Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
hroch> Nerad ti kazim iluzie, ale kinofilm 35mm zatial prekona akukolvek "digitalnu kvalitu" 🙂 V kazdom pripade fotky su urcite pekne.
Dnes trochu dlhsie, na roznorode temy:

Plynove autobusy, plynove autobusy...... Do riti aj s Dracikom! Nech uz konecne kupia nieco nove, alebo urobia poriadnu modernizaciu, nie plynofikovat zhnite kraksne!

Co tak napr.:
- Ikarus 435 / modernizacia - motor 230 kW a vyssie (Iveco, alebo MAN), prevodovka VOITH, iny nater (len nie zeleny, preboha), novy interier. Tym by sa napravilo to, co DPB posahalo, ked ich objednavalo. Inac je to dobry autobus.
- Sor B9.5 - plyn, automatika (aj do tych, co ju este nemaju)
- Karosa B732/741 - novy interier, CNG motor (u B741 aspon 200 kW), VOITH automatika

alebo rovno nieco nove: Solaris, Agora, nieco ine, len nech to jazdi....

Btw. Co vsetci mate voci Ikarusu 412???? Prevedenim je urobeny sice nahovno, ale interier nie je problem vymenit. Interier by som vsak menil aj u inych serblov, B741 napriklad. U 435iek by som redukoval pocet miest na sedenie.

Solaris vs. Citybus> Mne sa pacia obidva. Rozdiel je v tom, ze v Citybuse som sa este neviezol. Solaris je pekny a ma aj elegantny interier. Co som videl fotky, ani Citybus na tom nie je horsie.
Jednu vec na Citybuse nechapem - snad to original Agora nema. Tou vecou je samozrejme typicky karosacka packa na retarder. Je tam tolko elektroniky, a to ich vazne nenapadlo, ze retarder sa da ovladat aj automaticky (ved to napadlo aj Madarov!!!). Ta packa by ma tam neuputala, keby tam tak debilne nevytrcala. Cela palubna doska Citybusu na mna posobi tak divne - aspon na fotke.

OZAJ, VAZENI.... Nenapadlo Vas, ze nedostatok autobusov by sa mohol kompenzovat inym druhom dopravy, ktory nepotrebuje k prevadzke naftu, alebo CNG???? Zivo si viem predstavit napr. trolejbusy do Lamaca, Petrzalky, alebo eliny predlzene do Devinskej, pripadne elektrickova linka do Slovnaftu (o Petrzalke nehovorim, to je snad samozrejmost).
Uznavam, ze v Prahe je 100x lepsia doprava, ako u nas, ale urobili jednu velku chybu - zrusili si trolejbusy. Nebolo by lepsie ukazat cestujucemu radsej elektricke vozidlo ako vhodny dopravny prostriedok. Napriklad taky flash, ze by sme postavili trolejbusovu linku do Petrzalky a na nu *** 100ks 22Tr!!! Nikdy to nebude, ale ja si pod modernou dopravou predstavujem prave elektricku trakciu - v mestskej zastavbe urcite.
teeeda, deti, najprv gratulujem webmasterom k sprehladneniu uvodnej strany. a teraz jedna desna informacia: moj tatko je motoristicky novinar a fcera tu Agoru fotil. dokonca ju fotil na digital, takze tie fotky su v digitalnej kvalite. ale ten fotak je pozicany A JA NEMAM AKO TIE FOTKY DOSTAT DO POCITACA!!! vrazdaaaaa!!! 😞

inac, tesim zajtra na namestie snp... len skoda, ze v sobotu budem mimo BA. aj ked si na druhu stranu viem predstavit aj horsie stravenie vikendu, nez ake ma caka... 🙂
Veru, aj ja by som xcel opat vidiel klbovy nizkopodlazak... Naposledy tu bol Ik417 a pred nim asi vobec nic 🙂 Skoda, ze ho vratili spat do Budapesti. 😞
No ja neviem... pripomina mi to Ericsson R310s, len to nema antenu :-)))))))))))))
D3k0: preco nedotiahli klbovu Agoru/Citybus ? Lebo by ju aj tak nikto nekupil. Nikde okrem Kosic sa nenakupuju nizkopodlazne vozy dlhsie ako 12 m. Naopak, je zaujem ako solo nizkopodlazne (aj Zilina daco chcela) a duplovane o plynove autobusy. To mas 2 v 1. Co ty vies, mozno Blava kupi par Citybusovna plyn a aj B961 CNG.
Som zvedavy ako sa lisi tato Agora od bystrickeho Citybusu. Mozno kvoli tomu zmeskam do roboty, ale nech.
Je to tento bus - cely v bielom:

Martin: Ja viem, ze Agora = Citybus, akurat to vnutorne vybavenie, co ma tato Agora sa mi paci viac ako to prazske. Tot vse.

