Takže z Ružinova na Obchodnú oblúkom cez Špitálsku alebo 3/6+2+5? Dva prestupy.
Z Rače do Petržalky zachádzkou cez Obchodnú?
Na nábreží, kde je potrebná nižšia kapacita dve linky 4/7 a na Kapucínskej kde je potrebná väčšia kapacita iba jedna? Keď už šoto, tak 4 cez tunel a Námestie SNP
Z Dúbravky do Ružinova cez Šafárikovo námestie 6+7?
Lebo inak je to na dva prestupy na hrane.
Navrh na linkovanie elektrickovej dopravy po spusteni elektrickovej trate do Petrzalky:
L1 - Hlavna stanica, Obchodna, Namestie SNP, Safarikovo namestie, Petrzalka
L2 - ZST Nove Mesto, Vajnorska, Trnavske myto, Vazovova, Hlavna stanica
L3 - ZST Vinohrady, Racianske myto, Obchodna, Namestie SNP, Spitalska, Trnavske myto, Ruzinov
L4 - Zlate Piesky, Vajnorska, Trnavske myto, Spitalska, Safarikovo namestie, nabrezie, Karlova Ves
L5 - Raca, ZST Vinohrady, Racianske myto, Obchodna, tunel, Karlova Ves, Dubravka
L6 - Ruzinov, Trnavske myto, Spitalska, Safarikovo namestie, Petrzalka
L7 - Dubravka, Karlova Ves, nabrezie, Safarikovo namestie, Petrzalka
Na vsetkych radialach okrem Dubravky a Petrzalky su 2 linky, na tychto dvoch su 3 (pricom by sa dalo zvazit zrusenie L7 a pripoje L4+L6/1). Trat na Jesenskeho sa v navrhu nepouziva z toho dovodu ze na Safku by mal byt prestupny uzol Petrzalka - Karloveska radiala - ak by sa L7 zrealizovala, mohla by L4 ist cez Jesenskeho. Taktiez je nevyuzita trat cez Americke namestie.
V podstate odvsadial vsade by sa malo dostat s max. 1 prestupom.
Áno ale zabudol si,že okrem nej tam bola aj 6, mali spoločnú trasu po STU, 6 robila okruh a 14 šla na stanicu. 14 bola menej využitá aj kvôli 2 ktorá zbierala z celej Vajnorskej ulice, plus Zlatých pieskov k stanici. 14 len z polovice Vajnorskej. Keby však 2 premávala zo ŽST Nové Mesto k Hlavnej stanicu a zo Zlatých pieskov by tam električka nepremávala tak by určite bola 2 využívaná. K tomu ako mi píšeš, je to dosť pod úroveň. To, že máš znalosti nepopieram, ako čítam tak vieš toho dosť, klobúk dole ale ľudia čo často veľa vedia nevedia jednať s ľuďmi. Mnoho z toho čo si mi povedal som nad tým premýšľal, uznal som, že máš pravdu. Ale ty mne nikdy nič. Možno by som zavádzal prehnane komfortnú dopravu ale keď cheš mať zákazníkov musíš vedieť "pustiť žilou", proste spraviť dačo navyše.
Možno, že tam nič nie je dnes alebo význam tej zastávky nevidíš Ty, ale na základe niečoho sa kedysi zriadiť musela.
Ten paradox, že na mnoho účelnejšom mieste zastávka naopak chýba, je spôsobený najskôr tým, že kedysi sa viacmenej stálo tam, kde si dopravca bachol označník, dnes sa to tak už nedá. Nie som zasvätený do situácie, ale viem si živo predstaviť, že policajti neschvália zastávku pri Metre, dokým tam nebude riadna zastávková nika, prístupové chodníky a pod. a, ako to už býva, zrejme sa na financovanie tejto zastávky nikto necíti.
Mas pravdu ,ze je este z cias CHZJD ,ale je stale dost vyuzivana a urcite je na nu najlepsi prestup z elin na Vajnorskej radiale.Este mala poznamka kolega spominal,ze je z tej zastavky o par korun lacnejsi listok oproti Bajkalskej. ?
Tu si na diskusii, takže musíš strpieť, že na tvoje príspevky bude reagovať každý, kto uzná za vhodné. Pokiaľ budeš ventilovať dementné myšlienky, budem ich tak aj hodnotiť.
