Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #74430:
No to som si aj myslel, len mi nejde do hlavy, prečo len zo smeru od mesta k výstavisku. Od výstaviska do mesta nie je koľaj žiadna, čiže čo tá potenciálna električka? Bude cúvať z výstaviska až po prípojku a potom sa pôjde otočiť dakde na periférne sídlisko? Alebo nebodaj docúva až niekdam do mesta? Protismerne by snáď nešla. Čiže cúvať by tak či tak musela aspoň ten úsek od výstaviska k Poříčí. Úplná dilema... ? ?
Reakcia na: Mikimaus #74436:
A čo riešenie vrchného žandára so Saint-Tropéz: ...a v rámci šetření si teď obujete bakandžata a pojedete na kolech! ?
Reakcia na: S499.1023 #74435:
Vraj sa bude robit v Polsku tak uvidime ? Mne sa Fiat 500 paci..ale tak co uz , mali ho vymysliet skor ? Pre dispecerov by bol akurat. Male , rychle zihadlo do mesta a na zasah pri mimoriadke ?
Reakcia na: KLF #74433:
Nový Fiat 500 je veľmi pekný, ako už väčšinou talianske autá bývajú.
Ale ak bude mať aj ostatné vlastnosti talianskych áut, napríklad olejničkovitosť, neuveriteľne rýchlo postupujúcu a hlasno pritom mľaskajúcu koróziu, šmejdovité plasty, mizernú kvalitu montáže a podobne, tak radšej ruky preč ? .
Reakcia na: KLF #74425:
Hm, anabázu priamovstrekových naftových motorov poznám, ale že má VW práve to "všetko veľkým" nejako chránené, to som fakt nevedel, takže vďaka za info.
Mňa momentálne skôr irituje, že sa Boschu podarilo prelobbovať také normy, aby sa zbavil PD, čo je podľa mňa omnoho lepší princíp ako Common Rail, takže aj VW skončí v jednotnom tábore boscháckych commonrailov ? .
Reakcia na: Mikimaus #74429:
Nooo... novy Fiat 500 sa mi DOST lubi !!!
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?t=1258&postdays=0&postorder=asc&&start=0

Už chápem, v DPB idú v krokoch imidžu "Rat look". Najmä divízia smradobusy, tým to ide najlepšie. ?
Reakcia na: Mike #74430:
V zastávke Poříčí.
Reakcia na: El Sergio #74427:
Aby na výstavisko mohla dojsť z ostatnej koľajovej siete DPMB aj električka. Mám taký pocit, že tam cca bola následne aj protismerná (vratná? či ako sa jej odborne nadáva) výhybka z tej jednej do opačnej koľaje.
Reakcia na: KLF #74425:
Dik za poucenie ☺ Ja by som im dal hoc aj ten novy Fiat 500 , treba sa uskromnit ? ? ?
Tak zacali upravovat a prestavavat ostrovcek hore na Kollarku, kvoli ktoremu sa troeljbusom zle zatacalo ku Hviezde. Ale podla mna to mohli este viac zkosit. 😕
Reakcia na: eripmav #74424:
Tak po tých koľajniciach predsa len niečo jazdí! ?
Ešte by ma zaujímalo, prečo je to napojené na električkovú sieť, a to len jednou prípojkou z jedného smeru. ?
Reakcia na: S499.1023 #74422:
No Logany nemohli... nemohli nic co nepapa stravu od SPP...
? ☠
S499.1023, Mikimaus: Len uplny detail - v koncerne VW sa motory TDI oznacuju velkymi pismenami. 😉 Koncern VW ma vdaka Audi na to kopyrajt. Preto u inych znaciek sa to oznacuje ako TDi, dCi, TDCi, DTI, a podobne. Prvy moderny TDI motor bol zaciatkom devedesiatych rokoch pouzity v Audi 80 (66kW TDI). Len malo ludi vsak vie, ze prvym automobilom s "TDI" motorom bola Fiat Croma Turbodiesel Injection (cize TDI), len motor dalej nevyvijali, a tak sa toho chopili u Audi. A cas ukazal, ze vcelku uspesne. 😉
OK, tolko mala reminiscencia na temu TDI. 😉
Reakcia na: Mike #74421:
? no ved to...
Reakcia na: Mikimaus #74419:
No veď ja viem, že chceli plyn a pokladám to za blbosť. Nech si dá Cng. prestavať na CNG svojho Superblba...
Tvorca automobilov je ešte horšia voľba ako Citrón... ale mohli skúsiť Logany, na dispečerovanie ideálne...
Reakcia na: Bhlokvva #74420:
No, len kľudne povedz, vieš, možno nevieš, koľko významných/vysokopostavených ľudí si to číta; podľa všetkého aj Tvoj nadriadený, resp. aj vyšší nadriadení, možno ani nie práve teraz ale občas určite a aj minimálne jeden technický vedúci prevádzky autobusov si to určite prečíta, ani ho na to upozorňovať netreba ? ? ?
Reakcia na: Max #74390:
Ja viem ze nemas ani moc ani zaujem prekladat vodicov, len to co si napisal dost blbo vyznelo, preto som na to tak blbo reagoval. Chcel som povedat to, ze nikdy nemozes vediet preco vodic alebo autobus (hlavne autobus, co takmer ziadny cestujuci nedokaze pochopit) robi nieco divne. Moze to byt pre X dovodov, v tomto pripade napr. zly vypinac dveri alebo nieco s el. brzdou alebo cokolvek s elektrikou, ktora zacina na tychto vozoch pomaly ale iste blbnut. A mozno ze cakal na partaka alebo niekoho ineho a ten tam mal byt a nebol, tak potom zmateny a sklamany a hladny pokracoval pomalou jazdou. K Racku sa dovyjadrim uz len tak, ze viem aj o inych lamacich miestach, ale toto je PODLA MNA dost zbytocne, pretoze 95% tvorov vystupuje uz na Trn. myte a to iste plati aj pre nastup. A o tom, ci pri takych zalomeniach tocna trpi alebo nie, sa amatermi (bez urazky) hadat nebudem, pretoze s tym robim a viem, co si k tomu mozem dovolit a v akom je to stave. Pripominam 4845 (ak sa nemylim), co sa zlomil pri ovela mensej namahe pod stanicou (a ine pripady inych zlomenin). A takztiez pripominam kvalitu dielni a ich "diela" (zase bez urazky, to je komplikovana tema). A povedal by som aj viac, len nie som si isty, ci to ma vyznam, a aky a pre koho.
Reakcia na: S499.1023 #74418:
Len oni chceli asi plyn a TDi...neviem neviem ? A skoda ,ze nekupili nejake renaulty ked uz maju pracovne vozidla od nich ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.