Reakcia na: Ámos #77555:
Neznamená. Prečítaj si koncepciu BID, niekto tu na ňu link dával. V správe totiž opomenuli, že číselný rad 100-199 bude slúžiť pre doplnkové *busové linky MHD. Čiže presne na ten istý účel, akému slúži rad 100-199 už dnes A konieckoncov, rad 20-99 bude tiež nielen pre autobusy, ale pre cestné linky všobecne, čiže aj trofle
Beus
A je mi jasné že priecestie sa môže zavrieť kedykoľvek, ale bez celočervenej by to možno šlo, aspoň v niektorých fázach - skrátením/predĺžením aktuálnej fázy cyklu, a plynulým prechodom do najbližšej fázy modifikovaného cyklu, samozrejme s časovými ohraničeniami na vyprázdnenie práve skončivšej fázy, aby sa nám autá nepobúrali Bolo by tam potrebné zaviesť určité dynamické prvky riadenia (na skracovanie/predlžovanie fáz a výpočet vyprázdňovania) ale šlo by to, myslím si