy CNG / ktoré už po dvoch rokoch sú vhodne do šrotu - praskajú rámy arď /. Viete ako DPB kamufluje poruchovosť Solarisov na trati t.j. aby bola čo najmenšia štatistka chýbajúcich vozov na trati?????? no jednoducho - vodičovi ktorý oznámi že ma závadu - poruchu s ktorou by mal isť do vozovne na opravu, prikážu aby jazdil do tej doby aj s poruchou, než mu na trať vyvezú iný Solaris , ktorý je vo vozovni po špičke, do vozovni privezú pokazený Solaris ten rýchlo, ak sa dá opravia a poobede dajú vodičovi ktorého Solaris čo mal ráno je na trati a do zoznamov neuvedú že bol Solaris vôbec pokazený. Viete prečo to robia? aby mohli neustále presviedčať verejnosť aké nakúpil DPB dobré busy - a aby nikoho nezaujímalo prečo nepristúpili na výhodnejšiu ponuku kúpu Mercedesov. No ale od Nemcov by nič kompetentní zlodeji vo vedení DPB nedostali do vlastných kešeni. No a ešte niečo - pán KÁLAY Karolko by mal vedieť - v SR ústava zaručuje slobodu slova , prejavu, vierovyznania atď, ale to on asi zabudol veď zamestnanci DPB konkrétne vodič sú len také nič podstatné ako smradľavý vecheť do ktorého si treba kopnúť kedykoľvek!!!!
?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
1651