Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
#7489, #7492: Samozrejme ze som mal na mysli ze rekonstrukcie typy T3 skoncili v Sumperku. Ospravedlnujem sa ze mi vypadlo typove oznacenie eliny, to je tak ked clovek rychlejsie mysli ako stiha pisat. sorry za dezinformaciu 😞

no nove elektricky a bratislava? to mi dajako nejde dokopy...to este imho (zial) este dlho potrva. Inak ked sme uz pritom ake typy vlastne prichadzaju do uvahy? KTory vyrobca vyraba/je ochotny vyrobit niekolko kusov (do 20) elin (snad aj nizkopodlaznych) na rozchod 1000 mm?
Erik Ziak som ja, som prekvapeny ze to uverejnieli, aj ked som este nevidel v akej forme to je, lebo i-net www.bratislavskenoviny.sk este neaploadli. Ale som velmi poteseny ze to uverejnili, lebo som uz mal obavy o ich objektivnosti, ale tie uz nemam. HZDS nebudem volit, lebo ti slubovali a slubovali a pritom kradli a robili este v zahranicvi hanbu, to rasej budem volit Dzurindu, ktori sice tiez kradne, ale aspon nerobi taku hanbu v zahranici...

KLF:7497
ja to vravi uz davno, modernizacia je dobra, ale aj tak potrebujeme nove vozy, a nove znamena NOVE.

Hroch:
mna by ta literatura celkom zaujimala, aj ked tiez neveim po Fancuzky (ale aspon anglicky a nemecky)
Turbo: Blahozelam, tak ti to nakoniec zverejnili 🙂 Uz aby bolo zajtra, nech sa na to mrknem 🙂

Votrelec: BTW nerobime sa doleziti, iba nas stvalo, ze nezverejnili reakciu v najblizsom cisle, ako to je vacsinou zvykom. Zda sa vsak, ze to napravili.
Hehe, dnes vecer o 21:10 nam Trabusti zvarali trat pred Zvarcskym Ustavom na Racianskej ulici. Bol vecer a uz sa stmievalo ked som si z balkona vsimol ze zvaracsky ustav je osvetleny zableskmi od zvarania. Jedine co to mohlo by su nasi Trabusti, nikto iny by tam o tom case nezvaral... Ale divim sa naco tam zvarali, ved tej trati nic nie je. A vobec, myslel som si ze u nas sa robi udrzba iba vtedy, ak mame niekde havarijny stav, co o Racianskej ulici povedat nemozem. Miesto zvarania by som Trabustom odporul vybrat podbijacku a trochu tu trat vyrovnat, napriklad usek Ursinyho - Pionierska by to potreboval, lebo za prvym oblukom smerom do Race je to dost rozhegane. Co vy na to?

Spectre:
🙂 to si mi mohol povedat, ze poznas taku super stranku...
ad ufo: no pekne, hzds si uz aj takymto sposobom chce nahrabat volicov? nech sa aj na hlavu postavia, aj keby metro hned na mieste postavali - volit ich nebudem...! vrrrr!

ale ine som chcel: mam pred sebou kompletne technicke udaje ku Karose CNG City Bus 🙂 (predpokladam ze ide o Agoru, kedze aj Karosa je sucastou konzorcia irisbus...) ale predpokladam, ze tie su aj na nete... len je zvlastne drzat ich v ruke 🙂 a okrem toho tu mam aj detaily klbovej stvordverovej agory. skoda ze v druhom pripade neviem po francuzsky... 🙂

a este tu mam detaily karosy ares - dvojdverove medzimesto... citim sa taky informovany 🙂 obcas ma svoje vyhody mat tatka-novinara, hehe 🙂
Cital som si dnes zajtrajsie Bratislavské noviny, dali tam 2 reakcie (opodstatnene a pravdive) na clanok toho Svolika, co pisal, ze elektricky patria do muzea. Zaujal ma clanok Erika Ziaka (nie je to niekto z Vas?), lebo napisal, ze bude volit takeho politika, ktory sa bude snazit rozvijat elektricky a napisal, ze takyto politik neexistuje. Ja len pripajam pripomienky najsilnejsej slovenskej strany (teda Vladove hnutie) ku konceptu uzemneho planu mesta Bratislavy, k casti, ktora sa tyka MHD:

1. Trasou rekonštruovaného mestského mostu v polohe jestvujúceho starého mosta predĺžiť dvojkoľajovú električkovú trať zo Štúrovej ulice v osi plánovanej hlavnej mestskej triedy Petržalky – až do polohy južného okraja obytného súboru Lúky.

Zdôvodnenie: Táto trasa predstavuje najkratšiu kapacitnú koľajovú trasu spájajúcu Petržalku s jestvujúcim koľajovým systémom MHD na ľavom brehu . Jej budovanie pritom nevylučuje v ďalšom výhľade výstavbu podzemnej dráhy. Na rozdiel od podzemnej dráhy, električková trať je investične realizovateľná v reálnom časovom horizonte a zabezpečuje spoľahlivú prepravu s minimálnym ovplyvňovaním nepriazňou počasia, či dopravnými zápchami automobilovou dopravou.

2. Dobudovanie vozovní mestskej hromadnej dopravyv polohách:
-juh, južne od súboru Petržalka Lúky-juh
-západ, v polohe severozápadne od obytného súboru Dúbravka

Zdôvodnenie: Súčasná excentrická poloha vozovní MHD je východiskom pre jej trvalé nepriaznivé prevádzkovo-ekonomické parametre. Pokiaľ sa pre MHD nezabezpečia územné rezervy pre zriadenie vozovní, rozvoj mesta bude prehlbovať katastrofické parametre jestvujúceho amaterizmu v oblasti MHD aj do budúcnosti.

No z toho vyplyva, ze takito politici v jednej strane su,cize autorovi clanku zostava v komunalnych volbach jedina moznost.(Bohu-zial)
Turbo> Objavil si Ameriku, ja tam chodím už asi pol roka 🙂
vidite ste sa rozculovali, ze vam brat. noviny neuverejnili clanky, a mate ich tam.

Sa robite moc dolezity...
d3k0: mas bug v tom http odkaze v hlavicke a ten z textu sa mi zas asi zle skopiroval lebo bol cez 2 riadky:-))
http://www.imhd.sk/ba/?www=*vozidla/vozyview&typ=karb741&cislo=a2204b
Sakris, este raz ten link...
Zolo: Dobreee info 🙂 O tej 3033 som nieco tusil, lebo zmizla zo znameho vyslnia v Krasnanoch pri plote, k tym plynakom iba dodam podrobnejsie rovnice precislovania: 2602 = 2315 = 2204 (pozn. nemoze to byt 2206, lebo ta teraz jazdi pod c. 2204), 2603 = 1301 = 1207 🙂 Kto chce vidiet foto 2602ky, tak tu je: http://www.imhd.sk/ba/?www=*vozidla/vozyview&typ=karb741&cislo=a2204b
klf - hee - no myslim, ze to by asi vsetci privitali nove eliny. Ale asi sam tusis, ze nebudu tak skoro.
Mr. Zahadny: no len aby sme tu 7085 aj niekedy v Krasnanoch mali...
Inak kua, dnes som siel s kamosom z Juraku (mal 1-tku) a sme sa bavili, ze kua je AKUTNE nakupit nove vozy, ktore by mali menej poruch !
Na nete som objavil jednu velmi vydarenu stranku o fotografovani a veciach s tym suvisiacich, www.paladix.cz. Odporucam pozriet si skeciu "Pro chvile oddechu" - su tam dobre clanky. 🙂 Niektorym ludom na imhd (takych ktori radi fotia vozidla MHD, cize ako ja 🙂 ) by som odporucil si to pozriet a aj precitat (napr. COLOR) 😃
KLF: hee no to bude vyzerat - uz vidim, ze kazda ma inu farbu toho naraznika - to bude lepsie ho nechat asi tak ako je 🙂
Inac videl som 7715 ako ju rozoberali na Juraku. Este mala zrychlovac, ale uz bez pilotmotora, takze by uz nikam vlastnou silou neodisla. Aj interier bol ciastocne demontovany, pofotil som, snad to vyjde...
Mr. Zahadny: ten biely naraznik nebude problem. 🙂 Nabehneme s farbami do vozovne ked bude v Krasnanoch a za 15 minut mame oba narazniky prefarbene na aku farbu budeme chciet. 😉
to tulenique: no neviem - ale na prednej stanke je napisane, ze sa v sumperku jedna dokoncieva, tak neviem, ci 7303 je posledna 😃 - jedine, ze by si myslel T3.

No mne sa na tej 7085 nepaci ten biely naraznik - stale si myslim, ze 7304 je ovela lepsia. Celkovo si myslim, ze najlepsi bater v BA maju eliny zo sumperka a tiez aj novy nater troflacov je dobry.
tbc: no nepoznam ako je to presne urobene s tymi dverami, stale si myslim ze by to slo prepojit s tlacitkom dopytoveho otvarania a otvaranim vs. dveri, a preco to vlastne nemozu vodici poctivo stlacat tlacitko hlasica pri kazdej zastavke?

priznavam sa ze neviem presne ako to funguje, ale myslim si ze o5 je to jedna cesta ako zlepsit cestovanie, a jej uskutocnenie nie je ani velmi narocne.
tulenique> no keby bolo jedno tlacitko na otvaranie tych dveri, ale mas tlacitko len na predne dvere, na vsetky dvere a dopyt...a predpokladalo by to iba jedno otvorenie dveri na zastavkach a iba na zastavkach...myslim ze rozumnejsie je to na samostatne tlacitko, ked uz to nejde automaticky...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.