No práve preto, že je, ako si správne napísal "ako všetky VW drahý", sa mi zdalo, že je to pomerne neracionálny nákup ako prvé auto. Samozrejme, až budem mať doma E-Klasse na diaľkové cesty, rád si Foxa kúpim ako pojazdnú nákupnú tašku ? .
Nuž ale proti Gustovi žiadna dišputácia.
No absentuje tam klima, stresne okno , hmlovky a par caciek maciek v interieri, (to som ani nechcel ako dodatkovu vybavu) inak vsetko dalsie ma. KLF ma predbehol ,ale v podstate odpovedal za mna. Po meste a do prace pripadne na zabavu staci. Je skutocne vyssi ako Felicia alebo aj Fabia. Ked som si do toho u dilera na skusku sadol, citil som sa ako v kamione , oproti sedeniu vo felicii . Fabioskodovku som zavrhol na zaciatku , prilis draha vybava , kdezto tu to uz bolo skoro vsetko v zakladnej vybave. Je to sice trojdverak , ale mne staci bohato. Napokon porovnat Fabiu a Foxa ...Fox je v triede A a Fabia?? Presnu sumu ti teraz nepoviem , musel by som sa kuknut do papierov ?
Nie som sice Mikimaus, ale tak...
Fox nie je lacne auto, ale ani v triede Fabie. V tej ma VW Polo. ked si postavis vedla seba Fox a Fabiu, Fox je viditelne vyssi (aj vnutri ked sedis to citis), ako Fabia. Zas je kratsi. Ale je aj na mensom podvozku. Ceny si mozes lahko pozret na nete, Fox na to, aky je maly vela zere a je drahy. Ale to su vsetky VW. Cize na Tvoju otazku by sa dalo mozno odpovedat, ze - ano, pri rovnakej cene Foxa a Fabky, by Fabka bola ASI vybavenejsia (neporovnaval som to). Ovsem pri mojej vyske 186cm som sa vpredu vo Foxe necitil sklucenejsie ako vo Fabii, pre hlavu som mal dokonca viac miesta. Zas Fox je auto realne pre 2 osoby a sacok z Billy, kym do Fabie toho nalozis rozhodne viac. Ale ako som povedal - su to ine triedy. Otazka je, na co to chce pouzivat Mikimaus. Ak na vozenie sa po meste, do skoly, ci do prace, na lahsie zaparkovanie, tak asi Fox.
suhlasim;) ale myslim, ze krok vpred by bol aj keby nastavili bzuciak nad dverami v 1607 ? vcera som nou po dlhsej dobe siel a vsetci zakazdym len nadskocili ked zazvonil...uplne nahlas, ze to aj hluchy musi pocut...a kto nie je, tak sa pri tom skoro stane ?
v niektorych mestach aj funguje nieco podobne pomocou GPS a podla toho sa na kazdej zastavke ukazuje aktualne meskanie...system polohy vlakov funguje tak, ze sa zobrazuje jeho poloha v poslednej navstivenej stanici, takze z hladiska MHD je to nemozne...
Typ F -typ ťahača,ktorý MANu priniesol najväčšie ocenenia a uznanie,s drobnými zmenami bol tento typ vyrábaný takmer 20 rokov,počas ktorých sa najviac inovoval najmä motor a prevodovka.
Typ F2000 bol limitovaný set na konci výroby typu F,objavil sa v roku 2000(odtial to číslo)a obsiahol všetky možné vylepšeniny,ktoré boli prevedené na tomto type vozu.Kedže mu ale bola vytýkaná najmä výška mot.tunela v kabíne a už nie velmi pohodlné usporiadanie interiéru kabíny,bol nahradený novým typom
Typ TG je samostatný rad,ktorý už má pramálo spoločného s predchodcom(F,F2000)má napr.teleskopicky odpruženú kabínu(je to vidieť najmä pri prudkom rozjazde a brzdení,kde sa kabína krásne predkláňa a ukláňa)je tam automat,takmer nijaký mot.tunel atď.Sú to dobré stroje,na testoch sa osvedčujú.
Aby nás nestopli,toto sem predsa len moc nepatrí
už viem viac, do 280.08 a 280.08/A montovali Rába MAN D2156HM6U motor.v rokoch 1989-90 Rába MAN D2156HM6UT
280.10 a 280.10/A montovali takriez ten isty motor.
do Ikarus 283 tiež Rába-MAN D2156HM6UT
uf, neviem take podrobnosti, to sa radsej opytam madarských kolegov, oni to maju v maličku ? ale viem, že predtým vyrábali len značku Rába, a potom zo spoluprácou MANu zacali vyrábat Rába-MAN co montovali skoro do kazdých Ikarusov radu 200. Zopár kusov 283 montovali aj s motorom Liaz ? vraj su s nimi velmi živé.
v TG-čku je štandardne montovaný radový šesťválec MAN D 2876 LF04, a má to euro 3 normu.Je to nový motor,tie predošlé typy(F-ká aj F 2000-ky)mali nejaký iný agregát,ale viem,že komponenty z neho pasovali do Kádarov,lebo aj tie mali nejaký Man motor,resp.licenčný podtyp.Ak sa nemýlim.Nebudem tu sekať frajera radšej ?
neviem, neviem o ake ťahače ide, tie moc nepoznam podla zvuku. Ale tie Rába-MAN sú dobré, neviem tie su asi len v Ikarusoch. uz Ikarusy radu 300 maju len cisty MAN, 6 valcovy. dufam ?
No, tak som to myslel aj ja ? preto mi to bolo čudné, že ešte som nepočul zgeneralkovanú B741 s motorom MAN... a este jedna otazocka, dostali nové motory? aj B741.1908, či ich tiež len zgenerálkovali?
No, tak som to myslel aj ja ? preto mi to bolo čudné, že ešte som nepočul zgeneralkovanú B741 s motorom MAN... a este jedna otazocka, dostali nove motory? aj B741.1908, ci ich tiež len zgenerálkovali?
Hej,môže byť aj tak.Ja som len na to narážal,že to je tiež poznať po zvuku ten motor,je to také kultivovanejšie a znie to dosť ako ten motor,čo mali ťahače Man F 2000,alebo tie predošlé typy.TG-čko už má zas iný kultivák.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
richardhudec