Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #76168:
Inak spojenie 34 a 78 dokopy ako hodnotíš?
Reakcia na: Andy #76168:
Preto som tam uviedol aj variant 28 a 30. Ten by sa dal uskutočniť?
Reakcia na: Dunčo #76167:
Napríklad pre tých, čo chodia z centra do Záhorskej Bystrice by bolo nevýhodné, aby linka 37 jazdila z Podunajských Biskupíc, pretože by tam získavala veľké meškania. Teraz keď mešká len linka 70, tak sa to dotýka menšieho počtu cestujúcich. Navyše potom by sa horšie prispôsobovala kapacita podľa dopytu cestujúcich.
Inak nedalo by sa zaviešť opäť linky ktoré by premávali z jedného konca mesta na druhý? Myslím trebars že 34 by nahradila 78 v úseku Trnavské mýto - Dolné hony, čiže by sa predĺžila. Potom keby sa predĺžili linky 30 a 37, 28 a 30 alebo 28 a 37 k ŽST Podunajské Biskupice ako náhrada za linku 70.
Reakcia na: Ámos #76165:
Predsa ked vezies suseda, uz by si mal mat pravo vyuzit BUS pruh, nie? ?
Reakcia na: Andy #76164:
a potom preprava krvi, liekov, protez... ☺
Jo a ak sa ponahlas a teda ides taxikom a kvoli tomu by mali mat moznost vyuzivat bus pruhy, lebo zakaznik sa moze ponahlat, kde je napisane ze ked sedis vo vlastnom tak sa neponahlas (za manzelkov, ktora zacala rodit napr.). Kde je napisane ze ked sa ponahlas musis ist taxikom.

Verejna doprava - hm to aj ked zoberiem suseda do prace tak sa z mojho auta stava verejny dopravny prostriedok?
Reakcia na: AAA #76160:
No len DHL a UPS by mohli protestovať, že dopraviť včas 100 zásielok je dôležitejšiejšie než prepraviť jedného človeka v taxíku.
Reakcia na: KLF #76162:
Tak pizzu by mohli voziť taxikári a boli by vyriešené oba problémy. ?
Reakcia na: AAA #76160:
Pizza by mala mat prednost, lebo ludia su hladny a mohla by vychladnut. 😉
Reakcia na: AAA #76160:
si buď istý, že zavadzia... BUSpruhy nemajú šírku 5 metrov ani autobusy nie sú široké 2 metre...
Reakcia na: irizar #76144:
Ak cyklista jazdí na pravom okraji buspruhu, tak pochybujem, že zavadzia.
Re #76158 Andy: Prečo by sa to nedalo použiť? Veď aj zákon a vykonávacie predpisy, ktoré upravujú ich činnosť majú spoločné s busmi do značnej miery + ide hlavne, tak ako v busoch o prepravu osôb, na rozdiel od pošty, DHL, rozvozu pizze,...
BUS pruh by mal byt len pre MHD a rozvoz pizze. ?
Reakcia na: Ámos #76157:
Máš pravdu, to by bolo treba domyslieť.. Argument, že taxíky sú verejná doprava by asi nestačil. 🙂
Reakcia na: Andy #76156:
len nerozumies, ze tam jednoducho nastava opravnena otazka inych ucastnikov cestnej premavky preco taxiky ano a iny nie? V com su taxiky viac?
Reakcia na: Max #76153:
Pomôže si tým presne tak, ako si pomôže ten autobus, teda len v mieste kde BUS pruh je. Pokiaľ tých taxíkov nebude stáť na semafore pred jedným autobusom 20, tak to nespôsobí problém.

Re #76152 Ámos: No tak iným by sa to jednoducho nepovolilo. Čo sa týka tých mafiánov, tí jazdia cez BUS pruhy aj tak.
Ja taxíky beriem ako určitú záchranu v prípade, že sa niekam veľmi ponáhľam. Vtedy ten BUS pruh padne vhod.

Aj keď ak by tu BUS pruhy boli vybudované na všetkých kritických miestach a bola by bezporuchová MHD, tak využívanie taxíkov by nebolo takmer vôbec potrebné. 🙂
Reakcia na: Jakub1 #76133:
Ako vidím tak som spomenul len veľmi málo spojov v ktorých je problém pre revízora sa pohnúť ?
Reakcia na: Andy #76150:
taxíky majú oproti obyčajným IGK z hľadiska dopravnej situácie len jednu zásadnú výhodu a to takú, že šetria parkovacími miestami - ak sa človek odvezie taxíkom namiesto vlastným autom, nie je toľko áut pol dňa odstavených kade-tade v centre mesta...
Reakcia na: Andy #76150:
a taxík zápchu obíde??? ok, pár sto metrov kolóny by možno obehol v BUS pruhu - napr. na Pražskej či Mýtnej - vzhľadom na to že sa zákazník ponáhľa, lebo napr. nestíha striedanie ? , tak by tade taxikár letel aspoň stovkou, vytriasol by zo zákazníka dušu a peniaze na tom kvalitnom povrchu vozovky... ale potom bus pruh skončí a aj tak ostane trčať v kolóne... reálne si tým veľmi nepomôže (snáď keby obišiel kolónu na Nábr. Ludvu Svobodu po promenáde pri Dunaji, alebo po vyhradenom telese pre E - s otvoreným zvrškom (raz má to povolenie využívať tieto pruhy, tak to treba využiť, nie?)... ? )
Reakcia na: Andy #76149:
pustenim taxikov do bus pruhov otvoris pandorinu skrinku.Potom by sa ohlasili chlapci z posty a UPS a DHL, ze aj oni sa ponahlaju a potom dalsi a dalsi a nakoniec by bus pruhy neextistovali.
Taxik aj napriek tomu,ze vozi ludi nie je autobus, stale tam vo vacsine pripadov sedi jeden alebo dvaja ludia a tym padom stale patri k najmenej ekologickym druhom dopravy. Ked budu vsetci ludia jazdit taxikmi zapchy to nezmierni, takze neexistuje jediny realny a akceptovatelny dovod preco by taxikari mali jazdit v bus pruhoch a po kolajach.
Taxikar nie je viac ako ja a ak by mohol jazdit v bus pruhu on mozem aj ja.

A snad poslednu vec - ak by sa to povolilo zrazu by mnozstvo mafianov a zbohatlikov jazdilo vo vozoch na ktorych by svietil zlty napis taxi... Este raz opakujem, je to otvaranie pandorinej skrinky...
Reakcia na: Andy #76149:
V Británií to funguje tak, že taxík ma povolený prísup do BUS pruhu ak má na streche označovač, indikujúci že je v sužbe. A ak ho policati stopnú, musí im preukázať, že ide po zákazníka. Lenže pri "hustote" tamojšej autobsovej siete sú taxíky podstatne významnejším článkom verejnej dopravy ako tu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.