No, ale aj na ČD sa dával na koridory nový zabzar, nie? Nerobila sa len úprava. A či je to AŽD alebo Siemens, je jedno. Problém je, čo sa u Siemensu objednalo. Pritom Siemens tiež dokáže vybaviť trať na rovnakú prieopustnosť ako AŽD.
Mne sa síce nestalo, žeby sme sa s Shuttlom zastavili niekde na trati, ale keď to už niekto povedal, tak to je pravda. Neskôr by ma však zaujímalo, ako bude riešený "shuttlovský preprah", keďže rakúska trakcia pôjde až do Devínskej. Žeby v devínskej odpriahli rakúsku mašinu a na hlavnú pôjde diesel, alebo lamina?
Trochu presnejšie, dochádza k paradoxu. 2016 nerušia koľajové obvody, ale 2016 sú akosi rušené, zostane stáť, lebo im vyskočí fiktívna porucha a s mašinou nie a nie pohnúť.
Nejde o autoblok ale o koľajové obvody. Lenže normálne železničné správy, ktoré nepociťujú potrebu pchať sa Siemensu do análu takým spôsobom, že hlava vylieza krkom, to riešia napríklad úpravou koľajových obvodov na väčšiu citlivosť voči rušeniu.
Privolávačku by mohol dostať do Rače určite, privolávačku môže dostať vždy. Len by musel dostať rozkaz a neviem, čo ešte.
Podľa mne dostupných informácií Herkulesy na Slovensku (resp. trati 110, kde je autoblok) rušia signál, čo im spôsobuje rôzne simulácie porúch.
Ale neviem, či odpovedám správne, ale keby zastal Pantograf na zast. Vinohrady (na IV. nástupišti) zo smeru Trnava a hneď by sa otočil naspäť, by asi nedostal voľno, maximálne tak privolávačku do Rače (o čom pochybujem). Čiže teoreticky je to možné, ale prakticky nie.
Bežne ako bežne. Ak potrebuješ predbehnúť osobák rýchlikom, tak je lepšie zobrať to "proti srsti" ako zdržiavať osobák v stanici.
Ale ak si niekto vymyslí šotoobrat na Preßburg-Weinberge Haltestelle, tak by ho asi chlapci zo ZONY pekne niekam nakopali ? . Aj tak by to asi muselo jazdiť ako PMD, lebo neviem, čo by autoblok povedal na otáčenie súhlasu s vlakom na trati (nie som zabezpečovák, možno to ide, ale mám o tom vážne pochybnosti).
Nehovoriac teraz o nových sklonoch nejakého strategického momota za ŽSR, čo vymyslel likvidáciu autobloku, takže si zakakáš celý medzistaničný oddiel.
CityShuttle je názov tej ucelenej súpravy. Takisto, ako K2-kám sa hovorí kačice, tak CityShuttle sa hovorí CityShuttle. Nie je to obojsmerné, totižto z jednej strany je riadiaci vozeň a z tej druhej HDV.
uprimne vadia mi nekonecne napady na "vylepsenie" MHD, na to tu mame odbornikov z DPB ktori to maju na starosti. ad2 naco su ti linky ktore idu cez cele mesto v tvojom poslednom navrhu napr 78, ktora ked chodila z holicskej mala este vacsie meskania ako ma teraz. sorry ale radsej si prestupim nez mam ist jednou linkou z jedneho konca mesta na druhy a bude mi to trvat dlhsie nez s prestupom, taktiez to vyzaduje nasadenie vacsieho poctu vozov, pretoze sa musi kompenzovat dlha trat a nou sposobene meskania v zapchach a pod. a DPB nato vozy nema. ad3 stazujes sa ze z Petrzalky je zle spojenie so zvyskom mesta, ze musis neviem kolko krat prestupovat a neviem co, Petrzalka ma najlepsie MHD spojenie so zvyskom mesta zo vsetkych mestskych casti. Do tohto mesiaca som chodil do Petrzalky do skoly a podla mna sa zo vsetkych casti Petrzalky da pohodlne dostat hocikam. Poradim ti, skus ist okolo siedmej rano linkou 75 z Dolnych Honov smer Krasnany ked je na vyprave kratka Vrakosa a potom mozes robit navrhy na zlepsenie. podla mna momentalny system liniek MHD v Petrzalke je uplne postacujuci a netreba ho menit, a nikto nemoze argumentovat ze o tom nic neviem lebo v Petrzalke nebyvam, kedze som tam skoro kazdy den a viem o tom dost.....
Dalo. Opakujem otázku - načo by to bolo dobré?
Ja mám niekedy pocit, že si Cerberos alebo minimálne schizofrienik - raz píšeš tak inteligentne a rozumne a vzápätí takéto drísty šialené.
Ja som len 83 dal späť na Ovsište a tá 88 čo dal z Ovsišťa cez Bosákovú, Starý most a Mlynské nivy tak tá si nemyslím,žeby bola zlá. Trocha sa mi tam kľukatí 90. Ale 87 ide zas priamo v smere z východu na západ, bez zbytočných točení.
Nie, nebolo to moje ale čítal som ho. No také veci ako tam je 98 skrátená a tá 81 alebo kľukatá 87 by som nidky nespravil. A čo presne je v mojom návrhu zlé? Pošli mi tvoje pripomienky na Kvitrafn@azet.sk
A na Predmesti by sa to dalo?
Aj tak by som radsej vsetko (okrem vlakov zo smeru DNV samozrejme) poslal do Petrzalky, to by bolo najlepsie.. s tym ze Predmestie by sa premenovalo na Hlavnu stanicu a hlavna stanica na Stare mesto..
nezmyselne dlhe linky, presne take ako si navrhoval ty
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider
Ale neviem, či odpovedám správne, ale keby zastal Pantograf na zast. Vinohrady (na IV. nástupišti) zo smeru Trnava a hneď by sa otočil naspäť, by asi nedostal voľno, maximálne tak privolávačku do Rače (o čom pochybujem). Čiže teoreticky je to možné, ale prakticky nie.