A inak čo sa týka systému číslovania, mne by sa najviac páčil modifikovaný pražský:
1 - 19 električky
20 - 199 autobusy
200 - 299 trolejbusy
300 - 399 BID prechádzajúca územím BA
400 - 499 BID neprechádzajúca územím BA
500 - 550 nočné spoje
550 - 600 nočné spoje BID
600 - 699 cezhraničná BID
700 - 799 ponechať pre interné označenie výlukových liniek
800 - 899 školské + služobné spoje
V prípade totožnosti trasy dennej a nočnej linky by bolo možno dobré aj túto nočnú linku zaznačiť do cestovného poriadku dennej linky a označovať ju číslom dennej linky ako je to napr. v Ostrave.
To prečíslovanie električiek prevyšuje všetky šotovýmysly. Lebo ešte aj ten šotouš sa snaží dať do jedno a dvojcifernej rady linky NS.
Re #74987 Palo1987: Ak TESCO neplatí sedlovú 92, možno by sa mohlo skúsiť, žeby premávala z mosta Lafranocni, cez nadjazd v Mlynskej doline, s tým žeby sa jej v jeho blízkosti zriadili zastávky (lebo študenti FEI) a išla by cez Botanickú na Molecovu.
Re #74988 Dunčo: A potom by zdovejný odchod, ktorý teraz chodí na 84 chodil až do Dúbravky, alebo by sme mali tú linku s *, teda takú proti, ktorej tu skoro všetci brojíte, v exponovanom úseku Hodžko-Horboňova zrušíš 1 linku a zrušíš priamy spoj z Dúbravky k školám na Vazovovej, aj keď to asi nie je až tak tragické, keďže by žiaci mohli cestovať L 5, čo však neviem, či by bolo kapacitne únosné.
Re #74997: Takže v Ružinove, kde dnes je ráno robená 9 so 6 min. intervalom +L 8 a 14, po novom necháme len 1 linku s 8 minútovým intervalom, "fakt super". ?
K číslovaniu:
1. Nemeniť žiadne existujúce číslo linky, pokaľ sa podstatne nezmení trasa.
2. Oblastné číslovanie je nezmysel.
3. Regionálne linky by mohli byť napríklad Rxx, vlaky možno Sxx kvoli kompatibilite s AT.
z Trnavskeho myta ti chyba spojenie na Obchodnu ul. a naopak
L3 tocit cez nam.SNP ,aby mala zmysel.
Uz ked chodila vylukova L8 medzi Racou a Ruzinovom tak vozila vzduch medzi Racianskym a Trnavskym mytom.
7.-5 min int. sa zaviedol aby to vyšlo rovnako každú hodinu, lebo 8 nie je deliteľ 60tky. Ale pre preklad je lepší 8 min. int. a budem počítať s nim ako v pôvodnom návrhu
Išlo toitžto o to, že s dnešnými vozokilometrami a vozmi zvýšiť prepravnú kapacitu a skrátiť následný interval tam, kde to najviac kričí:
Negatíva, čo mi tak napadnú hneď:
Z Ružinova, Rače a Vajnorskej máš priamu linku do centra v priemere každých 6 min., po novom každých 8 min
Z. K. Vsi dnes v sedle ide linka každých 2,4 min, podľa návrhu 2,66 min.
A dnes "obojsmerné" Šafko pre električky - teda L12 na smer K. Ves a Dúbravka umožňuje prestup z Ružinova, Nív a čiastočne z Nového Mesta (L50) alebo z Petržalky (L95) . V ávrhu oklieštená L12 iba v špičke - teda chýbala by dosť v sedle večer a cez víkendy a navyše má chodiť iba po K. Ves teda do Dúbravky ďalší prestup...
Zriedenie radiálového následného intervalu všade cez víkend.
Pozitíva:
Skrátenie linkového následného intervalu v K. Vsi v rannej špici z dnešných 1,714 min na 1,6 min; poobede z 2 min. na 1,6 min., na Račianskej z dnešných priemerných 3 min. na 2,66 min. - teda radiály, kde to najviac "kričí"
Skrátenie priemerného následného sedlového intervalu liniek západ - východ z dnešných 3 min, na 2,66 min.
Mike : ja som sa aj narodil v 1988 a pamätám si všetky tie linky ? hlavne 101 ktorou som chodil z pod Nového mostu do škôlky v Dúbravke ? 113 aj 118 si pamätám a aj po novom ako 85 a 96, veď som sa s nimi vozil s kámošom od Holíčkskej resp. Technopolu keď sme sa nudili a zaparkovali to na vydrholci v Novom meste ? len tak určite je to dobre na shit keď z Lúk idú linky 93 a 94 rýchlo cez Nový most a 95 cez Starý most a tuto v Hájoch je len 83 na ktorú si musím vyšlapať pešo a aj to má interval ráno 8min a 93 spolu s 94 od Smoleníkckej 2 minúty...mohli by skúsiť zlúčiť linky 34,83 a 84 do 83 s intervalom 4/7.5/5//12 aby vznikla ďaľšia silná linka lebo na 84 to mám už ďaleko.
S499.1023 : na Vazovovu cestujem...a dopravu v Žiline poznám od roku 2000...Chodím tam aspoň 10x do roka a neni tam spojenie odvšadiaľ všade s vínimkou sídliska Hájik. Jediné polhodinové spoje sú okružná linka č. 1 pre Hájik a špičková 7 tiež pre Hájik. Inak sídlisko Hliny obsluhuje len okružná 13 ktorá je na nič lebo k policajtom sa dostaneš až po tom čo prejdeš cez bulvár,stanicu a TESCO a k nemocnici dojdeš len autobusom č. 2 aj to v špičke s intervalom 20min a v sedle cca 30až45min. Podotýkam,že spojenie odvšadial všade ktoré si mal na mysli je to kde ešte premávali linky 5,15 a 17. To síce boli otrasné intervaly ale celkovo boli aj linky ktoré mali slušné intervaly ako napr. bývalá 4 a 5 a boli užitočné.
na Vazovovu cestujem...a dopravu v Žiline poznám od roku 2000...Chodím tam aspoň 10x do roka a neni tam spojenie odvšadiaľ všade s vínimkou sídliska Hájik. Jediné polhodinové spoje sú okružná linka č. 1 pre Hájik a špičková 7 tiež pre Hájik. Inak sídlisko Hliny obsluhuje len okružná 13 ktorá je na nič lebo k policajtom sa dostaneš až po tom čo prejdeš cez bulvár,stanicu a TESCO a k nemocnici dojdeš len autobusom č. 2 aj to v špičke s intervalom 20min a v sedle cca 30až45min. Podotýkam,že spojenie odvšadial všade ktoré si mal na mysli je to kde ešte premávali linky 5,15 a 17. To síce boli otrasné intervaly ale celkovo boli aj linky ktoré mali slušné intervaly ako napr. bývalá 4 a 5 a boli užitočné.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1
L3 tocit cez nam.SNP ,aby mala zmysel.
Uz ked chodila vylukova L8 medzi Racou a Ruzinovom tak vozila vzduch medzi Racianskym a Trnavskym mytom.