Do podmienok tendra sa da dat podmeinka, ze by vozidla museli byt dodane do konca roku resp. ich polovica a zvysok do 3-5 tyzdnov. Urcite by sa nasiel vyrobca, co by to dokazal. Ved by slo LEN o 22 ks.
Dlhší článok venovaný požiarom autobusov bratislavskej MHD (konečne si niekto všimol, že v minulosti nám vyhoreli aj Karosy CNG) je aj v pravde. Avšak na internete až od 9:30.
Nehnevaj sa na mna, ale Ty si to predstavujes ako Hurvinek valku. Tento rok sa bude kupovat cca 10 9,5-metroych naftovych vysokopodlaznych SORov, pretoze za pol roka by sa nestihol vypisat aj ukoncit tender a dodat nove vozy. A SORky su ako jedine autobusy uz vysutazene, takze si predstavitelia vedenia povedali (a myslim, ze celkom rozumne), ze je lepsie kupit desat SORov ako nic. Podotykam, ze tie peniaze sa nedaju presunut na buduci rok.
Nejdem davat svoje know-how..ale tak co uz. Docasne by sa situacia dala vyriesit cez prazdniny, stiahnutim vozov z liniek co nepremavaju. Za ten cas vypisat tender na dodavku novych busov, pripadne oslovit konkurencne podniky (hoc aj zahranicne) na zapozicanie aspon 15 busov do konca roku. To uz by mohli dodat prve vozidla z tendra. ☺
+ zakaznik(WAP): Defacto mi to moze byt jedno cim sa bude jazdit. Ja od leta zacinam s IGK ? Dejure mi to jedno nieje, lebo nakup a prevadzka busov ide aj z mojich dani. Ak bola zanedbana udrzba vyhodit na hodinu veduceho dielne a pracovnikov v danej smene, co sa starali o bus, podat na nich zalobu z verejneho ohrozenia + nahrada skody (mozno by to vystrasilo dalsich a udrzba by sa neodflakavala). Ak ide o konstrukcnu chybu, trvat na okamzitej vymene suciastok a pokial to nieje mozne, vratit vsetkych 22 ks nazad poliakom a samozrejme ziadat vratenie vsetkych penazi.
Hm... ? A teraz ak sa budu kupovat nove vozy 18 aj 12 metrove a s pohonom na CNG tak opat budu mat take problemy??? Hadam instalacia kneelingu je vec zabehnuta a nerozlisuje sa ci je v CNG voze alebo naftovom. Beriem ten problem s motorom, ktory bol ale inak...
Vlastne, ktory voz to mal ten problem s motorom? Nebol to prave 1216?
Aj ked ja proti Solacom nic nemam, mne sa tie vozy velmi lubia a tiez by som bol nerad keby som sa kvoli jednemu poziaru musel vozit v Citelise ?
Či si môžeš nárokovať náhradné vozidlo, záleží len a len na zmluve, keďže tu ideš podľa obchodného, nie podľa občianskeho zákonníka. A či bola alebo nebola dodržaná pravidelná údržba, takisto v tomto okamihu nevie povedať ani Sibylla.
Bež si liečiť svoje komplexy inam, a nie anglickými nadávkami na verejnom fóre.
A ako ti už niekoľkokrát bolo zopakované, asi to nestačilo, takže ešte raz: technický stav a poruchovosť vozidiel nemá NIČ spoločné s prestupným systémom, a nijako nesúvisia. Keby sme mali neprestupný, tak si buď istý, že ti vynechá práve tá priama linka, ktorú potrebuješ, a môžeš na ďalší spoj čakať nie 10, ale aspoň 40 minút.
Takže sa ukľudni a láskavo prestaň floodovať takýmito choromyseľnými nárekmi, nikto tu na ne nie je zvedavý.
Nereagujem na príspevok ktorý si písal len aby si si našiel toto. Dnes o 15:51 vynechala 83, čize z intervalu 10min bol 20min. Takže som "stihol" dojsť načas. Dobrý disorder fistfuckin´ raped prestupný systém.
Čo vôbec vyštudoval Záhradník? Management? Určite pochybujem, že vôbec pozná autobus zvnútra ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus
A ako ti už niekoľkokrát bolo zopakované, asi to nestačilo, takže ešte raz: technický stav a poruchovosť vozidiel nemá NIČ spoločné s prestupným systémom, a nijako nesúvisia. Keby sme mali neprestupný, tak si buď istý, že ti vynechá práve tá priama linka, ktorú potrebuješ, a môžeš na ďalší spoj čakať nie 10, ale aspoň 40 minút.
Takže sa ukľudni a láskavo prestaň floodovať takýmito choromyseľnými nárekmi, nikto tu na ne nie je zvedavý.