Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #75204:
v pohode, ja si tam dojdem skôr na cajku ale hovorím za iných ktorí tam cestujú častejšie, takže nemyslím len na seba.
Reakcia na: Palo1987 #75201:
presne bola by preplnena a 99 sa dostanem vsade v petrzalke
Reakcia na: Ámos #75204:
ups sorry za ten bicykel - nejako sa to presmyklo ?
Reakcia na: Dunčo #75202:
ty jednoducho nepochopis, ze linky odvsadial vsade su hovadina? Co je natom ze musis prestupit?
Kolkokrat rocne chodis na divoku vodu?Alebo do Cunova, ci Rusoviec (a prosim hovor o vyletoch po vlastnych nie na bycikli)
Reakcia na: Palo1987 #75201:
no to by bolo uplne "super" 91 by stratila plechy a praskli jej kolesa niekde medzi Jasovskou a Kolmou...
Reakcia na: Palo1987 #75201:
No taký návrh som niekde videl ale zapadol prachom. Mohlo by byť, aspoň by sa dalo dostať do Čuňova a toho vodáckeho okolia aj inak než trepaním sa na Panónsku a tam prestupovať, vždy. Je to dosť otrava. Napr. ľudia odtiaľ chodia aj do škôl ktoré sú v strede Petržky takže by sa to zišlo.
Reakcia na: patrik #75200:
alebo by mohla jazdit z nejakou malou obmenou a co vravis na linku 191 cez luky, a centrum petrzalky?
Reakcia na: Palo1987 #75199:
na 99 mi nesahajte cim budem chodit zo skoly?
Reakcia na: klasIK #75198:
no to je jasne, len sa to musi nejako preriesit
Reakcia na: Palo1987 #75190:
Tak to áno, nápad dobrý, len neviem, či by ním bol nadšený stred Petržalky, vrátane mňa a patrika. ?
Reakcia na: Beus #75188:
Ani tkto by si veľa neušetril, lebo zase tie jalové kilometre pri prázdnych jazdách na druhú konečnú... ?
Reakcia na: Dunčo #75189:
L99 by som nerušil, má svoje opodstatnenie. Jednak je to zvážací autobus k nosným linkám typu 95 a jednak slúži na miestne spojenia do obchodu, na miestny úrad, železničnú stanicu a pod.
Reakcia na: Ámos #75194:
Aj ja si myslim ze skor tam nepojdu ale je tam minimalna sanca ze pojdu 😃
Reakcia na: SDX #75192:
ja si nemyslim ze cez petrzalku niekedy pojde vlak. To je len habadura na uniu aby to zaplatila. Aj pozemky sa menili preto aby sa za unijne prachy mohli vykupovat. To bola urcite aj podmienka Smerakov aby sa trat do Petrzalky zaradila do toho projektu.
Aj keby vzdy tam mozu jazdit NP vlakove jednotky cize mozes mat nizke nastupiste.
Reakcia na: Dunčo #75189:
Akosi nechapem preco vsetci chcete rusit 99? Ta linka je dolezita, len treba ludom vysvetlit jej vyznam.
Reakcia na: sci-fi #75185:
Specialna uprava nastupist sa bude myslim tykat vzdialenosti od kolaji a asi aj vo vyske, s rozchodom to nesuvisi pretoze ta kolaj "navyse" bude predpokladam nalavo. Akurat sa obavam ze tou "specialnou upravou nastupist" pride cela trat o vyhody nizkopodlaznych elektriciek.
Reakcia na: Ike #75163:
Zatialco ked veze rodiacu zenu, tak to porusit moze a zabije seba, zenu i dieta 😃
ja by som mal este napad aby linka cislo 99 jazdila od Antolskej cez lietavsku, tesca, cez smolenicku, matadorku, tpd, ovsiste a usetrene kratke vzy by som pouzil na linku 191 z rusoviec ktoru by som viedol cez dolnozemsku, tesco, terno a napojila by sa na stalu trasu
Reakcia na: AAA #75184:
Tak rátaj so zrušením 99 a určite by mali obe linky v sedle interval 12minút.
Reakcia na: sci-fi #75185:
Pri tvojom návrhu by sa takéto vozy dobiehali na trati, a robilo by to galibu tak cestujúcim, ako vodičom, a v konečnom dôsledku by sa tým neušetrilo skoro nič...
A HLAVNE, cestujúci by musel byť veľmi opatrný pri nastupovaní, aby nenastúpil do "expresu" a neodviezol sa o pár zastávok viac, než chcel. Navyše, "expresy" v súčasnej dopravnej situácii sú skôr sci-fi 😉
Takže takémuto riešeniu dávam rozhodné NIE.

Ak by sa fakt chcelo šetriť, tak by to bolo možné tým spôsobom, že v rannej superšpičke by smerom do mesta chodili vozy v 3-minútovom intervale, a smerom nazad napr. v 5-minútovom (v poobednej špičke v opačnom garde so 4- a 6-minútovými intervalmi) a dva z 5 vozov čo prídu na Šafko (poobede 1 z 3 na Vyšehradskú) by sa otočili, a upaľovali by naprázdno na opačnú konečnú, kde by sa zaradili do premávky zasa v tom hustejšom smere. Týmto by sa možno zopár vozov na trati ušetriť dalo, aj keď asi nie veľa. A čiste teoreticky by sa tento systém (v rozumne uvážených intervaloch) dal aplikovať aj na 93 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement