Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dunčo - Používaj novú skratku "DPB", namiesto starého "DPMB" (aj Dopravní Podnik Mesta Brna) aby Ťa tu za to niekto ne...zrušil. 😉
Reakcia na: richardhudec #75044:
Presne. Chcelo by to zvysit komfort cestovania a trochu "odhlucnit". Ale co sa tyka vykonu su to super busy!!!
Reakcia na: richardhudec #75046:
V tom mas pravdu, nez kupia nejake klbove busy, by po obnove mohli este 280-ky par rokov jazdit, ale dnes su podla mna v hrozne zlom stave, ja casto s nimi chodievam na linkach 93, 94 ale aj 95.
Reakcia na: AAA #75045:
mas pravdu, ale tam ho maju aspon v dobrom stave...u nas nechcu ani jeden zanechat a to je hamba...a ja som to napisal vzhladom na sucasnu situaciu MHD v bratislave, ze je aka je a mala investicia do nich, ked uz nie je skoro ziadna do razantnejsej obnovy vozoveho parku, by bola na najblizsiu dobu celkom vhodna...lebo kym sa vsetky nepokazia, tak ich nikto podla mna nevyradi a keby aspon do tej doby jazdili v takom stave, ze by sa do nich ludia nebali nastupit, tak by to bolo celkom fajn...
Reakcia na: richardhudec #75044:
K Ik 280 len toľko, v Prahe majú tento voz akurát tak v múzeu a tam podľa mňa Ik 280 aj patrí.
Reakcia na: Palo1987 #75042:
co mas proti ik280??!! to su super a spolahlive busy...teda uz nie su az tak moc...ale mala udrzba a nove plechy a mohli by jazdit dalsich 5 rokov...chod sa pozret na ASMN ako tam vyzeraju tie ikarusy co z nich urobili kaviaren...nove plechy a je to uplne prekrasne..ludia by uz na ne ani tak nenadavali...
Reakcia na: richardhudec #75041:
Ja som to tiež raz skúšal, len sa mi to nechcelo dokončiť. ? ?
Reakcia na: richardhudec #75041:
to by bol popravde len trochu upraveny srot
co poviete na generalku a plynofikaciu ikarusu280??? ?
http://imgs.sk/images/Ikarus280CNGpng-23328.png ?
Reakcia na: Martin Fundárek #75038:
tak ale aj sa už ľudí x-krát pýtalo,že prečo sa nepoužilo linkovanie pre električky z auditu. Odpoveď znel,že nieje na to dostatočný počet vozidiel. Myslím,že v DPMB len oje.ávajú a nič viac. ?
Reakcia na: Mike #75011:
"návrhu. ktorý ak sa schváli na všetkých patričných miestach, tak snáď sa aj oficiálne na imhd dostane"
Hmm, až sa schváli na všetkých patričných miestach, tak už bude akákoľvek diskusia na píííp. Prečo to, dočerta, nejde tak, ako povedzme s návrhom GVD, ktorý bol už dvakrát publikovaný na vlaky.net? Prístup typu "my sme odborníci (platení, menovaní, zvolení, nehodiace sa škrtnite) a nikto nám do toho pindať nebude" ma neskutočne s...ie.
Reakcia na: Dunčo #74991:
Jedna zásadná pripomienka - 17 cez Jesenského. Dve linky z Rače do tunela a žiadna k divadlu sú kravina.
Ďalšia vec: Na Račku vystupuje v smere od Rače dosť ľudí, ale nie až polovica, aby ďalej do centra chodila len jedna linka z dvoch (okrem rannej špičky). Bolo by treba prehodiť trasy 5 a 9 v centre a 3-ku viesť po trase Rača-Obchodná-Špitálska-Ružinov. Tento variant by síce vyžiadal viac vozidiel nielen na 3-ke, ale aj na 5-ke, avšak stále by stačilo menej vozidiel než dnes.
A kvôli zachovaniu prepojenia Šafko-Dúbravka by bolo asi dobre rozdeliť linku, ktorá bude chodiť z Dúbravky cez Šafko kamkoľvek (5 alebo 9) na dve.
Reakcia na: intony #74993:
Ak hovoríme o tom návrhu, ktorý mali prerokovávať poslanci niekedy na jar minulého roka, tak mne to z prezentovaných kapacít vychádzalo na 8-minútový interval. Ranné zlepšenie na račianskej radiále bolo dosiahnuté tým, že na 3-ka mali byť zrejme dvojičky a po špičke by ich vystriedali kačice z linky 17.
V Amsterdame sa pri výstabe rieši najskôr doprava a stavia električková trať, u nás sa najskôr stavia a potom sa vraví, nedá lepšie riešiť doprava a nie je kde staviať električkové trate, lebo okrem toho, že sa to nedá, je málo miesta... ☠
Reakcia na: AAA #75027:
fotka karosy 1702 je vo fotkach ik.412 1032 (ex.1702)
S499.1023: zákazníci aj odchádzajú a prichádzajú noví alebo sú aj jednorazoví, tých sucasný guláš nepoteší. Ja naopak považujem názor, že cestujúci si nedokáže zvyknúť na takéto drobné zmeny ani pri správnom odkomunikovaní za nie v súlade s realitou.
Myšlienka určitý čas ponechať aj staré číslo na transparentoch má u mňa bod. Za predpokladu, že bude v zátvorke alebo tak nejak a menším písmom. Citlivo, lebo také niečo je ľahko možné dodpbať! 😉
Reakcia na: Mike #75028:
A kto s tým prišiel? Vlastne tu ešte neni ani normálna MHD, BID-ka je v takom stave,že ani o nej neviem takže to číslovanie je asi dobre vzdialené ?
Reakcia na: Dunčo #75025:
Kažý prezentuje iba svoje nápady - tie má z vlastnej hlavy. Zverejnené ešte nebolo nič, lebo nič nie je oficiálne a teda všetko je zatiaľ tajné. (= "Chalani, hlavne to nedávajte na internet...") ?
Reakcia na: AAA #75026:
1702 bolo pôvodné číslo 1032.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.