Medzi Hlavnou stranicou a žst. Nové mesto premávala dlhé roky tranzitnu frekvenciou absolútne nevyťažená d-14. Ľudia akosi nechápu tvoju ideu, že má zmysle cestovať len zo stanice, na stanicu a medzi stanicami, prípadne na Vazovovu ? .
1) Keď sa 1,5 minútový interval rozdelí na radiály, aká "mela" nastane?
2) Nejaké legendy o tom, ako sa stretli trate s rôznym rozchodom, si nechaj na iné, stupídnejšie fóra.
2) Starý Most nerekonštruovali nemeckí zajatci, ale ženijné vojská Červenej armády. A keby ho aj rekonštruovali, neviem, čo prináša tvoj príspevok k meritu veci?
PLS, mozes uviest kde a ake plany metra si videl ?
(klasickeho "Ruskeho" z obdobia do 1989,
alebo plany po r. 1990 na VAL - ono je to vlastne jedno,
trasovanie NS je ustalene, len som zvedavy).
no tie Sadisticke zastavky su niekedy anti-logic... ja osobne nechapem takej Magnetovej alebo tiez nerozumiem tej co je za koncom Bratislavy, mimo katastra BA na hranici SC okresu kde NIC NENI... ale napr pri metre, kde by aj ludia vystupovali tam nie je.... hoci bol som svedkom ze su vodici ktori tam na poziadanie pustia ludi...
Ja som myslel, že to nie je možné, ale asi dosť záleží aj od vodiča. Viem, že raz dávno ešte pred BID ma jeden odmietol zobrať z ASMN do Lamača.
Na začiatku skúšobnej prevádzky na mňa vodiči SAD kukali ako na zjavenie, keď som išiel vrámci BID niekam. Minule mi vodič na BID asi omylom (alebo preto, že moja čipová karta blbla) namiesto lístku "BEZPLATNE" vydal zľavnený za 7,-Sk (zo ŽST Lamač na ASMN). Samozrejme, platbu zaň nepožadoval. Ja vzhľadom na svoj vek a že nedochádzam SAD do školy nemám nárok na zľavnené cestovné v SAD, ale na zľavnenú BID nárok mám.
Prednedávnom predomnou pri ŽST Lamač do SAD nastupovala pani, ktorú vodič vrámci BA za klasický CL v pohode zobral.
Inak, myslím, že SAD vrámci BID sa niektorým Bratislavčanom oplati vyúžívať len v smere na ASMN, lebo tam nie je zdržanie cestujúcimi na Záhorie, keď si kupujú CL u vodiča.
Ale na CP SAD vrámci BA (minimálne) v smere na ASMN sa moc neoplatí spoliehať, lebo busy zo Záhoria čo si všímam prichádzajú obvykle tak s 5 a viacminútovým náskokom oproti CP...
Okrem toho, SADistické CP (aj tie vrámci BID) sú pre cestujúceho MHD neprehľadné. Tuším, že minimálne zo zastávky ŽST Lamač boli odstránené (alebo ukradnuté?). Cestujúci si ich ako-tak pohodlne môže zistiť jedine cez www.cp.sk .
1; Stále nechápem, prečo SADisti nemajú zastávku pod stanicu ("Kooperativa").
2; A pre koho zopár málo spojov stojí na zastávke "Sokolská"? Určite nie pre cestujúcich idúci na Hlavnú stanicu, kvôli tomu spornému prechodu cez odstavné koľaje a mimoriadne nebezpečnému prechodu pre chodcov cez tú štvorprúdovku...
3; Pre koho SADisti stoja na zastávke "Hroboňova"? Tipujem, že hlavne pre študentov Ekonomickej univerzity, aby mohli prestúpiť na 84-ku. Ale to môžu ísť aj z ASMN 88-kou, len neviem, ktorý z tých spôsobov je rýchlejší...
PS: Viem, že SAD Bratislava,a.s. je po novom Slovak Lines,a.s., ale SAD je kratšie a lepšie mi to znie. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Ten paradox, že na mnoho účelnejšom mieste zastávka naopak chýba, je spôsobený najskôr tým, že kedysi sa viacmenej stálo tam, kde si dopravca bachol označník, dnes sa to tak už nedá. Nie som zasvätený do situácie, ale viem si živo predstaviť, že policajti neschvália zastávku pri Metre, dokým tam nebude riadna zastávková nika, prístupové chodníky a pod. a, ako to už býva, zrejme sa na financovanie tejto zastávky nikto necíti.