Reakcia na: eripmav #77861:
Vodič sa má starať o aktuálny stav vozidla, a závady, ktoré je možné okom zistiť. Periodické kontroly a výmeny kvapalín má mať na starosti dielňa na základe sledovania najazdených kilometrov vozidla. Uvidíme, čo sa ukáže ako zanedbané (hoci to všetci tušíme)
Beus
Re #77845 _ERIC: Tak nejak... pôvodné vozy 7602 a 7610 mali v 80-tych rokoch (nie naraz) ťažké havárie, a museli byť vyradené. Aby ale neboli vyradené tyristory, tak sa ich (haváriou nepoškodená) výzbroj namontovala do vozov 7712 a 7716, a tieto dva sa vykázali ako havarované a vyradené. Takže aj keď vozy 7712 a 7716 sú z 1976-ho, tak vozy 7602 a 7610 (teda tie isté, len po inštalácii TV1) sú papierovo z 1964-66 Teda neviem či ešte stále, či sa to už nejako nepoposúvalo zasa, lebo pre zmenu tie vozy z 1976 (7701-7716) boli papierovo T2-ky z 1959-62 po GO a výmene skrine za T3, ale neskôr sa už vykazovali ako T3 z 1964-66 (lebo sa uvoľnili papiere z tých vozov, po ich vyradení) Problém so sériou 7701-7716 totiž je, že nikdy nemala a nemohla mať vlastné papiere, keďže bola kupovaná za neinvestičné peniaze ako náhradné diely