Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Bhlokvva #74389:
no čo ti mám na to odpísať? Nemám žiadnu moc ani záujem prekladať vodičov. Prečo by som mal? Vozidlo 4804 bolo bez poruchy. na zastavke vodič vetral, nemal poruchu dverí. Jazdu cca 30kmh rýchlosťou nepovažujem za problém vozidla. Ale predpokladám, že ako vodič 4. kolóny sa v tom vyznáš lepšie. O vytáčaní vozidiel na Račku vedia všetci. Dá sa to zvládnuť aj bez zalomenia kĺbu. To by si potom mohol rovnako argumentovať rad za radom všetky ostatné križovatky, na ktorých kĺbové autobusy zabáčajú. a obratiská tiež. Takže čo navrhuješ? Zrušiť kĺbaky? Vydrž pár rokov, aj to bude, keď všetky vyradia a nové nebudú... lebo sa budú kupovať 15m solarisy.
Reakcia na: Max #74385:
Hmmm, ty budes asi tazky inteligent. Ked mas moc prekladat vodicov, kratit ich o premie a odbornym pohladom z vlcacej perspektivy urcovat poruchu/neporuchu vodica a vozidla, tak by si mohol vediet aj to, ako tocna trpi v tej krizovatke, a ze tam treba zachadzat cez 2,5 prudu. Ked ti nepomoze samostatne zamyslenie sa, tak sa kludne niekoho spytaj.
Reakcia na: Ike #74383:
V Košiciach nie, v Prešove. ALe tam sa jedná o jednokoľajku a kolmé kríženie a nie o trojkoľajné priecestie nadväzujúce na neprehľadnú križovatku. A aj tak tam mali zrážku trolejbusu s vlakom. Ja by som na priecestie na Ivánskej ceste, pokiaľ bude úrovňové, trolejbusy za žiadnych okolností nepustil
tak a budeme tu mat dalsiu sutaz na dokumentaciu k elektricke 🙂

http://www.sme.sk/c/3204195/Vypisu-sutaz-na-dokumentaciu-pre-elektricku-do-Petrzalky.html

ako keby uz 1,5 miliardy za projekty nestacilo 🙂

najviac sa mi paci, ze sa furt ohanaju tym 3,2 miliardovym uverom z roku 2004. no ak mam dobre info, tak tie odlozene 1,5 miliardy stoja cca 180 milionov rocne 🙂 pekne pekne 🙂
Reakcia na: Ike #74383:
Áno, a kde? Nemyslel si náhodou Prešov? ☺
Reakcia na: Ike #74375:
myšlienkové pochody niektorých vodičov občas nechápem ani ja - napr. včera poobede som sa viezol z Račianskeho mýta (ktorý je inak ideálnym prestupným uzlom v centre mesta - preto som jednoznačne za ponechanie súčasnej trasy linky 68; a kto z tam má problémy s vytáčaním kĺbaku, toho by som operatívne preložil na krátke vozy na linku 99)
no, ale späť k danému vodičovi 4804, (68/7): na Račko došiel tak akurát načas, dokonca tuším aj skorej, ale ďalej šiel presne, svižná jazda, všetko v pohode, až keď došiel na zastávku most Apollo, tak otvoril dvere, o pár sekúnd zatvoril, potom zase otvoril a nechal zvoniť. Tak reku ok, fajn, čaká na prestup... po obhliadnutí sa pozerám - za nami nebol žiaden bus. Aha, asi je tu skorej, tak vetrá... keďže sa mi to však nezdalo, že by bol schopný tam byť na +2, tak som mu pozrel na palubák a bol tam presne na 0. Napriek tomu tam ešte asi minútu stál a zvonil. S dverami nemal problém (možno s niečim iným áno) ale nič sa nedialo. Konečne zatvoril a pohol sa ďalej - s minútovým meškaním. Ok, na Bulíkovu mal stále ešte vyše jedenapol minúty - to je tak akurát, keby... keby cez most nešiel 30-40 km/h. OK, bolo mokro, možno mal vodič krátko po zácviku alebo po nehode, tak sa vliekol. V nezmenenej rýchlosti však pokračoval aj za mostom. Na Bulíkovej, keď som vystupoval, mal meškanie takmer dve minúty...
Teraz tu nechcem nič riešiť, ani krátiť vodiča o prémie, je to nepodstatná blbosť, ja len nechápem že o čo sa snažil... proste si sám spravil nezmyselne meškanie, bez akéhokoľvek logického dôvodu.
Kto mi vie povedať, k akému účelu slúži na doubledeckeroch na poschodí tá čierna tyčka? http://imhd.sk/transport/index.php?img=20554&typ=gm

