Na TVN Markíza práve uverejnili príspevok o revízoroch DPB. Mám pár otázok:
* vraj boli prepustení dvaja revízori. Bol medzi nimi aj Mireček?
* Mirečkovi vraj chcú zrušiť lukratívne miesta (hlavná stanica, letisko). Myslíte, že sa uspokojí s nižším platom? Potom si však DPB nebude môcť toľko dovoliť kúpiť, keď nebude Mireček...
Ja som ju cital 3 krat takze tiez ? To zalezi na definicii specialnych / doplnkovych liniek.. a to su podla mna vlakove linky MHD (155) , cyklobusy (128), skolske spoje (371) a pod..
V tom súhlasím tiež, že proti nim treba zakročiť, ale...vidíš situáciu sám, a aj to, ako má polícia na háku jasné priestupky, a ako nikdy nie je tam kde ju treba...takže taký zákrok zatiaľ príliš reálne nevidím...bohužiaľ...
Re Beus #77559: ja by som sa priklonil k S499.1023 v tom, že netreba vymýšľať s CSS, ale tvrdo zakročiť proti ošípaným vstupujúcim do križovatky za ktorou nemôžu pokračovať.
No kiežby bola takto riešená doprava aj pri zvyšku trate. Lebo z tých obrázkov _cestných_ mimoúrovňových križovatiek na Šintavskej a Lietavskej v environmentálnej štúdii električky mám husiu kožu. TO bude bariéra, nie samotná električka...
A jediný dobrý metal sú aj tak Sunn O))). ? (No, ešte niektoré veci od Boris sú fajn...)
myslim si ze toto by mala byt automatika uz davno.... ked rozsirovanie BA tak prirodzene infrastrukturov a nie do vysky a sackovat panelaky tam kde to nejde...
Jaj a zabudol som ešte jednu drobnosť spomenúť - oni tie posuny nikdy nie sú tak krátke, že by ten alternatívny signálny plán nemal zmysel, celočervenou by sa stratilo fakt minimum času z toho, ktorý je križovatka v stave zavretého priecestia Takže by to priepustnosti pomohlo
Samozrejme, že sa to dá. Ale po započítaní vyprázdňovacích časov a času na synchronizáciu by si sa dostal do stavu, keď by križovatka bola viac v celočervenej, než v alternatívnom signálnom pláne.
Neznamená. Prečítaj si koncepciu BID, niekto tu na ňu link dával. V správe totiž opomenuli, že číselný rad 100-199 bude slúžiť pre doplnkové *busové linky MHD. Čiže presne na ten istý účel, akému slúži rad 100-199 už dnes
A konieckoncov, rad 20-99 bude tiež nielen pre autobusy, ale pre cestné linky všobecne, čiže aj trofle
Poslanci Bratislavského samosprávneho kraja i mestského zastupiteľstva minulý týždeň odobrili koncepciu integrovanej dopravy. Ide o základný ideový rámec a prvú prípravnú fázu budovania spoločnej dopravy na území hlavného mesta a jej napojenia na okolitý región. Bratislava a jej región budú rozdelené do niekoľkých zón. Malo by ich byť spolu 9. Zjednotí sa číslovanie MHD na území Bratislavy, železničných vlakov a autobusových liniek prímestskej dopravy. Električky budú mať čísla od 1 do 19, autobusy MHD od 20 do 99, nočné spoje od N1 po N99, vlaky v bratislavskom regióne R1 do R99 a autobusy SAD od 200 do 799. Konateľ spoločnosti Bratislavská integrovaná doprava Peter KLUČKA povedal, že na území Bratislavského samosprávneho kraja pôsobí DP Bratislava, Slovenská autobusová doprava, po novom Slovak lines a ŽSS. Ich koordináciou chcú umožniť občanom väčšiu ponuku cestovania. Do budúcnosti uvažujú zapojiť aj ďalších dopravcov. Základným motívom existencie BID je zatraktívnenie verejnej hromadnej dopravy v konkurencii s individuálnou automobilovou dopravou. Zavedenie integrovaného dopravného systému v podmienkach bratislavského regiónu prinesie podľa skúseností s podobne fungujúcimi systémami v mestách v okolitých krajinách výhody. Týkajú sa cestujúcich, ktorí môžu využívať jednotný cestovný lístok. Dopravcom BID prinesie ekonomickejšie zhodnocovanie vlastných kapacít na širšom ucelenom priestore pri presne stanovených zmluvných podmienkach. Pre objednávateľom dopravy, teda BSK a Magistrátu Bratislavy, hospodárnejšie vynakladanie verejných finančných prostriedkov pri zabezpečovaní dopravy na území kraja a mesta. Rudolf KANKA, riaditeľ odboru dopravy BSK, povedal, že už provizórne zapojili a spustili projekt spoločne so železnicou a môže potvrdiť, že sa im osvedčil. Linka, ktorá funguje na trase Zohor - Záhorská Ves - Bratislava prináša značné úspory pre cestujúcich a to nemyslí iba finančné, ale aj časové. Železničná doprava zažíva renesanciu a sú len radi, ak ju budú môcť ešte viac zapojiť do projektu integrovaného dopravného systému Bratislavského samosprávneho kraja. Má sa prerokovať v zastupiteľstve BSK v októbri tohto roka a prvú etapu by chceli spustiť k 1. 3. 2008.
To znamena, ze budu precislovane aj 128, 151, 191, 133. Nie len trofle radu 20X
nie to bolo take skor zvolanie do vetru, lebo ved si mi dal priami link a ja som to tam vcera nevedel najst tak preto ze som asi slepy ked som to vcera nevedel najst
zabudni na to ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike