Reakcia na: S499.1023 #74958:
Vynimocne s tebou suhlasim. Ono, ja si myslim ze vobec nie je potrebne uvolnovat rady, kedze mame volne 3xx (az na spoje typu 371 a pod., ktore sa vsak mozu premenovat bez problemov), 6xx a vyssie. Taktiez sa moze pouzit 4xx ak by sa zamestnanecke linky precislovali na stylom 401 - Z01. Ak sa bude robit velka zmena nocakov, tak nech sa kludne zmenia na Nxx, ak povodne linky uz nebudu existovat a uvolni sa aj rad 5xx. Proste moznosti je vela.Re #74964 d3k0: Da sa ten material najst na nete? Celkom by ma zaujimal..
Re #74966 galiyosha: Praveze to co hovorim ide dokopy - ide mi o to aby nic zbytocne nemiatlo cestujucich. Ide mi o to aby tym co su zvyknuty na 202-ku, 202-ka a nie zbytocne 72-ka ci co. A ide mi o to aby ludi nemiatli tri rozne trasy 9-ky (normalna, dojazd Jurak a dojazd Krasnany). Chapes?
galiyosha
Inak napriek absencii akejkoľvek informácie na cestovnom poriadku včera posledný dojazd linky 91 využilo asi sedem cestujúcich, jeden dokonca pristúpil aj na trase. Celkom príjemne ma prekvapilo aj to, že informáciu o odchode podávala aj podnovomostská dezinformačná tabuľa!
(Inak úplná prkotina, ale myslím, že ten piktogram vozovne by na autobusových dojazdoch vyzeral oveľa lepšie v štandardnej pozícii vpravo -- tam, kde býva piktogram ŽST a podobne...)
Re #74912 d3k0: Úha, to vyzerá vážne. Na početné špekulácie bude bohate postačovať. Držíme palce, už aby to tu bolo.
Re #74914 Mike: ROFL. Toto sa asi môže stať len u nás. ?
Re #74928 fobust: Tak ale pri posledných odchodoch by sa hradiť patrilo a takmer vždy sa to snáď aj robí. Stalo sa mi, že sa pokazila posledná 90 na trase, vystúpili sme a počkali na zálohu. Ako výhovorku pre neuvedenie "neokrajových" dojazdov to však ani ja neberiem...
Re #74937 Valis: Znalejší doplnia/opravia, ale ak sa nemýlim, (niektoré) nesocka verzie vane majú aj Europulse (a teda nové motory), niektoré snáď aj nové podvozky.
Ja som zásadne proti akémukoľvek zbytočnému/samoúčelnému/nezmyselnému prečíslovaniu, ale uvoľnenie číselného radu pre potreby IDS je podľa mňa jedno z mála prečíslovaní, ktoré by kontraproduktívne NEBOLO. (Obzvlášť, ak by rad 100 mali využívať prímestské linky, čo sa asi ale ani neplánuje.)
Re #74950 tr3mp: Takto je to v PID, nie? Osobne by som bol asi skôr za oblastné značenie aj v BID, keď už ho (hocako nedokonalo) zaviedli v samotnom meste. Napríklad rad 200 - smer Stupava, Malacky, rad 300 - smer Pezinok, Senec, rad 400 - smer Šamorín.
Okrem toho, kedysi sa kdesi písalo, že ako vzor pre BID pravdepodobne poslúži IDS JMK (asi vrátane tarify, čo zas úplne pozitívne pre cestujúcich IMHO nie je, ale budiž...). S takouto koncepciou by oblastné číslovanie liniek prišlo viacmenej samé od seba.
Re #74952 d3k0: S týmto sa nedá než súhlasiť.
Inak SDX, na jednej strane brojíš za vytvorenie nových liniek pre pár dojazdov, lebo súčasné značenie mätie cestujúcich, na strane druhej Ti robí problém dobre zdôvodnené prečíslovanie trolejbusov, lebo nové značenie by miatlo cestujúcich. Nie je Tvoje správanie trochu inkonzistentné?