Tak zacali upravovat a prestavavat ostrovcek hore na Kollarku, kvoli ktoremu sa troeljbusom zle zatacalo ku Hviezde. Ale podla mna to mohli este viac zkosit.
Tak po tých koľajniciach predsa len niečo jazdí! ?
Ešte by ma zaujímalo, prečo je to napojené na električkovú sieť, a to len jednou prípojkou z jedného smeru. ?
S499.1023, Mikimaus: Len uplny detail - v koncerne VW sa motory TDI oznacuju velkymi pismenami. Koncern VW ma vdaka Audi na to kopyrajt. Preto u inych znaciek sa to oznacuje ako TDi, dCi, TDCi, DTI, a podobne. Prvy moderny TDI motor bol zaciatkom devedesiatych rokoch pouzity v Audi 80 (66kW TDI). Len malo ludi vsak vie, ze prvym automobilom s "TDI" motorom bola Fiat Croma Turbodiesel Injection (cize TDI), len motor dalej nevyvijali, a tak sa toho chopili u Audi. A cas ukazal, ze vcelku uspesne.
OK, tolko mala reminiscencia na temu TDI.
No veď ja viem, že chceli plyn a pokladám to za blbosť. Nech si dá Cng. prestavať na CNG svojho Superblba...
Tvorca automobilov je ešte horšia voľba ako Citrón... ale mohli skúsiť Logany, na dispečerovanie ideálne...
No, len kľudne povedz, vieš, možno nevieš, koľko významných/vysokopostavených ľudí si to číta; podľa všetkého aj Tvoj nadriadený, resp. aj vyšší nadriadení, možno ani nie práve teraz ale občas určite a aj minimálne jeden technický vedúci prevádzky autobusov si to určite prečíta, ani ho na to upozorňovať netreba ? ? ?
Ja viem ze nemas ani moc ani zaujem prekladat vodicov, len to co si napisal dost blbo vyznelo, preto som na to tak blbo reagoval. Chcel som povedat to, ze nikdy nemozes vediet preco vodic alebo autobus (hlavne autobus, co takmer ziadny cestujuci nedokaze pochopit) robi nieco divne. Moze to byt pre X dovodov, v tomto pripade napr. zly vypinac dveri alebo nieco s el. brzdou alebo cokolvek s elektrikou, ktora zacina na tychto vozoch pomaly ale iste blbnut. A mozno ze cakal na partaka alebo niekoho ineho a ten tam mal byt a nebol, tak potom zmateny a sklamany a hladny pokracoval pomalou jazdou. K Racku sa dovyjadrim uz len tak, ze viem aj o inych lamacich miestach, ale toto je PODLA MNA dost zbytocne, pretoze 95% tvorov vystupuje uz na Trn. myte a to iste plati aj pre nastup. A o tom, ci pri takych zalomeniach tocna trpi alebo nie, sa amatermi (bez urazky) hadat nebudem, pretoze s tym robim a viem, co si k tomu mozem dovolit a v akom je to stave. Pripominam 4845 (ak sa nemylim), co sa zlomil pri ovela mensej namahe pod stanicou (a ine pripady inych zlomenin). A takztiez pripominam kvalitu dielni a ich "diela" (zase bez urazky, to je komplikovana tema). A povedal by som aj viac, len nie som si isty, ci to ma vyznam, a aky a pre koho.
Fóbia 1,9 TDi PD ma všestranne plne uspokojuje ? .
Dispečerom by som kúpil Fóbie Combi 1,4 TDi PD - len holt nie sú na CNG a Schadefabrik Laurin und Klement asi nevedela, ako správne lobbovať .
Vo chvíli, keď si dával odporúčanie, už bolo o ich kúpe rozhodnuté, potom sa len muselo správne napísať výberové konanie .
Inak C3 je nič moc autíčko, nepohodlné sedačky, blbé radenie (ako všetky Citróny), len motor je dobrý.
Ak budú nehodárske, tak budú mať aj modré majáky...
Volba dobra - ved sa pamatam, ako som pred mozno rokom tu dal linku na tieto Citroeny s odporucanim, ze by si ich DP mohol prezriet a kupit ako dispecerske, nakolko ich ponukaju s pohonom na CNG. Takze MA POSLUCHLI ! ? ? ?
Inak podla autora fotiek by mali dostat MODRE majaky !
Že sa vôbec v Bratislave môžeš spýtať .
Samozrejme, že na LPG a práve preto sú to Citróny, to bolo jediné v prijateľnej cene na CNG a CNG bol v podmienkach.
Prosim vas nema niekto fotky reklam vinea bud na voze 7905 alebo 7775.Ak mate prosim dajte mi vediet na patrik979@azet.sk,icq:211-165-637.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike