Ja ňou chodím až z Bradáčovej a tu som. ?
Ale neviem, čo ti vadí. Ide ti o princíp? Že keď idem na sever, nemožem kúsok zísť na juh, keď je to pre mňa výhodné? Akú logiku potom mala linka 86, nech je jej zem ľahká, ktorá sa krútila severo - južno - západo - východným smerom ako vretenica. ?
V podstate mne je to jedno. Ak chcem ísť na stanicu, pozriem si, kedy mi ide 99 v návaznosti na 93, nastúpim, počkám na Jiráskovej dvge minúty a som na stanici rýchlejšie ako 95 + 13 (s touto kombi máš pravdu, tú ignorujem - dvakrát som ju využil a dvakrát 13 neprišla ? ), alebo 95 + 83. Ako hovorím, každý ako mu vyhovuje. Cestovanie je také rýchle, ako si ho sám dokážeš spraviť. Ak tebe vyhovuje viac kombi 95 + 83 + 93, nevidím najmenší dovod, prečo by si ju nemohol využívať. Mne vyhovuje 99 + 93, mám to už vychytané, šetrím nervy...proste tak. ?
Možno by som zrušil linku 3. Čo som si všimol, tak v úseku Vazovova - Hlavná stanica nie je príliš využitá. Namiesto toho posilnil 5 alebo 11. Ostatné teraz nemám premyslené. Ono sa to aj tak bude musieť celé prekopať po dostavaní petržalskej električky. Na nej by som si vedel predstaviť linky 1, 11, prípadne 12.
Starohorská bola súčasná ulica Imricha Karvaša, ale tá vedie od Mýtnej dolu k Radlinského. Od Mýtnej hore k Žabotovej vedie Štefanovičova ulica. Takže linka 13 jazdila po Štefanovičovej.
Račianska radiála podľa mňa nepotrebuje v nijakom období dňa ďalšiu linku, skôr by potrebovala, aby po 17 7.32 ešte išlo pár spojov z Vinohradov - napríklad ako linka 7, alebo ako posila v polovici medzi spojmi 11-ky (7.47).
Dobre,ale vieš čo som tým myslel nie?! Romanova - Hlavná stanica je smer na sever a Romanova - Smolenická je smer juh, to je proti logike ísť na oparný smer aj keď sa hovorí,že ísť hlavou proti múru je blbosť a radšej ho treba obísť,by sa dalo povedať. No ja nenarážam na múr ale trocha divné spoje ?
Toto bežne funguje v mnoho mestách ako viedeň, Budapešť a u nás to majú v Prešove. Inak v Žiline by sa upísmenkovali k smrti zas, tam by mali na 31 A,B,C,D ?. Ale je to aj tak fajn nápad.
Tu sú dvojice, ktoré ma napadli:
21 a 21A(25)
22 a 22A(49)+po prečíslovaní liniek v marci 2008 by číslo 22A mohla dostať linka 211
39 a 39A(31), 131 = 139
41 a 41A(141)
51 a 51A(151)
56 a 56A(52)
65 a 65A(55)
77A (Povodie Dunaja) 77B (Spalovňa) 77C (Vodostav)
79 (Lieskovec) a 79A (Štátne Lesy)
80A (Kúpalisko Matador) 80B (Kopčany)
91 a 91A(191)
92 a 92A (spoje po TESCO Lamač)
To som ilustroval to ako som dostal návrh,že z Romanovej nech idem 99 a potom od Terna 93 na stanicu. Neviem prečo keď idem do mesta tak ma poslal henten expert hlbšie do Petržky?!
Tipni si koľko to trvá 68+201. Už len dojsť tam 68 z Romanovej je fuška - 18min aspoň. 201 ti určite nepríde hneď takže tento nápad radšej zabal. Keď som mal času nazvyš tak som si tento experiment dovolil ale inak je to samovražda.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
El Sergio
Ale neviem, čo ti vadí. Ide ti o princíp? Že keď idem na sever, nemožem kúsok zísť na juh, keď je to pre mňa výhodné? Akú logiku potom mala linka 86, nech je jej zem ľahká, ktorá sa krútila severo - južno - západo - východným smerom ako vretenica. ?
V podstate mne je to jedno. Ak chcem ísť na stanicu, pozriem si, kedy mi ide 99 v návaznosti na 93, nastúpim, počkám na Jiráskovej dvge minúty a som na stanici rýchlejšie ako 95 + 13 (s touto kombi máš pravdu, tú ignorujem - dvakrát som ju využil a dvakrát 13 neprišla ? ), alebo 95 + 83. Ako hovorím, každý ako mu vyhovuje. Cestovanie je také rýchle, ako si ho sám dokážeš spraviť. Ak tebe vyhovuje viac kombi 95 + 83 + 93, nevidím najmenší dovod, prečo by si ju nemohol využívať. Mne vyhovuje 99 + 93, mám to už vychytané, šetrím nervy...proste tak. ?