Lebo je to súprava vozidiel s tyristorovou reguláciou TV1, označovaná ako T3M. Tieto vozidlá mali samostatný číselný rad 76xx, bolo ich celkove dvanásť (súpravy 7602/01, 7603/04, 7606/05, 7607/08, 7610/09, 7611/12). Dnes z tohto radu osatali posledné dve vozidlá 7602 a 7610, tri dvojice výzbrojí jazdia v električkách T3SUCSM 7725/26,7729/30 a 7733/34, jedno pôvodné vozidlo jazdí v ÚD bez papierov (ex-7607), dve výzbroje vyhoreli a jedna slúži ako zásobáreň náhradných dielov.
Pôvodne mali byť na túto výzbroj prestavané všetky električky v BA (okrem dožívajúcich), neskôr však ČKD odmietlo tieto výzbroje dodávať pre plnenie dôležitých exportných úloh (masové dodávky do ZSSR).
Skús vážené priemery, keď budeš brať absolútne čísla, tak môžeš prísť k pozoruhodným výsledkom .
V porovnaní s BEÚS-om sú napr. také dielne MPK Poznaň laboratórne prostredie ? . Takže asi tak.
neviem, ja som videl prave ze sa lisili dost zasadnym sposobom (Ze sa ti zasadnym sposobom poprehadzovalo poradie aut) a dalsia vec je ze moze ti zlyhat suciastka od X-teho subdodavatela a znacka za to nemoze. Ale co sa tyka poliakov a nasich SU - poliakov podozrievam preto ze ich zavody co som videl su v porovnani napriklad s nasimi na vracanie (spina, bordel). Mozno nemam pravdu a v Bolechowe su tie pomery ine. Ale moje zazitky s polskou vyrobou su len tie najhorsie.
Máš pravdu, jedna cesta viedla aj tadiaľ. Zvyšky sú v trojuholníku Pajštúnska-Jantárova-Topoľčianska. Je tam vidno aj križovatku týchto dvoch vetiev v smere na Rusovce (tam, kde sú teraz kolotoče). No neviem, kam presne viedla, možno tiež do Rusoviec, ale asi bola viac využívaná tá cez Štrkopiesky (lebo to bola skratka cez les), No keď ju usekli Dolnozemskou, tak už vlastne existovala aj Panónska, čo bola lepšia alternatíva. ?
Ja mám len tú novú z roku 2002 a tú som kúpil raz v Tescu, no je to asi to isté ako na Google Earth. Tú som porovnával so starými mapami v rovnakej mierke. Raz sa mi dostala do ruky letecká snímka Petržalky z roku 1949, ktorá bola súčasťou nejakej publikácie, ale tú som musel vrátiť do knižnice. Bola tam ešte stará vetva Chorvátskeho ramena medzi Romanovou a Malým Draždiakom. Slepé zvyšky sú dnes po oboch stranách Kutlíkovej.
Však ja sa nehádam, len keď kuknem do mapy BA z rokou 1981, tak cesta vedie po ľavej strane Chorvátskeho ramena. V mape z roku 1977 v týchto miestach ešte Chor. rameno nie je.
? Urcite to tu niekde je, ale neviem to najst. Kam vsade siaha 1. pasmo v BA ? Byvam v Karlovke a pracujem na Prievozskej. Je to este 1. pasmo ? Chcem si kupit elektricenku. Dikes
No ja si tiež myslím, že je to nadjazd na Štrkopiesky. Pôvodná Rusovská cesta pokračovala od zast. Záporožská rovno, vedľa petržalskej stanice cez železničné priecestie (vpravo od terajšieho nadjazdu nad železnicou), dedinu, popri Chorvátskom ramene (úsek Kaufland-Technopol), prešla cez mostík (ten, ktorý je dodnes pri Technopole, po dnešnej Starhradskej až dozadu medzi Malým a Veľkým Draždiakom (istý čas tadiaľ dokonca premávali linky 43 a 101), keď ešte nebola Dolnozemská, tak tá cesta pokračovala ďalej na Štrkopiesky, ďalej cez ten nadjazd nad Chorvátskym ramenom po starej ceste medzi Dolnozemskou a vozovňou a ďalej do Rusoviec. Najzachovalejší úsek tejto cesty je práve ten medzi Draždiakmi, ktorý teraz využívajú hlavne chodci a cyklisti, občas nejaké auto smerujúce k chatkám pri Malom Draždiaku.
Páčia sa mi tie nové fotky, ktoré dal d3k0. Zaujímajú ma hlavne tie staropetržalské zvyšky. Táto vec (doleuvedený link) je podľa máp ex-Mičurinova ulica. Medzi Rusovskou cestou a čerpacou stanicou (nadjazd Dvory) je tiež jeden nezanedbateľný úsek, čo mi podľa ortofotomapy vychádza na ex-Ždanovovu ulicu. Už dlhšie sa chystám to všetko pofotiť.
Taky mám ten pocit. 7,5 se nevyrábí už přes dva roky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Pôvodne mali byť na túto výzbroj prestavané všetky električky v BA (okrem dožívajúcich), neskôr však ČKD odmietlo tieto výzbroje dodávať pre plnenie dôležitých exportných úloh (masové dodávky do ZSSR).