Reakcia na: Ámos #76966:
Však tá trať by sa spravila celá položili by sa už koľajnice, vytýčili stĺpy, natiahli troleje,zastávky spravili...Len keby sa postupovalo od mosta smerom na Janíkov dvor mohli by v úseku Šafko - Technopol / Holíčska premváť električky, a zatiaľ by sa dokončoval zvyšok. Neviem vôbec prečo by mali všetky električkové linky premávať až na koniec Petržky kde je pár domov a zelené lúky. Keby fungovalo obratisko pri Technopole tak 95 by som na Lúky posielal v intervale 6/7.5/6//7.5 a od Technopolu po Šafko 3/7.5/3/7.5. Však tie 95 od Technopolu idú na Vyšehradskú skoro prázdne. To,že je pri budovaní otočky pri Technopole risk,že ju nedokončia neni chyba návrhu ktorý by bol aj praktický ale chyba charakteru ľudí, ktorí vždy ulejú peniaze inam. Viď. trolejbusová trať na Dlhé diely a duobusy. Radšej by som oželel vozenie sa v nízkopodlažáku na 88 keby mali ľudia na Dlhých dieloch k dispozícii o dva alebo 4 duobusy naviac a konečne dôstojnú prepravu. Nech aspoň niečo konečne by bolo na 100% v tomto meste ohľadom renovácie vozového parku.
Ámos
Re #76958 SDX: To predsa zalezi ake vozy sa budu kupovat.Ak sa budu kupovat do Petrzalky obojsmerne vozy, tak netrebra ziadne obratisko. V kazdom pripade obratisko pri Technopole sa mi nelubi... Viedli by to v ramci setrenia ktomu, ze kazdy druhy spoj linky n by tam koncil a to je system ktory sa mne nie moc paci. Z roznych dovod, kt. sa mi nechce rozoberat.
A vobec robit nejake provizoria s drevenymi doskami... Trat treba dokoncit celu a az potom ju odovzdavat do uzivania, lebo v BA hrozi to, ze by skoncili trebars pri Technopole a radni pani by sa dohodli, ze pokracovat sa bude az budu prachy a teda za dalsich 10-15 rokov.