Re #77485 Petto: A na ZST Nove Mesto pojde po 21.00 co? Do KV v spickach 3 linky? Raca to iste.. A na Ruzinov a Vajnorsku si zabudol? Aspon jedna z radial potrebuje + 1 linku.. S tymto linkovanim nemozes chodit 15-minutovym intervalom ani vecer..
Re #77491 El Sergio: Pochop, ak sa tam daju prejazdy pre chodcov daju sa aj pre auta.. a neviem ci o tom nevies ale do Petrzalky nemaju chodit kacatka...
Vcera na TVBA ukazovali ako otvaraju novu vozovnu v Petrzalke. Spomenuli aj umyvarku ktora zvladne za den umyt 100 busov. V petrzke je ich vraj len 91? , takze maju aj rezervu ? Uz vidim ako su umyte kazdy den. Na zaver dodali, ze sa predpoklada kapacita vozovne az na 150 busov ? ktovie odkial tych 50 zoberu ..mozno v roku 2099 ich tam tolko bude ?
Prejazdy pre autá na trati určite nie sú, ale s tou rýchlosťou to nemôžem potvrdiť ani vyvrátiť. Ale mám pocit, že tie kačice čo tam jazdia, by viac ako tých 60 km/h asi ani nevytiahli... ?
no ked bude jeden tak bude aj druhy aj treti... nemozes mat na taku vystavbu len jeden prechod.A ja nehovorim, ze mesto nie je pre ludi.Ja len hovorim ze elektricka ma byt rychlodrazna a teda ak tam chcu mat bulvar tak bez elektricky ktora bude musiet ist pod alebo nad zemou.
Re #77488 El Sergio: Mam pocit, ze ak nemas trat uplne segregovanu, tak ti drazny urad nepovoli viac ako 60km/hod. (ale mozem sa mylit) Cize ak ti budu cez kolaje behat ludia a vtom pripade sa urcite najde aj zopar prejazdov pre auta tak elektricka NEBUDE jazdit 80km/hod.
V Brne sú tiež takéto prechody cez rýchlodrážne úseky a zatiaľ nikoho nezrolovalo. ?
Čiže problém by nemal byť. Samozrejme len keď budú pri zastávkach, nie pri každom strome a bizniscentre. A bez semaforov. ?
1) A načo také nezmyselné vyfikudácie s 2 a 4? Tak buď nech jazdí 4 až do polnoci alebo nech jatzdí 2 celodenne na ZP a 4 na NM. Okrem toho je nezmysel vozi%t v tejto relácii na HLST súpravu 2 x T3.
2) Odlišné vedenie d-7 v rannej a poobedňajšej špičke je ďalšia šotoúchylnosť.
3) Takže v Ružinove mimo pdš by bol interval 7,5 minúty, v pds a 6+ 15 bminút, zatiaľ čo na Vinohrady tretinový?
Doporučujem návrh zahodiť, vymyť si ho z hlavy a začať odznova.
Ja na tom obrázku vidím JEDEN priechod pre chodcov cez cestu, pričom cez električkovú trať vyznačený nie je. Okrem toho, mesto je hádam v prvom rade pre ľudí, nie pre električky.
Samozrejme, že by to bez celočervenej nešlo, lebo nemôžeš mať rôzne signálne plány, ktoré budú mať v každom okamihu vo všetkých smeroch rovnaký signál. To môže fungovať len v takzvaných Einsatzpunktoch, kde sú signály vo všetkých smeroch zhodné. Ale keďže priecestie sa môže začať zatvárať v ktoromkoĺvek okamihu, musíš ísť cez celočervenú. Doba celočervenej je rovná dobe maximálnej vyprázdňovacej doby križovatky plus dĺžke cyklu. Vodičov, vchádzajúcich do križovatky, keď za ňou nemôžu pokračovať v jazde, má riešiť Policajný zbor SR a nie radič CSS.
WWW.PETRZALKACITY.SK
toto je nebezpecne.ten investor nepochopil ze ta elektricka ma byt rychlodraha cez ktoru nebudu moct milion prechodov pre chodcov...
Sestra co robi v NR SR mi hovorila ze zajtra bude vylucena doprava okolo hradu kvoli konferencii. Ma sa to tykat aj MHD... Co otom kto viete??? Lebo nie je ziaden oznam...
vlaky z TT končiť na Vinohradoch, to si robíš prču? A ako sa z tej diery dostanem dalej do mesta? A čo tým ušetriš? Prečoo?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
1) A načo také nezmyselné vyfikudácie s 2 a 4? Tak buď nech jazdí 4 až do polnoci alebo nech jatzdí 2 celodenne na ZP a 4 na NM. Okrem toho je nezmysel vozi%t v tejto relácii na HLST súpravu 2 x T3.
2) Odlišné vedenie d-7 v rannej a poobedňajšej špičke je ďalšia šotoúchylnosť.
3) Takže v Ružinove mimo pdš by bol interval 7,5 minúty, v pds a 6+ 15 bminút, zatiaľ čo na Vinohrady tretinový?
Doporučujem návrh zahodiť, vymyť si ho z hlavy a začať odznova.