Bc.TBc: Congratulujem ;-))
Ad "DER BUS": Heh, take nieco by sa nam teda fakt hodilo, co sa tyka kapacity, len to chce mestsku verziu a NEVYTACAVU poslednu napravu (preboha, ako to mohli postavit s vytacavou, a tym padom 1-montaz???) Ale inak suhlasim uz s neviem kym, ze z designoveho hladiska je dost skaredy, vhodny je len rozmerovo ;)) (aj polohu hnacich naprav by som upravil, kvoli jazdnym vlastnostiam...) :))
Ad T6A5 na zadne zberace: Jazdia tak kvoli prikazu veduceho prevadzky Ing.Vingalika, ktory bol vyprovokovany niekolkymi vykolajmi, ktore sa stali asi tak, ze T6 na predny zberac presla vyhybkou, odblokovala ju, a kedze odblokovaci kontakt nebol dost daleko, este mala 4.podvozok na vyhybke. Za nou nejaky somar z Juraku sa rozbehol, a prehodil tu vyhybku este pod vozom. Co bolo dalej, vieme vsetci ;-)) Aby sa toto nestavalo, bol vydany prikaz ze sa smie jazdit len na zadny zberac - prave kvoli tomu, aby supravy dostatocne neskoro odblokovavali vyhybky Dufam ze ako vysvetlenie staci
Ad "DER BUS": Heh, take nieco by sa nam teda fakt hodilo, co sa tyka kapacity, len to chce mestsku verziu a NEVYTACAVU poslednu napravu (preboha, ako to mohli postavit s vytacavou, a tym padom 1-montaz???) Ale inak suhlasim uz s neviem kym, ze z designoveho hladiska je dost skaredy, vhodny je len rozmerovo ;)) (aj polohu hnacich naprav by som upravil, kvoli jazdnym vlastnostiam...) :))
Ad T6A5 na zadne zberace: Jazdia tak kvoli prikazu veduceho prevadzky Ing.Vingalika, ktory bol vyprovokovany niekolkymi vykolajmi, ktore sa stali asi tak, ze T6 na predny zberac presla vyhybkou, odblokovala ju, a kedze odblokovaci kontakt nebol dost daleko, este mala 4.podvozok na vyhybke. Za nou nejaky somar z Juraku sa rozbehol, a prehodil tu vyhybku este pod vozom. Co bolo dalej, vieme vsetci ;-)) Aby sa toto nestavalo, bol vydany prikaz ze sa smie jazdit len na zadny zberac - prave kvoli tomu, aby supravy dostatocne neskoro odblokovavali vyhybky Dufam ze ako vysvetlenie staci
Martin