Ad brnenská vlečka na výstavisko: Keď ňou bude treba ísť s tramvajou, tak vzhľadom na absenciu trolejového vedenia ju tam tak či tak bude musieť niečo dotiahnuť. A tým pádom ju bude rovnako treba odtiahnuť nazad. A keď už ťahám tramvaj, tak je, myslím si, úplne jedno, za ktorý koniec ju ťahám Dotiahnem ju za výhybku do električkovej siete, kde nahodí zberač a odíde dopredu po vlastných pod trolejom, a s ťažným HDV sa potom vrátim na vlečku Je na tom niečo zložité?
A pri tom všetkom ešte nespomínam, že väčšina električiek (vrátane brnenských reko K2) je vybavená zadným cúvacím panelom, čiže ani to cúvanie by nebol žiaden problém
Ako vies ze voz nemal z dverami problem? Staci ti nedostatocny tlak vzduchu v dverach a dvere sa sice zatvoria z vlcieho pohladu ale neodblokuju. Autobus zvoni a dvere su zatrvorene. Dalej mohol byt problem ako kolega spominal aj v zastavkovej brzde. Cas a kilometre hraju velku rolu pri busoch a to vies a plati to aj "pre nove Ikarusi". Zastavkova brzda sa sem tam zasekne a po zatvoreni dveri ti neodblokuje jazdu. Dalsi problem mohol byt to, ze sa mu prehrial motor a tym padom aj prevodovka (urcite si si budiky nevsimal). To mohol byt dovov dlhsieho prestoja v zastavke a naslednej pomalej jazdy. Ale mohlo to byt aj vodicom, v BEUSe jazdia rozne individua a to poznas aj ty. Niekedy nie je dobre hladat za vsetkym vodica, vodic ma za ulohu odviest a za technicky stav zodpovedaju dielne a mozem povedat, ze vodic si to niekedy za dielenskych vypije a pri tom za to nemoze. Ale tym nechcem povedat, ze vodic za niektore problemy nezodpoveda
No to som si aj myslel, len mi nejde do hlavy, prečo len zo smeru od mesta k výstavisku. Od výstaviska do mesta nie je koľaj žiadna, čiže čo tá potenciálna električka? Bude cúvať z výstaviska až po prípojku a potom sa pôjde otočiť dakde na periférne sídlisko? Alebo nebodaj docúva až niekdam do mesta? Protismerne by snáď nešla. Čiže cúvať by tak či tak musela aspoň ten úsek od výstaviska k Poříčí. Úplná dilema... ? ?
Vraj sa bude robit v Polsku tak uvidime ? Mne sa Fiat 500 paci..ale tak co uz , mali ho vymysliet skor ? Pre dispecerov by bol akurat. Male , rychle zihadlo do mesta a na zasah pri mimoriadke ?
Nový Fiat 500 je veľmi pekný, ako už väčšinou talianske autá bývajú.
Ale ak bude mať aj ostatné vlastnosti talianskych áut, napríklad olejničkovitosť, neuveriteľne rýchlo postupujúcu a hlasno pritom mľaskajúcu koróziu, šmejdovité plasty, mizernú kvalitu montáže a podobne, tak radšej ruky preč ? .
Hm, anabázu priamovstrekových naftových motorov poznám, ale že má VW práve to "všetko veľkým" nejako chránené, to som fakt nevedel, takže vďaka za info.
Mňa momentálne skôr irituje, že sa Boschu podarilo prelobbovať také normy, aby sa zbavil PD, čo je podľa mňa omnoho lepší princíp ako Common Rail, takže aj VW skončí v jednotnom tábore boscháckych commonrailov ? .
Aby na výstavisko mohla dojsť z ostatnej koľajovej siete DPMB aj električka. Mám taký pocit, že tam cca bola následne aj protismerná (vratná? či ako sa jej odborne nadáva) výhybka z tej jednej do opačnej koľaje.
Dik za poucenie ☺ Ja by som im dal hoc aj ten novy Fiat 500 , treba sa uskromnit ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Mňa momentálne skôr irituje, že sa Boschu podarilo prelobbovať také normy, aby sa zbavil PD, čo je podľa mňa omnoho lepší princíp ako Common Rail, takže aj VW skončí v jednotnom tábore boscháckych commonrailov ? .