Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: slavius #75681:
Ináč som počul, vraj už je vypracovaný projekt na bus-pruh na Molecovej (smer dole) po celej dĺžke. Akurát ten "proces schvaľovania" sa nejako predlžuje. ?
Reakcia na: fobust #75676:

Električku na vlastnom telese by som na DD videl najradšej, ale to je ešte väčšia utópia ako ten bus pruh. Ozaj, kadiaľ by podľa tej Tebou spomínanej štúdie viedla jej trasa?
Reakcia na: S499.1023 #75677:

Bol som prekvapený, že nezatrolejovali pôvodnú trasu linky 33 (Janotova - Baníkova - Karloveská), no to je stále možné dorobiť. Tým pádom by pre linku 33 stačil bus pruh od Hany Meličkovej po križovatku Janotova - Molecova. Síce 32 by mala aj tak na Molecovej zdržanie. Ale ako tak sledujem, tak autíčkárska lobby ma svoj hlas veľmi silný. Pritom veľká časť obyvateľov Dlhých Dielov chodí do práce MHD (je to asi dokonca aj väčšina). Teda je to klasicky o peniazoch: kto má peniaze, má auto, väčší vplyv,...
Reakcia na: slavius #75675:
dnes sa o 7.54 viezli na konecnu Molecova v celej 25Tr az 2 cestujuci, zvysok sa valil peso dole...

Re #75677 S499.1023: obavam sa, ze namiesto statia na Molecovej, by stali na Banikovej a Karloveskej, nakolko ta byva zapchata cela tiez, dokonca dlhsi cas ako Molecova.
Reakcia na: S499.1023 #75677:
A mimochodom, čo sa bytovej výstavby týka, sídlisko dosiahlo stav plánovaný pre rok 2030, ale infraštruktúrou je v stave dnešnom. ? Okolo 2030 už mala byť o. i. mimoúrovňová križovatka Molecova - Karloveská, ďalší pru na Botanickej, atď...
Reakcia na: slavius #75675:
Buspruh je bezpodmienečne potrebný, ak chceme mať funkčnú MHD na Dlhých Dieloch a nie paródiu. Keby sa zatrolejovala pôvodná trasa linky, tak by takýto problém nebol. Nehovoriac o tom, že sídlisko asi projektoval úplný kretén, keďže už v čase jeho projektovania bolo jasné, že motorizácia obyvateľstva porastie a sídlisko má tak zúfalo poddimenzované parkovanie.
Reakcia na: slavius #75675:

Na DD mala ísť tramvaj na vlastnom telese. Štúdia z roku 1992 potvrdila že je to realizovateľné. Len kapánek drahé a znamenalo by to porušenie poaskovacích miest v nemalom rozsahu... Lenže je jedno či zruším parkovanie pri krajnici kvôli BUS pruhu, alebo kvôli tramvajovému telesu. Takže v tom NIE JE rozdiel. Rozdiel je v tom, že ten BUS pruh nikdy NEBUDE v oboch smeroch a po celej dĺže trate.
Reakcia na: ivanbuto #75674:

Ak si niekto stále myslí, že bus pruh na Molecovej smerom dolu nie je potrebný, tak je buď úplný kretén alebo tam nikdy v rannej špičke nebol. MHD v úseku Hany Meličkovej - Molecova je bohužiaľ zúfalo nepoužiteľná - presne ako teta píše, najlepšie ísť pešo - ono mohli rovno spraviť otočku trolejbusov niekde v okolí zastávky Pri podchode (miesto tam síce ani veľmi nie je, ale to nás snáď nezastaví)... Na druhej strane nezaškodí ráno trochu pohybu 🙂
Dávam tu na diskusné fórum plné znenie včerajšej glosy Soni Pacherovej o Dlhých Dieloch, nakoľko články z Pravdy sa po dvoch dňoch presúvajú do archívu, a pevný link ani tam nefunguje:


24.4.2007 - Bratislava - strana 10

Glosa
Možno už dnes je ten rekord opäť prekonaný. Včera ráno o 8.30 h však v zápche na kopci z Dlhých dielov uviazlo až 73 áut! Keďže tam stáli fakt dlho, nebolo ťažké zrátať ich presne. Súvisle zapratali jeden a pred vyústením na Karloveskú už oba jazdné pruhy, zhruba od zastávky MHD Tománkova po konečnú na Molecovej. S nimi zostali na ulici zaseknuté aj tri kĺbové duobusy linky č. 33 a tiež „krátky" autobus, ktorý na trase vypomáha v špičke. V nemohúcich tátošoch sedel zväčša iba šofér, spolujazdca bolo vidno len vzácne - čiže dokopy viezli sotva 90 ľudí. Iba jediné zo spomenutých veľkokapacitných vozidiel by ich okamžite pojalo aj dvojnásobok. A po ceste by navyše vôbec nesmradilo výfukovými plynmi. Apropo, zbehnúť z vŕšku skratkou peši trvá, znovu presne odstopované, čosi nad štyri minúty. Kto, ako a kedy konečne vyrieši podobné bratislavské rébusy?
Autor: Soňa Pacherová
Reakcia na: fobust #75672:
Tá bola spomínaná na začiatku vlákna.
Reakcia na: S499.1023 #75660:

Okrem spomínaného úseku popri vozovni Krasňany ešte napríklad aj Miletičova...
Reakcia na: KLF #75670:
Máš pravdu, ale keď už, tak až po Peknú cestu.
Reakcia na: S499.1023 #75660:
Este inohrady - vozovna Krasnany, ale to len tak... nechcem chytat za slovicka. 😉
Reakcia na: Jezo #75668:
hej, len malo by byt zverejneny vysledok vyberoveho konania bez zverejnenia.
Tak to bolo aj pri prvych siestich. Najprv. bola ramcova zmluva na 12 troflov a potom konanaie bez zverejnenia, kt. bolo uverejnene mimo.
Takisto pri reko 15 a 14 Tr v BB ak si pozres vysledky vo vestniku tak ich tam najdes po jednotlivych kusoch resp. balik 3 - 4.
Reakcia na: Ámos #75667:
Moc sa v tom nevyznam, ale musi byt vypisane vyberove konanie? Nebolo to tak, ze 6 bolo kupenych a na dalsich 6 bola opcia?
Reakcia na: Petto #75666:
vo vestniku nie je zatial nic.
Viete mi dakto povedat ci dojde tych 6 citelisov 25 TR alebo sa to uz zrusilo ??? Mam informacie , ze dojde len jeden voz ( 6707 ? ) ,ale to sa mi zdá hovadina. ?
Reakcia na: S499.1023 #75647:
Ale mnou spomínané harmoniky majú väčšiu silu a lepšie turbodúchadlo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.