Vela veci je absurdnych ale proste nemozes chciet aby sa ti prisposobovalo.... proste veci musia byt tak aby vyhovovali vacsine... ja sa chodim strihat do lamaca, ktory vidim z okna... a ked tam cestujem trva mi to hodinu.....
ked idem na telesnu do mlynskej, prestupujem 2x...
A čo ja mám zo 186, tá už na Patrónku nechodila, čo mám z 206 tá je mi nanič, keďže na ňu musím ísť 204 a prestúpiť, 216 je nahradená pri mne 203, čo je pre mňa tiež ďaleko (4 zastávky). To že električky majú lepší interval je síce pekné, ale ja nemám spoj zo zastávky vzdialenej 4 minúty peši k Mäsokombinátu, k Polusu,.... A ešte mi aj tým presmerovaním 207 zobrali spoj spred do domu na Nivy.
Chcel som výpočtom tých liniek len povdať to, že pri mne zrušili a zhoršili od roku 1990 možno aj viac liniek ako tebe a žijem aj bez nich. Inak ja zas chodím do školy na Šafko, a tak buď musím chodiť pešo z Hodžovho, resp. od mosta, alebo si prestúpiť a ísť tými tebou nenávidenými električkami, ktoré našťastie mne chodia väčšinou presne.
A čo sa týka tvojho cestovania do školy, bolo ti dokázané, že sa dá ísť aj na 1 prestup, ale tebe sa zrovna tento spôsob nepáči ,tak čo už. Inak električky chodia zo Šafka v zásade presne, to mám odskúšané a odsledované.
Vďaka. Inak ozaj mohli by sme sa stretnúť my čo sem chodíme furt a pokecať si o MHD naživo raz ? ako hoc máme iné názory na veľa vecí ale rád vlastne pokecám o MHD, radšej ako o tom čo mám v škole ?
120? Však z nej sa stala 186 ktorá sa neskôr zlúčila s 98 do 68. Potom 211 nahradila neskôr 206. A 216 tá je v 208 a 207 nahradená. Potom za prevádzky liniek 105,106 mali električky intervaly 15minút cez deň. Po ich zrušení dostali interval ráno 10 min a v sedle 15. Teraz celodenne 12. Pozri nepoviem keď idem na druhý koniec mesta a raz prestúpim ale iné je keď idem smiešnu vzdialenosť z Hrobákovej na Vazovovu a prestupujem 2x. Keď je pohoda počko a stíham tak dojdem pešo aj na 83 k Starohájskej. Detto na stanicu Hlavnú. Bol priamy spoj 81 = cesta 18min, teraz 2x prestup 25minút.
chlapci, notaaak, vsak sa dohodnite a chodte si sadnut niekam na kofolu do letnej terasy na vzduch a tam si preberajte tieto nekonecne navrhy linoveho vedenia... vsak je vonku krasne, idem aj ja von radsej... ?
Iba som reagoval na tvoju závisť, ktorú máš voči Račanom a chcel som poukázať na to, že ty sa môžeš priamo dostať tam, kam sa oni nemôžu.
A keď sme už pri tom, keby sme mali rok 1990-92 tak by som mal v pešej dostupnosti tieto linky s lepšou trasou: 33 na Šafranovu, 34 na Domkársku, 37 do Petržalky, 104 do mesta,
a tieto linky, ktoré sa medzi časom zrušili bez náhrady: 105, 106, 120, 211, 216. A predstav si, som tu aj bez nich.
Ten kruh je bohužial nereálny, aj tak nakoniec keby si pozrel na ten návrh tak zas by ťa napadlo ako aj mňa a kohokoľvek iného, ako tie linky spojiť aby nekončili v centre ale šli z jednej radiály cez centrum na druhú. Na Nám. SNP by nešlo spraviť takú konečnú,že? Alebo spraviť taký prestupný uzol elín na Kollárovom, kúsok od tej novotiny čo tam postavili, jednak tam stojí plno trolejbusov (203,206,207,208,212) čo je fajn, aj busy dáke (31,34,39,80,94).
No tak uznaj, že 12 a 1 kedže idú do Dúbravky tak tadiaľ musia prejsť, potom 9 by som nerušil lebo je to vynikajúce spojenie pre Ružinovčanov a tých čo idú z Trnavského mýta do centra, a potom tá 17 ako si si všimol som navrhol aj špičkový interval pre ňu, preto aby nahradila kapacitne chýbajúcu 4 a potom svoje výkony. Takže keby som ju tam nedal, bolo by zle a tak či tak za krátky čas ani tie 4 linky nebudú stačiť. Jednak sa Dlhé diely rozrastajú, potom v Dúbravke na konci sa bude stavať, takže tá trať bude potrebovať viac spojov alebo lepší interval alebo potom kapacitnejšie vozidlá alebo začať uvažovať nad výstavbou trate cez Patrónku a Pražskú. Inak v budúcnosti by sa nedali tie odstavné koľaje v Karlovke medzi Molecovou a Jurigovým námestím nejak upraviť a prepojiť aby tam mohli končiť obojsmerné električky? Myslím dačo na štýl úvraťová konečná uprostred trate, riadená semaforom. Končila by tam električka ktorá by fungovala dačo ako prípoj na trolejbusy z Dlháčov.
to si si našiel 96, ktorá premáva len v špičke? Akože aj to posledné čo v Petržke ostalo z liniek z jedného konca mesta na druhú by si odtiaľto vymazal? Prosím, ale potom sa poobzeraj aj po takej 63 alebo 5 a 9 a 4, hej? Potom dačo hovor na 96.
No vložené 9 neni treba. Jednak 9 pôjde 8 až 7x do hodiny, a 3 aj 9 budú obsluhované 2xT3 alebo 2xT6A5 a v Karlovej Vsi nahrádza 4+17+ a zvyšne dva spoje 9 práve 17. No intervaly a) ,b) sú kvôli potrebe celodennej prevádzky. V a) som dal 30min kvôli tomu,že cez víkendy ide cez Karlovku 15spojov za hodinu, čiže v mojom návrhu by tie dva spoje 17 za hodinu doplnili kapacitu na 14spojov za hodinu. c) je čiste len špičková prevádzka, ak by nebolo treba premávku 17 v sedle, večer po 18:30 a cez víkendy, záležalo by to aj od toho ako by 12zvládala sama nároky cestujúcih na nábreží. Poprípade by sa dala 12 cez víkendy posilniť v úseku Karlova Ves o dva spoje v intervale 30min kedže si niesom istý využitím 17 od Vinohradov po centrum.
Len kde, lebo jedine mi napadá park na Šafku. Možno by sa to mohlo ešte zakomponovať do prestavby Tesca a urobiť tú konenčú okolo Tesca a keby nebolo Slovenskej poisťovne, mohol by vzniknúť pekný obrat Pribinova - Olejkárska - Dostojovského rad.
lutujem ale niesom kompetentny ti na tuto otazku odpovedat ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dunčo
1 - ostáva
2 - ostáva
3 - ostáva
9 - ostáva, alebo 8 aby nebola diera
11 - 5
12 - 4
13 - 6
17 - 7
spokojnosť? ?