1; V updatoch je foto 6702 na 516-ke. Bola tam raz alebo aj viackrát? Prekvapilo ma to.
2; Už sa aj nejaký Solaris na niektorom nočáku objavil? Alebo čo myslíte, kedy sa objaví?
3; Ak sa nemýlim, "duobusy" aj Solarisy jazdia na "svojich" celodenných linkách od začiatku až do konca premávky.
Zo skúseností, ktorý čas je z hľadiska vyndalizmu najrizikovejší, neviete náhodou?
a) neskoro večer (tipujem tak po 21 h alebo po 22 h)
b) od polnoci po začiatok premávky denných liniek
c) nadránom (najmä cez víkend) do takej 06 h tipujem
PS: Na fotke "6702 s rozbitým oknom" z najnovšieho update-u, čím to bolo spôsobené?
To je pravda, ale zase si myslím, že je lepšie, ak ide takto ako teraz, než keby išla okolo Chorvátskeho ramena. Vedel by si si tam predstaviť takú širokú komunikáciu? Keby tam šla taká široká cesta ako trebárs to Nám. Hraničiarov nie je problém, ale Panónsku by som tam nepchal.
Vlastne vedľajším efektom blokovania výstavby v hlavnom koridore v strede Petržalky sa stavebná činnosť nebrzí, ale iba presúva na iné miesta.. Napr. Panónska cesta, Einsteinova ulica... A problém je, že na Panónskej nie je žiadny kapacitný systém MHD (rozumej električka), a na Einsteinovej nie je pre zmenu ŽIADNA MHD... A ako sa ľudia (zamestnanci etc..) dostanú do takého Atria, Ravaku, Digital parku????
Tento stav len škodí Petržalke lebo sa stavia aj tak, ale na iných miestach, kam sa dá dostať len autom, a tak sa opäť podporuje IAD a tým zvýšené emisie v Petržalke.. takže ochranári docielia presný opak...
Všetky tieto stavby ktoré som vymenoval + stavby na Panónskej mali byť pri chorvátskom ramene, odkiaľ by bolo priame spojenie električkou s centrom mesta a ostatnými mestskými časťami.... a tým by sa aj Petržalka stala plnohodnotnou mestskou časťou... takto nie je šanca že sa tak niekedy stane ?
Nechápem tých ochranárov... Už ma celkom štvú čo sa týka tých parkov... konkrétne v tomto článku parku pozdĺž Chorvátskeho ramena... Akože nech sa nehnevajú, ale ak chcú tak obrovský park, nech sa presťahujú do lesa..
A tvrdenie, že 4-prúdová komunikácia rozdelí Petržalku na dve časti, je taká blbosť, akú som ešte v živote nepočul... Ehm.. To akože aj Panónska rozdeľuje Petržalku na dve časti? Aj cesta na Námestí Hraničiarov? etc... V Petržalke je toľko 4-prúdových ciest, že podľa ich tvrdenia je už teraz Petržka rozdelená na 20 častí ? ?
Práve dobudovaním Petržalky v jej strede sa Petržalka spojí, a nie rozdelí !!!
Pritom ja som zástancom kvalitného bývania a mám rád veľa zelene v meste. Ale "prales" namiesto hlavnej komunikačnej osi v jednej mestskej časti je úplný brutál!
V tomto plne súhlasím. V BA je bordel v náteroch vozidiel riadny ?
A k náteru LBC: podľa mňa je dobrý ako reklama, ale ako normálny náter by som si skôr vedel predstaviť niečo bielo-červené-(šedé) ako 25Tr alebo Sor-y, ktoré už v Bratislave sú..
Na električkách sa mi najviac páči náter T6A 3.série (modrá-červená-strieborná)...
Ale to je len moje subjektívne hodnotenie..
dovolim si tvrdit, ze je len malo velkych miest v europe, kde je horsia doprava ako v BA. nehovorim uz radsej ani o hlavnych mestach, a to samozrejme ostblok inclusive ..
inak tunak je link, ze napriec petrzalkou sa predsalen pocita s 2+2 kapacitnou komunikaciou
a to nehovorim o Sofii a ich odratavajucich sa semaforoch a navestidiel, co je sice slaba alternativa k predzvestiam systemu pseudoautomatickej preferencie aka u nas funguje, ale apson je spolahliva... fakt, nebolo by to lepsie keby sa vodicovi signal "volno" odrataval? aspon by vedel kolko moze stat na zastavke s otvorenymi dverami a kedy ich zavriet a pohnut sa...
neviem ci je dobre hovorit o balkanskom cirkuse mal som tu cest vidiet MHD v Nise, Belehrade, Velese a Solune... V porovnani s nami maju relativne jednotne natery. Ci uz su to stare IkarBusy alebo nove MANy, vsetky su jednofarebne a rovnakej farby (no dobre napr v Belehrade su sede, zlte a zelene) a bez napisov a malo reklamamy... Tie nase 4 varianty LBC a 3 varianty SPP + kazdy tambus iny by sa mali hanbit... skutocne chodiace bilboardy som nikde inde nevidel.. teda nie v takom mnozstve, vsade to bolo tak aby ostal zachovany primarny nater...
Mne sa nový náter na laminátke páči a neuráža ma. Mne vadí na novom nátere Zločineckej jedna vec - nezvýraznené dvere. A potom samozrejme to, čo som zabudol odpovedať tuším ufovi - že prečo myslím ,že zastali na polceste - lebo je to potemkinovská dedina. Príde voz v novom nátere a je to plesnivé B-čko najhorších kvalít.
Hm, Beograd... škoda že sú tam údaje len z 2003 a novšie chýbajú... už vtedy mali starých IK111/161 povážlivo málo, obávam sa, že teraz už asi budú všetky vyradené...krásne vozy
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark
A tvrdenie, že 4-prúdová komunikácia rozdelí Petržalku na dve časti, je taká blbosť, akú som ešte v živote nepočul... Ehm.. To akože aj Panónska rozdeľuje Petržalku na dve časti? Aj cesta na Námestí Hraničiarov? etc... V Petržalke je toľko 4-prúdových ciest, že podľa ich tvrdenia je už teraz Petržka rozdelená na 20 častí ? ?
Práve dobudovaním Petržalky v jej strede sa Petržalka spojí, a nie rozdelí !!!
Pritom ja som zástancom kvalitného bývania a mám rád veľa zelene v meste. Ale "prales" namiesto hlavnej komunikačnej osi v jednej mestskej časti je úplný brutál!