PS - voz 2619 tusim - ako dlho uz jazdi s tym motorom, zvuk ktoreho napadne pripomina sirenu CO, ktora zvykne vyhravat v piatok o dvanastej... ? zatial sa nikto nestazoval???
Reakcia na: S499.1023 #74382:
v Kosicoch take funguje
Reakcia na: intony #74378:
Už vidím tú zrážku trolejbusu s vlakom...
Reakcia na: Bhlokvva #74380:
Pokiaľ by chodila L68 na Trnavske Mýto tak ako dnes a potom namiesto na Račko išla doľava po Karadžičovej a Záhradníckej tak myslím, že nie je o čom ? Iba neviem či by kĺb zvládol odbočenie zo Záhradníckej smerom na Miletičovu? A samozrejme za podmienky, že tam ostane rovnaký počet vozidiel. A najmä v sedle ten 12 minútový interval je hrôza. Mohlo by sa uvažovať o 10 minútovom.
Reakcia na: matiseek #74365:
Racko je nezmysel, strasne zdrzuje (zapchy sa tazko zapracovavaju do grafikonov) a nechodi tam az tolko ludi aby sa tam oplatilo lamat tocne na vozoch. A z Trnavskeho tam chodi kazdu chvilu hocico ine.
Reakcia na: C734.00 #74366:
Vybudovať trať súbežne s električkami len trať po Nový most je nezmysel. Zmysel by to nadobudlo, až keby trať pokračovala na Hodžovo nám. alebo AS Mlynské nivy.
Reakcia na: richardhudec #74371:
A nepočíta sa s predĺžením trolejového vedenia cez koľajové priecestie na Ivanskej ceste, ale pokračovanie Bulharskou, Galvaniho až k Avionu, s možným predĺžením na Letisko, čo si zas myslím, že je blbosť.
Reakcia na: AAA #74373:
Úvaha o zatrolejovaní nábrežia a napojenia na AS Mlynské nivy a na Staromestkej sú, ale sú v takom štádiu ako električka do Vrakune či Slávičieho údolia... Čiže nikdy ? ?
Reakcia na: ivanbuto #74370:
Podľa mňa sú výborné.
Obcas vodicov MHD nechapem... Ranna spicka, smer Mesto, linka 21... a on si ide 40km/h... odhliadnuc od toho ze za 6 km stoji v kolone... keby na to dupol, tak by bol v kolone skor a skor by ju presiel, cize by mal mensie meskanie... ale nie... on 40km/h a veselo si zdrziava gumokolistov...

To plati benzin z vlastneho a ide na nizku spotrebu? ?
Reakcia na: AAA #74373:
ano?? zaujimave....a nevies ani kolko kusov priblizne??...otazka to bola mozno dobra, len mal som pocit, ze sa chcel opytat na nieco ine, ale je zaujimave ze sme sa aj k tomuto dostali..to by zaujimalo aj mna...ale som si isty, ze ta doba nebude minimalne rok 2007:D

ja som tam napisal vsetko co som kedy kde cital, pocul a tak...myslim, ze nieco mi aj kolada rozpraval, ked este bol namestnikom a tak...ako som napisal, tak to je z kazdeho rozku trosku....
Reakcia na: richardhudec #74367:
Tá otázka s 24 Tr podľa mňa nebola až tak od veci, keďže podľa zmluvy, na základe, ktorej bola kúpená 6401, by sa mali v nejakej bližšie neurčenej dobe kúpiť a dodať aj 24 Tr. Viete niekto presnejšie, kedy by k tomu malo dôjsť?
Re #74371 richardhudec: O tom zatrolejovaní nábrežia a Slávičieho si počul od niekoho z DPB, alebo magistrátu?
Reakcia na: ivanbuto #74370:
mam uplne rovnaky nazor...podla mna su tie sedadla otrasne...v zime sa to este ako-tak da zniest ked ma clovek bundu, ale v lete v tricku sa o to opriet a cestovat v tom dlhsiu dobu...AU...ked uz, tak by som navrhoval sedadla, ake su v 7957+8, alebo klasicke co su ako hovoris v 6401, ale aj kozenky su v pohode, az na to, ze trosku smykaju ? ... a do LBC navrhujem bratislavsky potah a ten je uplne super:)
Reakcia na: C734.00 #74369:
ja napisem to co som pocul, cital a videl...existuje vela navrhov a este viac terminov, kedy by to mohlo byt hotove...
taaakze...uvazuje sa o zatrolejovani staromestskej ulice, nasledne nabrezia az po molecovu, zaroven aj do slavicieho udolia a napojenim na kramare...
co sa tyka slavicieho udolia, tak sa planuje zatrolejovat postupne cela trasa linky 39 s predlzenim vedenia po avion a letisko
co som tu napisal bola najoptimistickejsia uvaha o ktorej som pocul...terminy si nikto netrufa ani predstavit, kedze sme zvedavi, ci sa podari elektricku vcas potiahnut do petrzalky ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.