Vladimir: Vzhladom na to, ze podla mna medzi Agorou, Citybusom a Solarisom su dost tesne rozdiely co sa celkoveho dojmu tyka, je to len vec vkusu. Hlavne je, ze tato trojica je vysoko nad Ikarusom 412.
ved som vravel ze vyhrame Dátum: 9.5.2002 09.31 #7273
d3k0: Na zaklade coho davas v hodnoteni Solaris pred CityBus? Ja by som to bez vahania zamenil...
d3k0: Bohužel nemáš pravdu, protože Agora je totéž co Citybus. Jediný rozdíl je v tom, že Citybus je obchodní jméno pro ČR Agory. A to, že se dělá v Karose. Jinak náš kloubový Citybus je celý z Francie, pouze sedadla, přídržné tyče a displaye jsou z Čech. A má jméno Citybus. Tedy pokud by teoreticky prodávala Karosa Citybusy ve Francii jmenovaly by se Agory. Jinak si myslím, že francouzské Agory zvláště ty pařížské jsou o dost chudší než pražské. Chromované tyče, žádné nájezdové plošiny pro vozíčkáře, nemají ani hlášení zastávek, vnitřní displaye atd. DP hl.m. Prahy nakupuje Citybusy skoro s plnou výbavou, Paříž skoro se základní výbavou. Potahy se vzorem Hradčan, bezpečnostní kabiny řidiče, sklápěcí sedadla, teploměry apod. v Paříži nemají. Za to ale mají nízkopodlažních autobusů 80% my pouze 20% 🙂
Maros: No uvidzime, co bude v sobotu... Ale akcia bude, otazne len je, co budem robit ja 🙂
mr.xz> precitaj si napriklad #7368, alebo novinku na hl.stranke 🙂
Ta nasa indexova stranka sa mi paci viac a viac 😉
d3ko: Miso v stredu som videl novy nizkopodlazny autobus na dlhacoch bol biely a na streche mal hrb asi pre motor. Viac ty poviem v piatok ak prides na nase stretko(pocitacovi zavislaci). Maros
P.S.: Adonis je lepsi nez Afrodita ci Apolon.
tulenique: Rozdiel je v niektorych dielcoch a v interieri - a to dost velky... Z nizkopodlazakov by som na 1. miesto dal Agoru so Solarisom, 2. Citybus a 3. Ik412.
#7324 KLF Nesúhlasím s ničením vozov a tiež sa podla mňa mala doprava hneď zrušiť ale! Tvoj prístup nebol správny, lebo keby ti nejaký ožran padol pod elinu tak ho roztrhneš vejpul. A to by si mal pamiatku na celý život. Našťastie sa nič také nestalo. A čo sa týka tých pškodení predsa DPB má poistku a tá to vykryje. A zo zástavkami by som si problém nerobil. Zničili ste si - budete moknúť a hotovo. Veľa fandov chcelo od vodičov, len aby sa podielalo na radosti, aby zatrúbili (za zvonili) a išli ďalej. Bol som svedkom na Šafku keď vodič otvoril dvere vystúpil a radoval sa s ľuďmi. A tiež buchali po sklách ale nikto nedokáže dlaňou vyraziť sklo. Keby päsťou nič nepoviem ale takých som nevidel. Keď bol Petrohrad tak sme išli v 95 a vodička celú cestu spievala snami a nenadávala aj keď sme začali skákať. Trúbila a tešila sa snami. Ja osobne som opitý ani 11.5 ani 12.5 nebol ale fakt je ten že väčšina bola a niektorý sa utrhli z reťaze. Nechcel som nič zlahčovať len dať tomu iný pohľad. Ak si mám vybrať majster sveta alebo zničených trebárs 100 vozňov, radšej MS.
aky je rozdiel medzi agorou a kratkym Citybusom? Agoru som videl len z auta ked som ju dnes obiehal a tak som ju nemohol velmi obzerat. Zozadu sa mi zdalo velmi podobne ako citybus.

Inak ked agora i viedenske nizkopodlazaky maju flase na plyn na streche, tak ma napada ze kde maju podobnu nadrz nase reko-plynaky. Predpokladam ze su niekde pod tou vysokou podlahou, ale neviete niekto daco presnejsie?
Martin: Keby mala Karosa nejaky dobry marketing, tak by s klbovym CityBusom nabehla aj sama... 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.